Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KUCHENNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 656 244 , fax. 261 656 228
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Obornicka 100-102
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 656 244, fax. 261 656 228
    REGON: 2062570100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KUCHENNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowaniu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (tj. odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r.r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1923) ) lub produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiału kategorii 3) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009) wytwarzanych przez kuchnie i stołówki wojskowe – z podziałem na 2 zadania, w niżej wymienionych jednostkach wojskowych: Zadanie nr 1: -obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Obornicka 108 Wrocław w ilości około 60 000 kg rocznie -obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Hallera 36/38 Wrocław w ilości około 7 000 kg rocznie -obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Graniczna 13 Wrocław w ilości około 10 000 kg rocznie -obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Świerczewskiego 49 Duszniki Zdrój w ilości około 25 000 kg rocznie -obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul. Wileńska 14 Oleśnica w ilości około 8 000 kg rocznie -inne lokalizacje wskazane przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym zawiadomieniu. Zadanie nr 2: -obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Sikorskiego 6 Brzeg w ilości około 15 000 kg rocznie -obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul Świerczewskiego 49 Duszniki Zdrój w ilości około 20 000 kg rocznie -obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; ul. Walecznych 59 Kłodzko w ilości około 20 000 kg rocznie -obiekt stołówkowo-kuchenny 2 WOG; Jastrzębie 5 k/Namysłowa ( w sytuacjach kryzysowych i na czas mobilizacji i wojny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: załącznik nr 1.1 – 1.2 - formularz ofertowy, załącznik nr 4 - wzór umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wariant I - Przetwarzanie produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiał kategorii 3) metodą sterylizacji ciśnieniowej lub metodą przetwarzania dla produktów ubocznych innych niż sterylizacja ciśnieniowa, zwłaszcza odnośnie parametrów, które mają być zastosowane w tych metodach przetwarzania, a w szczególności czasu, temperatury, ciśnienia i wielkości cząstek: -posiadają decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego lub umowę z podmiotem posiadającym ww. decyzje wraz z kopią tych decyzji. Wariant II – wykorzystanie odpadów pokonsumpcyjnych w zakładzie produkcyjnym jako biogaz lub kompostowanie: -posiadają decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego lub umowę z podmiotem posiadającym ww. decyzje wraz z kopią tych decyzji. i -posiadają zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach. W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem. Wariant III – składowanie odpadów na składowisku odpadów albo ich termiczne przekształcenie -posiadają zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów o kodzie odpadu 20 01 08, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art. 45 ustawy o odpadach. W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania lub przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem. lub -posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 prowadzonego przez burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych, tj. rejestru prowadzonego przez: zadanie 1: 1) Prezydenta Miasta Wrocławia (dla m. Wrocław) 2) Burmistrza Miasta Oleśnica (dla m. Oleśnica) zadanie 2: 1) Burmistrza Miasta Brzegu (dla m. Brzeg) 2) Burmistrza miasta Kłodzko (dla m. Kłodzko) 3) Burmistrza Miasta Duszniki Zdrój (dla m. Duszniki Zdrój)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2.Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Do oferty należy załączyć: a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b)pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach