Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GAĆ NA ROK 2019

Gmina Gać ogłasza przetarg

  • Adres: 37207 Gać, Gać
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 411 429 , fax. 166 411 429
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gać
    Gać 275
    37207 Gać, woj. podkarpackie
    tel. 166 411 429, fax. 166 411 429
    REGON: 65090064800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GAĆ NA ROK 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Charakterystyka gminy Gać  Powierzchnia Gminy Gać wynosi 3 595 ha.  Liczba mieszkańców w zabudowie jednorodzinnej – 4036  Liczba mieszkańców w zabudowie wielorodzinnej (Mikulice bloki) – 64  Liczba nieruchomości zamieszkałych – 1154 (w tym 23 Mikulice bloki) W trakcie trwania Zamówienia przewiduje się wzrost lub zmniejszenie liczby nieruchomości zamieszkałych z których będą odbierane odpady do 10 %. Wykaz nieruchomości z których należy zabrać odpady stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  Usługa wywozu zmieszanych odpadów komunalnych Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór odpadów zmieszanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, ich załadunek, transport i unieszkodliwienie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanej dla regionu centralnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczej w przypadku braku instalacji regionalnej, wskazanej w obowiązującej uchwale Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego.  Usługa wywozu odpadów zebranych selektywnie. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór odpadów selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, ich załadunek, transport i zagospodarowanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami następujących frakcji odpadów: 1) papier, tektura, opakowania z papieru i tektury 2) szkło, opakowania ze szkła 3) metale, opakowania z metalu 4) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych 5) odpady ulegające biodegradacji Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie gminy Gać będzie się odbywać w systemie workowym.  Usługa wywozu odpadów ulęgających biodegradacji i odpady zielone. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów ulegających biodegradacji, ich załadunek, transport i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów. Odbiór odpadów ulęgających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym.  Usługa wywozu odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, ich załadunek, transport i zagospodarowanie. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać będzie się bezpośrednio z przed posesji właścicieli nieruchomości.  Usługa wywozu odpadów rozbiórkowych i budowlanych oraz zimnego popiołu. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów rozbiórkowych i budowlanych, ich załadunek, transport i zagospodarowanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Odbiór odbywać będzie się bezpośrednio z przed posesji właścicieli nieruchomości.  Odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluoroscencyjne, oleje tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory, środki ochrony roślin. Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych odbywać się będzie bezpośrednio z przed posesji właściciela nieruchomości, zorganizowanie odbioru baterii zgromadzonych w pojemnikach rozlokowanych w urzędzie i placówkach oświatowych.  Odpady niebezpieczne typu leki. Przeterminowane lub zużyte leki będą odbierane z aptek zlokalizowanych na terenie Gminy Gać.  Wykonawca nieodpłatnie dostarczy i wyposaży w terminie do 2 stycznia 2019r. właścicieli nieruchomości zamieszkałych w komplet worków o pojemność 120 l zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ z podziałem na następujące frakcje, kolory i rozmiary: 1) niebieski oznaczony napisem „Papier” – odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, 2) zielony oznaczony napisem „Szkło” – odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, 3) żółty oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, 4) brązowy oznaczony napisem „BIO” – odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, 5) czarny oznaczony napisem „Zmieszane” – zmieszane odpady komunalne, 6) szary oznaczony napisem „Popiół” - zimny popiół i żużel, 7) czerwony oznaczony napisem ” Budowlany” – odpady budowlane i rozbiórkowe 8) pozostałe odpady których nie da się zakwalifikować do w/w kolorystyki worka tj. przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, środków ochrony roślin, kompletnego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych ( np. mebli), zużytych opon, należy oddawać przy posesji wg ustalonego Harmonogramu. Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w zależności od potrzeb właścicieli nieruchomości w systemie: za każdy odebrany worek danej frakcji odpadów Wykonawca pozostawia worek pusty. 3. Wielkość, terminy i częstotliwość usługi:  Zamówienie obejmuje okres od 01.01.2019 do 31.12.2019r.  Wielkość zmieszanych odpadów komunalnych określa się według obliczeń szacunkowych na okres od 01.01.2019 do 31.12.2019r tj. 620 Mg  Wielkość selektywnie zbieranych odpadów określa się według obliczeń szacunkowych na okres od 01.01.2019 do 31.12.2019 r tj.: 1) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury – 20 Mg 2) szkło, opakowania ze szkła – 80 Mg 3) metal, opakowania z metali – 20 Mg 4) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych – 75 Mg 5) odpady ulegające biodegradacji – 12 Mg 6) sprzęt elektryczny i elektroniczny – 4 Mg 7) odpady wielkogabarytowe – 30 Mg 8) odpady rozbiórkowe i budowlane –20 Mg 9) zużyte opony –15 Mg 10) zużyte baterie i akumulatory- 0,3 Mg 11) Opakowania po środkach ochrony roślin – 0,5 Mg  Częstotliwość wywozu odpadów dla zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej: 1) odpady zmieszane – 1 raz w miesiącu, 2) odpady zbierane selektywnie – 1 raz w miesiącu, 3) odpady ulegające biodegradacji - 1 raz w miesiącu, 4) odpady wielkogabarytowe, sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony – 2 razy w roku 5) niebezpieczne odpady komunalne tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluoroscencyjne, oleje tłuszcze, farby , tusze, baterie i akumulatory, środki ochrony roślin – 2 razy w roku. 6) odpady niebezpieczne typu leki – 1 raz na kwartał  Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od mieszkańców gminy prowadzony będzie według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu i uzgodnionego z Zamawiającym. Powyższy harmonogram Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania Umowy.  Usługa wywozu odpadów poza Harmonogramem, na zgłoszenie właściciela nieruchomości będzie odbywać się odpłatnie na podstawie umowy między Wykonawcą i właścicielem nieruchomości.  Zbiórka odpadów komunalnych powinna odbywać się bezpośrednio z nieruchomości na której zamieszkują mieszkańcy lub w przypadku utrudnień wynikających z warunków atmosferycznych z miejsc wspólnego złożenia pojemników i worków przy drogach publicznych.  Wykonawca od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odbiera odpady komunalne zmieszane, odpady zbierane w sposób selektywny, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady zielone, zimny popiół oraz złożone w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w każdej ilości.  Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, w sposób nie zakłócający spoczynku nocnego, pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru. 4. Odpady odbierane z terenu gminy gromadzone będą w następujących urządzeniach i pojemnikach:  odpady zmieszane w pojemnikach o pojemności: 120 l – nieruchomości zamieszkałe,  odpady segregowane: worki o pojemności 120 l 5. Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych leżących obok pojemników do gromadzenia odpadów jeżeli odpady te będą zgromadzone w workach innych niż te które dostarczył Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów zmieszanych bądź selektywnych na dodatkowe zlecenie Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem z ustalonych miejsc, z wyłączeniem nieruchomości zamieszkałych – maksymalnie do 4 dodatkowych zleceń w ciągu roku. 7. W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca obowiązany jest do maksymalnego ułatwienia mieszkańcom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła i metali, odpadów ulęgających biodegradacji powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych m.in. poprzez odbieranie w/w odpadów zebranych w sposób selektywny „ u źródła”. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów z zachowaniem wskaźników odzysku lub unieszkodliwienia zabranych odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie:  osiągnięcia wskaźnika w wysokości 40 ( w 2019r.)w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych, poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167),  osiągnięcia wskaźnika w wysokości 60 ( w 2019r.) w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych, poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167),  osiągnięcia wskaźnika w wysokości 40 (w 2019r.) dopuszczalnego poziomu masy opadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995r. w roku rozliczeniowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412). 9. Wykonawca jest zobowiązany do informowania zamawiającego o każdym przypadku braku selektywnego zbierania odpadów przez właścicieli nieruchomości. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (oświadczenie wraz z notatką, dokumentacja fotograficzna) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie zamawiającemu. 10. Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych a także wewnętrznych drogach dojazdowych. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do wszystkich osób wytwarzających odpady lub do miejsc ich gromadzenia i zebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach lub workach. 11. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z siecią dróg oraz zabudową na terenie Gminy Gać celem określenia długości tras przejazdu śmieciarek. 12. Podana ilość odbioru odpadów stanowi wielkość orientacyjną, ilości te zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Zakłada się że ilości odbieranych odpadów może wzrosnąć do około 15 %. Z tytułu zwiększenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 13. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:  podawanie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz utrzymaniu czystości w gminach.  przekazywanie Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, pisemnych półrocznych sprawozdań . 14. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości powinien odbywać się zgodnie ze szczegółowym planem wywozu określonym w harmonogramie. 15. Wykonawca winien przeprowadzać odbiór odpadów komunalnych w dni robocze od poniedziałku do piątku. Dopuszcza się uzasadnionych przypadkach i po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym odbieranie odpadów w soboty , bądź inne dni wolne od pracy. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) położonego na terenie gminy Gać – od dnia obowiązywania umowy. 17. W ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych właściwej do regionu centralnego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 18. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwienia , zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach. 19. Zagospodarowanie i odbieranie odpadów powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności z: - Kodeksem cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025), - Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992), - Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 799), - Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1260 ze zm.), - Uchwałą Nr XXXI/551/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022 - Uchwałą Nr XXXI/552/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022, - Uchwałą Nr XLI/716/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 28 sierpnia 2017 r. w sprawie zmiany Uchwałą Nr XXXI/552/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022 - Uchwałą Nr LIII/904/18 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 28 maja 2018 r. zmieniającą uchwałę Nr XXXI/552/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022, - Uchwałą Nr LV/915/18 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 25 czerwca 2018 r. zmieniającą uchwałę Nr XXXI/552/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022,, - Uchwałą Nr LX/952/18 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 4 września 2018 r. zmieniającą uchwałę Nr XXXI/552/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022, - Uchwałą Rady Gminy Gać w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gać, - Uchwałą Rady Gminy Gać w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2018 r., poz. 1627), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki: a) Posiadają zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 992 t.j.) b) Posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gać wydany na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2018r. poz. 1454 t.j.) c) Posiadają pisemne zapewnienie odbioru odpadów do przetwarzania przez podmiot obsługujący instalację regionu centralnego województwa podkarpackiego d) Posiadają wpis do rejestru zbierających sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymagany zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektronicznym
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych).Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisach oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczą ą za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 6 lub 7 do SIWZ. Określone podwykonawstwa – załącznik nr 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach