Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY SUWAŁKI

Gmina Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5662136 , fax. 087 5662136
  • Data zamieszczenia: 2015-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
    ul. Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5662136, fax. 087 5662136
    REGON: 79067097000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@gmina.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY SUWAŁKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości niezamieszkałych, w tym działalności gospodarcze, szkoły, zakłady pracy, lokale gastronomiczne, hotele i inne obiekty noclegowe, cmentarze oraz ogródki działkowe i domki letniskowe położone na terenie Gminy Suwałki, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r poz.122), uchwałą Sejmiku Województwa Podlaskiego w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012-2017, przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Suwałk a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego.1) Zmieszane odpady komunalne, (kod 20 03 01) odpady zielone (20 02 01) oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania, Wykonawca jest obowiązany przekazać do instalacji posiadającej status regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych dla Regionu zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podlaskiego lub w przypadku awarii tej instalacji do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi tego regionu, wskazanych w uchwale w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami.2) odpady selektywne Wykonawca zobowiązany jest przekazać do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013r., poz. 21 ze zm.).3) Zbiórka odpadów komunalnych będzie miała miejsce bezpośrednio z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (liczba gospodarstw - załącznik nr 10) i nie zamieszkują mieszkańcy gromadzone w standardowych pojemnikach i workach i odbywać się będzie z podziałem na: - Zmieszane odpady komunalne, zbierane do jednego pojemnika; - Odpady surowcowe / recyklingowe (suche) - wyselekcjonowane z odpadów komunalnych zbierane w jednym pojemniku lub worku odpady opakowaniowe bez zawartości takie jak: papier, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale żelazne i nieżelazne, ubrania i tekstylia.- Szkło opakowaniowe odbierane bezpośrednio z nieruchomości w oddzielnym worku lub pojemniku oraz z (gniazd) w miejscowościach w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach. Pojemniki na zbiórkę szkła dostarcza Wykonawca, - Odpady ulegające biodegradacji (odpady zielone) - kompostowane przez właścicieli nieruchomości przy pomocy kompostowników przydomowych (nie są przedmiotem zamówienia).4) Odpady wielkogabarytowe oraz sprzęt elektryczny i elektroniczny - odpady, które nie mogą być umieszczone ze względu na swoje rozmiary lub masę w typowych pojemnikach - odbierane akcyjnie przez Wykonawcę o częstotliwości - dwa razy w roku we wszystkich sołectwach.5) Popiół i żużel - w okresie grzewczym akcyjnie 5 razy w roku. 6) Odbiór kontenerów KP-7 z miejsc publicznych ( około 5 miejsc), w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie terenu wokół nich w okresie od kwietnia do listopada (około raz w miesiącu). 7) Opróżnianie pojemników znajdujących się na przystankach autobusowych oraz pojemników ulicznych (załącznik nr 13), z odpadów zebranych w sposób zmieszany oraz uprzątnięcie terenu wokół nich . W okresie od maja do września dwa razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach raz w miesiącu, jednakże w przypadku nadmiernego przepełnienia na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego. 8) Odbiór kontenera KP-7 z cmentarzy na terenie Gminy Suwałki: a) Magdalenowo - 20 razy w roku, b) Płociczno - Tartak - 6 razy w roku. Odbiór dokonywany będzie na zgłoszenie telefoniczne, lub e-mailem przez właściciela nieruchomości, lub zarządcę. Odbiór będzie wykonany w ciągu dwóch dni od faktu zgłoszenia. 9) Usuwanie odpadów zgromadzonych luzem lub w workach, w miejscach do tego nieprzeznaczonych tzw. dzikie wysypiska (szacunkowa ilość - 15 Mg) .10) Odbiór worków z odpadami zebranymi przez dzieci i młodzież w akcjach Sprzątania Świata z miejsc wskazanych przez Zamawiającego ( szacunkowa ilość - 2 Mg)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składani ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu: 2) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. O/Suwałki 62 1240 5891 1111 0000 5748 9764 .3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;4) gwarancjach bankowych;5) gwarancjach ubezpieczeniowych;6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), sposób przekazania: siedziba Zamawiającego, kasa przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach