Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkanych na terenie gminy Mirzec w latach 2019 –2020

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 713 033 , fax. 412 713 033
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 713 033, fax. 412 713 033
    REGON: 291010330
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkanych na terenie gminy Mirzec w latach 2019 –2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Mirzec. W przypadku powstania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK) na terenie Gminy Mirzec, przedmiot zamówienia obejmował będzie również odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z tego punktu. Odbiorem zostaną objęte: - odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne oraz zużyte tekstylia), - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny "u źródła" z podziałem na frakcje: • papier i tektura, • szkło, • tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, • odpady biodegradowalne (z wyłączeniem trawy i gałęzi), • popiół, - odpady wielkogabarytowe, które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach i/lub workach na odpady, np. stare meble, okna, dywany, wykładziny itp., - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, m.in. lodówki, pralki, telewizory itp., - odpady niebezpieczne m.in. farby, lakiery, opakowania po farbach, lakierach i rozpuszczalnikach, świetlówki, baterie i akumulatory, przeterminowane leki, - zużyte opony (wszystkie rodzaje), - odpady budowlane i remontowe m.in.: okna, papa, styropian i wełna mineralna, W przypadku powstania PSZOK odbiorem zostaną objęte: - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny z podziałem na frakcje: tektura i papier; szkło; tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, - odpady wielkogabarytowe, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - zużyte opony (wszystkie rodzaje), - odpady budowlane i remontowe, m.in.: papa, styropian i wełna mineralna, - odpady niebezpieczne, m.in.: farby, lakiery, opakowania po farbach, lakierach i rozpuszczalnikach, świetlówki, baterie i akumulatory, przeterminowane leki, - odpady zielone, - ubrania i inne tekstylia. Liczba mieszkańców gminy Mirzec obliczona na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w poszczególnych miejscowościach na dzień 30.09.2018r. : 7333 Przewidywana ilość nieruchomości do obsługi obejmuje 1968 gospodarstwa domowe. Liczba sołectw: 10 Szczegółowy zakres określony został w SIWZ rozdział nr 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Mirzec, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2. posiadania zezwolenia na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21 ze zm.), w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu przetwarzania odpadów, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie, 3. posiadania wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2018 r. poz. 1466); 4. posiadania zezwolenia na transport odpadów lub wpisu do rejestru zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992); 5. posiadania zezwolenia na zbieranie odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992); 6. posiadania umowy z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego dla Regionu 2, tj. Zakładem Unieszkodliwiania Odpadów „Janik” Sp. z o. o. w Janiku ul. Borkowska 1, 27-415 Kunów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej, b) kopię decyzji o zezwoleniu na transport odpadów, c) kopię decyzji o zezwoleniu na zbieranie odpadów, d) kopię wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny e) kopię umowy z RIPOK.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach