Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niegowa

Gmina Niegowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-320 Niegowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
    ul. Sobieskiego 1
    42-320 Niegowa, woj. śląskie
    tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
    REGON: 53997000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niegowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Niegowa w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi określone w niniejszym dokumencie oraz załącznikach, w tym w szczególności w Opisie przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 i Umowy – załącznik nr 7, do SIWZ. Usługą będą objęte nieruchomości zamieszkałe oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku. Wykaz określający szacunkową liczbę gospodarstw, ilość i pojemność pojemników do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i popiołu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Dane będą na bieżąco aktualizowane. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) odbiór odpadów komunalnych od właścicieli (ilekroć w Umowie jest mowa o właścicielu rozumie się przez to również użytkowników wieczystych, najemców, dzierżawców, zarządców lub inne osoby posiadające nieruchomość bez względu na podstawę prawną korzystania z nieruchomości, jak również bez takiej podstawy) nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub które są wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, jak również wszelkich innych nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego, położonych na terenie Gminy Niegowa (dalej: Nieruchomości) 2) sporządzenie harmonogramu wywozu odpadów komunalnych, 3) zaopatrzenie Nieruchomości w pojemniki do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i popiołu, 4) wymiany uszkodzonych, w trakcie trwania umowy pojemników, jak również dostarczania pojemników na nieruchomościach nowo zamieszkałych. 5) zaopatrywanie Nieruchomości w worki do selektywnej zbiórki odpadów, 6) utrzymanie oznakowanych pojemników do zbiórki odpadów niesegregowanych w odpowiednim stanie sanitarnym i porządkowym, 7) zagospodarowanie każdej ze zbieranych na podstawie umowy frakcji odpadów, 8) wyposażenie placówek służby zdrowia w specjalnie oznakowane pojemniki na przeterminowane leki oraz placówek oświaty w specjalnie oznakowane pojemniki na zużyte baterie, 10) terminowe sporządzanie i przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji z wykonania przedmiotu umowy w formie Raportów, 11) realizację reklamacji, 12) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odebranych odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 13) okazywanie na każde żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie Zadania zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 14) wyposażenie PSZOK w pojemniki 15) monitorowanie obowiązku segregacji odpadów 16) odbiór,transport, odzysk lub unieszkodliwianie zebranych odpadów 17) składanie sprawozdań Odzysk lub unieszkodliwianie zebranych odpadów komunalnych odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn zm.), postanowieniami Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego na lata 2016-2022 przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/7/2017 z dnia 24 kwietnia 2017 r., oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Niegowa, jak również wszelkimi innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (w tym prawa miejscowego), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego śledzenia ewentualnych zmian w przepisach obowiązujących oraz przepisów nowo wprowadzanych i ich bieżącego stosowania. Prognozowane masy poszczególnych odpadów które będą wytwarzane w gminie zawarte są w Planie gospodarki odpadami dla województwa śląskiego na lata 2016 - 2022 przyjętym Uchwałą Nr V/37/7/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24 kwietnia 2017 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10000,00. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 12.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310.) 12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział w Niegowie numer konta : 69 8591 0007 0330 0920 5051 0007 z dopiskiem: wadium – odpady Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 12.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument zabezpieczenia w oryginale, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 12.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. 30 dni 12.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych - poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 2010 z późn. zm.) prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2. Posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym 3. Posiada umowę z Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych na przyjmowanie odbieranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, i odpadów ulegających biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów a w przypadku własnej instalacji decyzje lub inny dokument potwierdzający prowadzenie Instalacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą: - Oświadczenie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej bądź wskazanie miejsca w którym znajduje się aktualny dokument - pełnomocnictwo(jeśli dotyczy) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 8. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach