Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i wchodzących w skład Gminy Suchedniów w 2019 r. oraz zorganizowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do dnia 31.12.2018 r. i prowadzenie PSZOK w 2019 r.".

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26130 Suchedniów, ul. Fabryczna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543002, 2543485 , fax. 412 543 485
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543002, 2543485, fax. 412 543 485
    REGON: 29100991700
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i wchodzących w skład Gminy Suchedniów w 2019 r. oraz zorganizowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do dnia 31.12.2018 r. i prowadzenie PSZOK w 2019 r.".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja usługi pn. "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i wchodzących w skład Gminy Suchedniów w 2019 r. oraz zorganizowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do dnia 31.12.2018 r. i prowadzenie PSZOK w 2019 r.". 2) Charakterystyka terenu objętego odbiorem odpadów komunalnych - dane dotyczące Gminy Suchedniów:  obszar Gminy Suchedniów wynosi 7, 495 ha,  liczba mieszkańców na dzień 30.06.2018 r. wynosiła - 10 243,  liczba gospodarstw domowych wynosi - 3389 (2541 w zabudowie jednorodzinnej, 848 w zabudowie wielorodzinnej,  liczba budynków jednorodzinnych zamieszkanych - 2668,  liczba budynków wielorodzinnych - 30. 3) Odbiorem zostaną objęte:  odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne),  odpady komunalne zbierane w sposób selektywny "u źródła" z podziałem na frakcje:  tektura i papier,  szkło,  tworzywa sztuczne,  odpady wielkogabarytowe,  zużyte opony,  popiół,  odpady ulegające biodegradacji,  inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny,  inne odpady nie ulegające biodegradacji. 4) Szacunkowa łączna ilość odpadów komunalnych mających zostać odebranych, przetransportowanych i zagospodarowanych z terenu Gminy Suchedniów wynosi: 1 073,313 Mg, z podziałem na następujące frakcje: Tabela nr 1 - szacunkowa łączna ilość odpadów komunalnych przewidziana do odbioru i zagospodarowania L.p. Frakcje Zabudowa jedno i wielorodzinna PSZOK Razem w (Mg) 1. Zmieszane odpady komunalne 678,290 - 678,290 2. Papier, tektura 8,390 0,150 8,540 3. Tworzywa sztuczne 147,962 0,353 148,315 4. Szkło 56,137 0,489 56,626 5. Odpady wielkogabarytowe 40,080 2,191 42,271 6. Zużyte opony 19,030 3,270 22,300 7. Popiół 46,440 - 46,440 8. Odpady ulegające biodegradacji 58,410 - 58,410 9. Leki inne (przeterminowane) 0,121 - 0,121 10. Baterie i akumulatory - - - 11. Zużyte urządzenia elektryczne zawierające niebezpieczne składniki 3,291 0,701 3,992 12. Inne zużyte urządzenia elektryczne 5,735 1,353 7,088 13. Inne nie wymienione frakcje zbierane selektywnie - 0,920 0,920 14. Chemikalia - - - Razem 1063,886 9,427 1073,313 Uwaga: Zestawienie ilości odebranych odpadów komunalnych wyliczone zostało na podstawie dokumentów przekazania odpadów oraz na podstawie informacji o odebranych odpadach za okres ostatnich 12 m - cy poprzedzających wszczęcie niniejszego postępowania i służą do oszacowania wartości zamówienia i zakresu zamówienia. Podane dane należy traktować jako szacunkowe. Wykonawcy nie przysługuje prawo do dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Ilość odpadów wytworzonych na terenie Gminy Suchedniów i dostarczonych do PSZOK nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji zamówienia. 2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych odbywać się ma według następujących zasad: 1) ZABUDOWA JEDNORODZINNA - na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywał będzie system mieszany, workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych: a) zmieszane odpady komunalne - gromadzone będą w pojemnikach w kolorze czarnym (lub z napisem "odpady zmieszane") o pojemności minimum 120 l, a w przypadku ich braku w workach.  Pojemniki i worki zapewnia właściciel nieruchomości. b) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny będą gromadzone w pojemnikach lub workach w następujących kolorach: Kolor pojemnika/worka Rodzaj odpadu Pojemność pojemnika/worka Żółty (lub z napisem "metale i tworzywa sztuczne" Odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych 120 l Worki zapewnia i dostarcza Wykonawca usługi. Biały (lub z napisem "szkło bezbarwne") Opakowania szklane bezbarwne. 120 l Worki zapewnia i dostarcza Wykonawca usługi. Zielony (lub z napisem "szkło kolorowe") Opakowania szklane kolorowe 120 l Worki zapewnia i dostarcza Wykonawca usługi. Niebieski (lub z napisem "papier") Opakowania z papieru i makulatura 120 l Worki zapewnia i dostarcza Wykonawca usługi. Brązowy (lub z napisem "bio") Odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone 120 l Worki zapewnia i dostarcza Wykonawca usługi. Pojemnik metalowy Popiół 120 l Pojemnik zapewnia właściciel nieruchomości. c) opony, d) odpady wielkogabarytowe, e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny  Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie i odpadów zmieszanych reguluje harmonogram stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.  Odbiór odpadów odbywał się będzie sprzed posesji.  Odpady budowlane - odpłatnie jak w PSZOK. 2) ZABUDOWA WIELORODZINNA - na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywał będzie system pojemnikowy. a) Zmieszane odpady komunalne - gromadzone będą w pojemnikach w kolorze czarnym (lub z napisem "odpady zmieszane") w ilości 40 szt. o pojemności 1100 l. Pojemniki zostaną ustawione w 12 altankach lub w miejscach utwardzonych obok altanek. Zgodnie z wykazem altanek stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.  Częstotliwość wywozu dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek).  Pojemniki zapewnia i dostarcza na czas wykonywania usługi Wykonawca usługi. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne - na terenie zabudowy wielorodzinnej selektywna zbiórka odpadów będzie odbywać się do specjalistycznych pojemników, zgodnie z poniższym zestawieniem: Kolor pojemnika Przeznaczenie pojemnika Pojemność pojemnika Liczba pojemników, które ma zapewnić i dostarczyć Wykonawca usługi Częstotliwość wywozu Biały (lub oznaczony napisem "szkło bezbarwne") Pojemnik na szkło bezbarwne 1100 l 10 szt. (1 do każdej altany zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ) 2 razy w miesiącu - drugi i ostatni roboczy czwartek Zielony (lub oznaczony napisem "szkło kolorowe") Pojemnik na szkło kolorowe 1100 l 10 szt. (1 do każdej altany zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ) 2 razy w miesiącu -drugi i ostatni roboczy czwartek Niebieski (lub oznaczony napisem "papier") Pojemnik na papier 1100 l 10 szt. (1 do każdej altany zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ) 1 raz w miesiącu - ostatni roboczy wtorek Żółty (lub oznaczony napisem "metale i tworzywa sztuczne") Pojemnik na tworzywa sztuczne 1100 l 20 szt. (2 do każdej altany zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ) 3 razy w miesiącu - pierwszy, trzeci i ostatni roboczy piątek Brązowy (lub oznaczony napisem "bio") Pojemnik na odpady zielone 1100 l 10 szt. (1 do każdej altany zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ) 2 razy w tygodniu - wtorek i piatek w okresie od kwietnia do listopada. c) opony - ostatni roboczy czwartek kwietnia i listopada, d) odpady wielkogabarytowe - dwa razy w roku zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów (załącznik nr 9 do SIWZ), Uwaga: ilość wywozów odpadów wielkogabarytowych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w bieżącym postępowaniu, w przypadku zadeklarowania wiekszej ilości wywozu niż 2 razy w roku zmianie ulegnie harmonogram wywozu odpadów. e) odpady budowlane - odpłatnie jak w PSZOK. Uwaga: Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) ZORGANIZOWANIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH. a) PSZOK jest elementem uzupełniającym system selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Do punktu mieszkańcy we własnym zakresie mogą oddawać odpady wymienione w art. 3 ust. 2 pkt 6 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne określone w przepisach wydanych na podstawie art. 4 a ww. ustawy. Do PSZOK mogą być oddawane także przez właścicieli nieruchomości i mieszkańców budynków wielorodzinnych odpady budowlane odpłatnie, zgodnie z regulaminem obowiązującym w okresie jego prowadzenia. Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w związku z powyższym Gmina Suchedniów nie będzie ponosić kosztów wywozu i utylizacji tych odpadów. Szacunkowe ilości odpadów dostarczane do PSZOK zawiera Tabela nr 1 w punkcie 2.1. SIWZ. b) Obowiązki Wykonawcy w zakresie prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy:  odpowiedzialność za transport do instalacji przetwarzania oraz za organizację zagospodarowania zebranych odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami,  prowadzenie na bieżąco ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów wymienionych powyżej dostarczonych przez mieszkańców Gminy Suchedniów zgodnie z katalogiem odpadów,  zorganizowanie PSZOK na terenie Gminy Suchedniów do dnia 31.12.2018 r.,  zapewnienie obsługi obiektu i następującego czasu działania punktu - PSZOK powinien funkcjonować od 01.01.2019 r. aż do 31.12.2019 r. i powinien być czynny minimum dwa razy w tygodniu, w tym w sobotę, w godzinach od 10:00 do 14:00,  utrzymywanie czystości i porządku na terenie PSZOK, w zimie odśnieżanie, zapobieganie śliskim chodnikom,  zapewnienie kontaktu telefonicznego z obsługą PSZOK (dla mieszkańców Gminy Suchedniów w godzinach otwarcia, dla Zamawiającego także poza godzinami otwarcia PSZOK),  PSZOK będzie funkcjonował w oparciu o regulamin Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych stanowiący załącznik do Uchwały nr 76/XIII/2017 Rady Miejskiej w Suchedniowie z dnia 28 grudnia 2018 r.  w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia funkcjonowania PSZOK, wykonawca zobowiązany jest zamontować na jego terenie monitoring wraz z możliwością przechowywania i odtwarzania danych,  Wykonawca jest zobowiązany w trakcie trwania realizacji zamówienia do umożliwienia wstępu na teren PSZOK zorganizowanych grup (dzieci, młodzieży, dorosłych) oraz przygotować do prezentacji jego funkcjonowania i udostępnienia materiałów informacyjno - edukacyjnych z zakresu gospodarki odpadami przygotowanych i dostarczonych przez Zamawiającego, a nie wymagających potwierdzenia odbioru. c) Zamawiający wymaga, aby z prowadzonych czynności w PSZOK składane były comiesięczne sprawozdania, nie później niż w terminie do dnia 14-go każdego miesiąca następującego po okresie rozliczeniowym, zawierające następujące dane:  nazwa i adres podmiotu prowadzącego PSZOK,  imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za sporządzenie sprawozdania,  nr telefonu kontaktowego do pracownika i osoby odpowiedzialnej,  okres za który sprawozdanie jest składane,  ewidencja właścicieli nieruchomości, którzy dostarczyli odpady do PSZOK,  ewidencja odpadów przyjętych do PSZOK z określeniem rodzaju i ilości przyjetych odpadów,  informacje o miejscu, sposobie, rodzaju i masie odpadów poddanych poszczególnym sposobom zagospodarowania oraz kosztów poniesionych na ten cel jak również zysków z tytułu sprzedaży odpadów. 2.3. Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy. 1) Wykonawca ma obowiązek przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych, odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Suchedniów do instalacji tj. instalacji w zakresie mechanicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Końskich, ul. Łazienna 8, 2) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować zebrane odpady w sposób, który zapewni osiągnięcie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) następujących frakcji odpadów: papier, tworzywa sztuczne i szkło, 3) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania surowców wtórnych do odzysku, 4) W przypadku, gdy regionalna instalacja uległa awarii lub nie może przyjmować odpadów z innych przyczyn, odpady te winny być przekazywane do instalacji zastępczych wskazanych w Uchwale sejmiku Województwa Świętokrzyskiego Nr XXI/361/12 z dnia 28 czerwca 2012 r., 5) Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Suchedniów. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji, także wynikających ze złych parametrów technicznych dróg, 6) Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów gromadzonych w pojemnikach będących własnością właścicieli nieruchomości, które są w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, 7) Wykonawca przy każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi worki w ilości odpowiadającej odebranym workom. Na uzasadniony wniosek właściciela nieruchomości wykonawca może zmniejszyć lub zwiększyć ilość przekazywanych worków, 8) Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru oraz zebrania odpadów pozostawionych przy pojemnikach, 9) Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji składanej przez właściciela nieruchomości (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane) w ciągu 7 dni od dnia jej zgłoszenia. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu. 10) Transport odpadów segregowanych "u źródła" do miejsc segregacji w celu uzyskania i przekazania do odzysku surowców wtórnych, musi odbywać się z zachowaniem przepisów o gospodarowaniu odpadami, 11) Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych w tym ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Suchedniów, 12) Zakazuje się Wykonawcy podczas realizacji umowy mieszania odebranych odpadów komunalnych, wynikających z umowy z odpadami odebranymi na podstawie odrębnych umów, 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów należących do właściciela nieruchomości powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, 14) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia pojemników, które zobowiązany jest dostarczyć do zabudowy wielorodzinnej. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za zniszczenie pojemników, 15) Raz na pół roku, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwieniu odpadów. Ilość odpadów winna być podana w Mg w rozbiciu na poszczególne miesiące półrocza. Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu sprawozdanie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza 16) Wykonawca zobowiązany jest również do sprawowania kontroli właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz do niezwłocznego informowania Zamawiającego o niedopełnieniu przez właścicieli nieruchomości w/w obowiązku. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Wykonawca sporządza protokół wraz z dokumentacja fotograficzną i przekazuje do Zamawiającego w ciągu 72 godzin od momentu stwierdzenia naruszenia zasad selektywnej zbiórki odpadów, 17) Wykonawca zobowiązany jest:  realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności z ustawą Prawo ochrony środowiska oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach oraz spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,  dysponować środkami transportu, bazą magazynowo - transportową i potencjałem osobowym gwarantującym stałe, ciągłe i bezawaryjne świadczenie usługi na rzecz Gminy Suchedniów,  prowadzić działalność w sposób nie powodujący zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców, emisji uciążliwych zapachów, zanieczyszczenia tras wywozu. 18) Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej 19) Pojazdy muszą spełniać poniższe warunki:  posiadać trwałe i czytelne oznakowanie w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne,  być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,  być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,  konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów,  winny być wyposażone w urządzenia monitorujące, bazujące na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku opadów - umożliwiające weryfikację tych danych, 20) Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich, za szkody na mieniu i zdrowi osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy, w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym. 2.4.Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks cywilny z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu, wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:  czynności polegające na kierowaniu samochodami odbierającymi odpady komunalne, a także osoby wykonujące czynności tak zwanych "ładowaczy". 2) Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu warunków wykonania zamówienia oraz jego zakresu określa Wykonawca. 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób:  Wykonawca każdorazowo na wezwanie Zamawiającego w terminie do 10 dni od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kopii zanonimizowanych umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 2.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 2.6. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 2.7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 2.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 2.9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2.10. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/00). 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – rozliczeniowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 9.4. Jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej, dowód wniesienia wadium należy w oryginale załączyć do oferty. 9.5. Z treści wadium składanego w formie niepieniężnej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób bezwarunkowy, nieodwołalny i na pierwsze wezwanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od daty składania ofert. 9.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 68 8520 0007 2001 0005 5853 0001 z dopiskiem „Wadium w przetargu na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych”. 9.7. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli zostanie zaksięgowane na ww. przez Zamawiającego koncie przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej na termin składania ofert). 9.8. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów, o którym mowa w art. 95 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018 poz. 992) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - formularz oferty, Załącznik nr 2 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, załącznik nr 4 - oświadczenie grupa kapitałowa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach