Przetargi.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Fałków

Gmina Fałków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-260 Fałków, ul. Zamkowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 447 873 535 , fax. 447 873 535
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fałków
    ul. Zamkowa 1 A
    26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie
    tel. 447 873 535, fax. 447 873 535
    REGON: 59064806600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.falkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Fałków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Fałków. Systemem gospodarki odpadami komunalnymi objętych jest 1226 nieruchomości, w tym 1137 gospodarstw segreguje odpady. Łączna ilość odpadów komunalnych odebranych w okresie od VII 2017 – VI 2018 roku (1 rok) z terenu gminy Fałków wyniosła 483,024 Mg (wartość do celów porównawczych, gdyż wykonawca zobowiązany jest odebrać każdą ilość odpadów komunalnych) Odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Fałków odbywać się będzie w okresie od dnia 01.01.2019 do dnia 31.12.2019r. Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od gospodarstw domowych, może następować jedynie w dni od poniedziałku do soboty w przedziale czasowym od 7.00 do godz. 19.00 przy czym dni odbioru odpadów selektywnie zbieranych nie mogą pokrywać się z terminami odbioru odpadów zmieszanych. Uwaga: Najkorzystniejszym dniem tygodnia do odbioru odpadów zmieszanych i segregowanych z zamieszkałych gospodarstw jest sobota, z uwagi na największy odsetek obecności mieszkańców w domach. Z tego powodu, termin odbioru odpadów jest jednym z kryterium oceny ofert a za zadeklarowanie w ofercie i dokonywanie odbioru odpadów tylko w soboty (w przypadku święta zastępczy termin, nie koniecznie sobota) w godzinach 8.00-18.00 (przedział 10 godzinny) Wykonawca otrzymuje dodatkowe punkty. Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych wykonywany będzie raz w miesiącu, za wyjątkiem zabudowy wielomieszkaniowej ( w Fałkowie 3 budynki wielorodzinne i w Olszamowicach-Porąbce 3 budynki wielorodzinne), z których w miesiącach czerwiec do wrzesień, odpady zmieszane i biodegradowalne należy odebrać 2 razy w miesiącu z pojemników 1100 litrów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie 2 razy w ciągu roku odebrać z nieruchomości zamieszkałych w gminie Fałkó w, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony oraz meble i inne odpady wielkogabarytowe w systemie obwoźnych zbiórek. Zamawiający w 2017 roku zakończy proces związany z przygotowaniem i wyposażeniem PSZOK. Uruchomienie PSZOK w Fałkowie nastąpi od dnia 01.01.2018r. Do czasu uruchomienia PSZOK, Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo odbierać z gospodarstw domowych zużyte akumulatory i baterie, chemikalia, odpady zielone oraz popiół w przezroczystych a także przeterminowane leki z pojemników ustawionych w Punktach Aptecznych zlokalizowanych w Czermnie i Fałkowie, nie rzadziej niż 3 razy w roku. Uwaga: częstotliwość odbioru tych odpadów jest jednym z kryterium oceny ofert ( 3 razy w skali roku – 0 pkt, 4 razy w skali roku – 20 pkt.) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć nieruchomości, w których zamieszkują mieszkańcy gromadzący odpady w sposób selektywny, w worki foliowe na odpady. Dodatkowo przy budynkach mieszkalnictwa wielorodzinnego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemniki o poj. 1100l odrębnie na każdy rodzaj gromadzonych selektywnie odpadów( 1.papier i tektura, 2.tworzywa sztuczne i metale, 3.szkło) a także na odpady zmieszane i odpady biodegradowalne w łącznej ilości 6 kompletów (po 5 sztuk 1100l) w lokalizacjach: 3 komplety w Fałkowie i 3 komplety w Olszamowicach-Porąbce. Pojemniki w odpowiednim dla odpadu kolorze lub oznaczone odrębnie na rodzaj odpadu. Szacunkowa liczba gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 1240 (stan obecny), w tym 26 posesji z utrudnionym dojazdem (m.in.droga z kruszywa), które zostały wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o 5%. Gmina Fałków liczy 19 sołectw: Budy, Czermno, Czermno-Kolonia, Fałków, Gustawów, Olszamowice, Papiernia, Pląskowice, Skórnice, Smyków, Stanisławów, Starzechowice, Studzieniec, Sulborowice, Sułków, Turowice, Wąsosz, Wola Szkucka, Zbójno. Pozostałe miejscowości to: Adelinów, Jakubowice, Szpinek, Bulianów, Bulianów-Gajówka, Czarna Smuga, Dąbrowa, Dobry Widok, Greszczyn, Grzmot, Julianów, Leszczyny, Pikule, Porąbka, Reczków, Rudka, Rudzisko, Sępskie Niwy, Skórnice-Poręba, Smyków-Boroniewskie, Stomorgi, Szreniawa, Trawno, Sulborowice Oddziały, Zygmuntów. Mapa gminy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ Gmina Fałków znajduje się w obszarze gospodarki odpadami Region 6 Województwa Świętokrzyskiego, zgodnie z PGO dla województwa świętokrzyskiego (zagospodarowanie odpadów w zakresie odpadów zmieszanych, zielonych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania zgodne z PGO dla województwa świętokrzyskiego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji usługi wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia tj. osoby wykonujące czynności transportu odpadów (kierowca pojazdu) oraz osoby odpowiedzialne za dokonanie załadunku odpadów do pojazdów (ładowacz nieczystości). Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 000,00 PLN (cztery tysiące zł ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada: - aktualne zezwolenia na transport odpadów komunalnych o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.), - aktualne zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.) - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Fałków (wpis musi dotyczyć wszystkich rodzajów odpadów będących przedmiotem usługi)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo- o ile dotyczy 2. Dowód wniesienia wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna tj. gwarancję/poręczenie (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, jedynie zaleca się załączyć do oferty kopię przelewu, lecz nie jest to warunek konieczny). 3. Zobowiązanie podmiotów trzecich - o ile dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach