Przetargi.pl
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 w okresie od dnia następującego po podpisaniu umowy do dnia 30.01.2019 r.”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881852 , fax. 846 881 847
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
    Łąkowa 13
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881852, fax. 846 881 847
    REGON: 95031744800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.biuletyn-publiczny.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 w okresie od dnia następującego po podpisaniu umowy do dnia 30.01.2019 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa) pochodzące z sortowania zmieszanych odpadów opakowaniowych o kodzie 15 01 06) z sortowni odpadów opakowaniowych o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa) tj. – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 wytworzonych na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja, woj. lubelskie. 2.2. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru, transportu i zagospodarowania w okresie trwania umowy to około 600 Mg w okresie trwania zawartej w wyniku postępowania umowy. Podana ilość odpadó w jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie prawo do wytwarzania odpadów w mniejszej ilości w każdym czasie trwania umowy. UWAGA - Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest ilością szacunkową określoną na podstawie dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i która może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający natomiast nie deklaruje realizacji zamówienia do pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Ostateczna ilość odpadów nie jest zależna od prognoz Zamawiającego. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia do wysokości 50 % ilości wskazanej w zdaniu pierwszym. 2.3. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru, transportu i zagospodarowania przez Wykonawcę - około 600 Mg. 2.4. Szacunkowa ilość transportów odpadów o kodzie 19 12 12 w ciągu 1 miesiąca – to 10 transportów w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego zgłaszanych Wykonawcy. W celu zgłoszenia potrzeby i ilości transportów odpadu o kodzie 19 12 12 Zamawiający będzie dokonywał awizacji transportów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy. W przypadku jakichkolwiek zmian Zamawiający uprzedzi Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Wykonawcy o zmianach w częstotliwości lub ilości transportów odpadów. UWAGA – Zamawiający zastrzega, że w przypadku awarii na ZZO Korczów może nastąpić konieczność wstrzymania odbioru odpadów o kodzie 19 12 12 do odwołania. 2.5. Zamawiający informuje również, że w początkowym okresie realizacji umowy (do dwóch miesięcy), może nastąpić konieczność wywozu odpadu o kodzie 191212 w ilości 15 transportów miesięcznie. 2.6. Załadunek odpadów odbywać się będzie przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 700 – 2000 . Odbiór odpadów o kodzie 19 12 12 będzie się odbywał w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 2000 . 2.7. Miejsce załadunku odpadów – Składowisko Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja. 2.8. Zamawiający przewiduje rozliczenia w systemie jednomiesięcznym za wykonanie usług, w całym okresie realizacji zamówienia. 2.9. Termin płatności - 30 dni od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2.10. Zamawiający będzie wymagał załączania przez Wykonawcę do faktur za pełny miesiąc, wystawionych na podstawie dokumentu wydania na zewnątrz towaru z zapisaną wagą, potwierdzoną pisemnie przez wagowego i kierowcę Wykonawcy odbierającego towar załączona będzie karta przekazania odpadów potwierdzona w pozycjach podmiot transportujący i przejmujący odpad. Ważenie będzie się odbywało na legalizowanej wadze Zamawiającego. 2.11. Na dzień podpisania Umowy Zamawiający będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę „Oświadczenia o gotowości przyjęcia odpadów do instalacji przetwarzania odpadów przez cały okres trwania Umowy”. 2.12. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 90000000-7 usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne CPV- 90500000-2 usługi związane z odpadami CPV- 90512000-9 usługi transportu odpadów CPV – 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów CPV - 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów CPV – 90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów które nie są niebezpieczne 2.13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 2.15. Warunki dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom: a) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części usług podwykonawcom. b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 2.15. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy aby posiadał ważną w całym okresie trwania zawartej Umowy opłaconą polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2.16. Wykonawca powinien zapewnić do odbioru odpadów samochody ciężarowe zabezpieczone przed możliwością rozsypywania odpadów podczas transportu. 2.17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z kierowaniem pojazdami które będą transportować odpady o kodzie 19.12.12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł, (słownie: cztery tysiące zł). 8.2 Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późniejszymi zmianami). 8.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 42 1020 5385 0000 9602 0002 5627 z adnotacją „wadium - przetarg niegraniczony na wykonanie usługi „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa) ze Składowiska Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja”. 8.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji niepieniężnej z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta / Poręczyciela. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta / Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46, ust. 4a ustawy Pzp. 8.7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dołączyć należy w oryginale do oferty, przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. 8.8. Brak złożenia wadium w terminie określonym w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 8.9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 4.2. lit. a), jeżeli wykaże, że: a) posiada aktualną decyzję zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów o kodzie 19 12 12, b) posiada aktualną decyzję zezwolenia na transport odpadów o kodzie 19 12 12, c) w przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom, również oni winni posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy, dotyczące wykonywania przez nich usług adekwatnie jak Wykonawca
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach