Przetargi.pl
Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona , zbieranych w PSZOK oraz odpadów wielkogabarytowych w okresie od 1 stycznia 2017r do 31 grudnia 2018 r.

Gmina Dąbrowa Zielona ogłasza przetarg

  • Adres: 42265 Dąbrowa Zielona, Plac Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 555 018 , fax. 343 555 052
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Zielona
    Plac Kościuszki 31
    42265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie
    tel. 343 555 018, fax. 343 555 052
    REGON: 53266500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona , zbieranych w PSZOK oraz odpadów wielkogabarytowych w okresie od 1 stycznia 2017r do 31 grudnia 2018 r.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona , zbieranych w PSZOK oraz odpadów wielkogabarytowych w okresie od 1 stycznia 2017r do 31 grudnia 2018 r. Wyposażenie na czas realizacji zamówienia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do selektywnego zbierania odpadów (pojemniki lub worki) takich jak np.: papier , szkło , tworzywa sztuczne , metale , opakowania wielomateriałowe. Wyposażenie , na czas realizacji zamówienia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych, Wyposażenie punktu PSZOK Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zbieranych (surowce suche) z nieruchomości zamieszkałych. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów zbieranych w PSZOK Odbieranie odpadów wielkogabarytowych, urządzeń elektrycznych i elektronicznyWykonawca odbierze odpady komunalne zebrane z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona. Wykonawca przekaże odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona na linię segregacji i zagospodaruje je w RIPOK właściwej dla regiony pierwszego Województwa Śląskiego w w którym znajduje się gmina Dąbrowa Zielona. W przypadku złożenia przez mieszkańców nowych deklaracji bądź zmiany już złożonych, zamawiający poinformuje o tym niezwłocznie wykonawcę, który zobligowany będzie: - W przypadku nowej deklaracji – do odbioru odpadów komunalnych począwszy od następnego miesiąca po dokonaniu zgłoszenia przez zamawiającego - W przypadku zmiany istniejącej deklaracji – do dostosowania wielkości pojemnika w ustalonych specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia terminach. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów zmieszanych oraz odpadów selektywnie zebranych (surowcowych suchych) w dni robocze w godzinach od 7:00 do 19:00. Zamawiający wymaga, takiej organizacji usług odbierania odpadów, która pozwoli mu w sposób jednoznaczny ustalić ilość odebranych odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych. Odbiór odpadów musi odbywać się zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem odbioru odpadów zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie m. in. Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dąbrowa Zielona. Harmonogram musi być podany do wiadomości właścicieli nieruchomości zamieszkałych co najmniej 7 dni przed datą pierwszego odbioru odpadów komunalnych. Każda zmiana harmonogramu wcześniej zaakceptowana przez Zamawiającego musi być podana do wiadomości właścicieli nieruchomości zamieszkałych co najmniej 7 dni przed datą odbioru odpadów komunalnych. Informacje należy podać w formie pisemnej ( np. ulotka) każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej, a w przypadku zabudowy wielorodzinnej zarządcy nieruchomości. Ponadto Wykonawca zamieści na swojej stronie internetowej oraz dostarczy Zamawiającemu harmonogram w formie elektronicznej celem zamieszczenia go na stronie internetowej Zamawiającego. Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował w dni robocze przy czym odbiór odpadów powinien odbywać się dla danej nieruchomości zawsze w te same dni miesiąca (np. pierwszy poniedziałek miesiąca, drugi wtorek miesiąca itd.). Wykonawca winien tak konstruować harmonogram by odbierać odpady z danej miejscowości jednego dnia jeśli pozwolą na to warunki techniczne, topograficzne itp. Harmonogram musi zawierać także informację, do której godziny w dniu odbioru właściciele nieruchomości zamieszkałych mają wystawić pojemniki i worki do odbioru. Nie dopuszcza się zbierania - dopełniania pojazdów odpadami z terenu innej gminy. Odpady należy odbierać w terminach określonych w harmonogramie. W przypadku szczególnych utrudnień wynikających z warunków atmosferycznych (deszcze, zawieje i zamiecie śnieżne, trudno dostępny teren itp.) oraz przypadającym w dniu wolnym od pracy terminie odbioru dopuszcza się odbieranie odpadów komunalnych nie później niż w ciągu 3 dni od dnia ujętego w harmonogramie. Harmonogram, o którym mowa powyżej, przed podaniem go do wiadomości mieszkańców Wykonawca przedłoży Zamawiającemu celem akceptacji. Wykonawca odbierze z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona odpady wielkogabarytowe w systemie akcyjnym- mobilnym z częstotliwością 2 razy w ciągu roku kalendarzowego (wiosna , jesień) i przekaże je do RIPOK zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego lub do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi tego regionu wskazanych w uchwale w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie odbioru przez RIPOK odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Dąbrowa Zielona.Termin Wykonawca ustali z Zamawiającym, a następnie przeprowadzi wśród mieszkańców gminy kampanię informacyjną o terminie „zbiórki" miesiąc przed planowanym odbiorem. Odpady należy odbierać specjalistycznym sprzętem do odbierania odpadów zmieszanych oraz odpadów zebranych selektywnie ( surowcowych suchych). Zakazuje się mieszania odpadów zmieszanych z selektywnie zebranymi (frakcji mokrej z frakcją suchą). W zabudowie rozproszonej w szczególności w rejonach, w których drogi są nieutwardzone (gruntowe) należy stosować pojazdy umożliwiające odbiór odpadów z tych terenów. Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zagospodarować odpady komunalne zmieszane z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, umieszczone w pojemnikach i wystawione przez właściciela nieruchomości do ich odbioru lub z miejsc do ich gromadzenia w każdej ilości. Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zagospodarować wszystkie odpady komunalne selektywnie zebrane (surowcowe suche) umieszczone w workach lub pojemnikach i wystawionych przez właściciela nieruchomości do ich odbioru lub z miejsc do ich gromadzenia. W przypadku gdy odpady komunalne zmieszane są gromadzone niezgodnie z regulaminem (np. poza pojemnikami, w pojemnikach niezgodnych z regulaminem) Wykonawca odbierze te odpady oraz powiadomi gminę o działaniu właściciela nieruchomości niezgodnym z regulaminem. Wykonawca zgodnie z dyspozycją art. 9f ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach jest zobowiązany do powiadomienia gminy o niedopełnieniu obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów przez właścicieli nieruchomości tj. umieszczania odpadów zmieszanych w urządzeniach (workach/pojemnikach) do selektywnego zbierania. Wykonawca będzie pisemnie informował Zamawiającego, o przypadkach naruszenia regulaminu przez właścicieli nieruchomości zamieszczając tę informację w protokole ze zdarzenia, miesięcznym sprawozdaniu z wykonania usług. Wykonawca każdorazowo udokumentuje fotograficznie zakres i sposób naruszenia regulaminu. Wykonawca wyposaży, na czas realizacji zamówienia, nieruchomości w następujące pojemniki (worki ) do selektywnego zbierania odpadów (surowcowych suchych): •worek foliowy (ściągany) koloru żółtego (tworzywa sztuczne) , koloru zielonego (szkło) , koloru niebieskiego (papier) , koloru brązowego (bioodpady) , przystosowany do gromadzenia odpadów zbieranych selektywnie (surowcowych suchych) z nadrukiem informacji o rodzaju odpadów które mogą być w nim gromadzone i oznaczeniem Wykonawcy - pojemność 120 litrów - dotyczy zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej. Wykonawca wyposaży, na czas realizacji zamówienia, nieruchomości w następujące pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych: • pojemniki każdego koloru - pojemność 120 litrów, • pojemniki każdego koloru - pojemność 240 litrów, • pojemniki każdego koloru - pojemność 1100 litrów. Rodzaj i ilość pojemników i worków o których mowa w pkt. 22 i 23 zostanie określona w wykazie przez Zamawiającego, na podstawie którego Wykonawca wyposaży nieruchomości zamieszkałe i będzie odbierał odpady każdego rodzaju. Wartości te maja charakter zmienny i będą aktualizowane zgodnie z § 6 pkt. 2 umowy. Wykonawca wyposaży nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz w worki do gromadzenia odpadów zebranych selektywnie ( surowcowych suchych) w terminie 7 dni , od dnia podpisania umowy, a następnie na bieżąco będzie realizował w całym okresie trwania umowy. Termin dostarczenia dodatkowych pojemników w ciągu trwania umowy: niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania doposażenia nieruchomości w pojemniki. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemników w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość. Przypadki takie zgłasza każdorazowo Zamawiający. Na tą okoliczność Wykonawca sporządzi zbiorczy protokół przekazania potwierdzający otrzymanie przez właściciela/ zarządzającego nieruchomością pojemników i/lub worków z wyszczególnieniem imienia i nazwiska, adresu, ilości i pojemności pojemników i worków. Pojemniki, o których mowa w pkt. 22 i 23 muszą być w dobrym stanie technicznym a także spełniać wymagania określone w ustawie o systemie oceny zgodności i wymagania PN oraz muszą być dostosowane do samochodów odbierających odpady komunalne. 27. Szczegółową lokalizację ustawienia pojemników wykonawca uzgodni z właścicielami nieruchomości zamieszkałych, przy czym winna być ona zgodna z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dąbrowa Zielona. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć PSZOK w ciągu 7 dni , od dnia podpisania umowy w odpowiednie pojemniki – zapotrzebowanie określone w załączniku nr 1 do umowy. Wykonawca świadcząc usługi odbierania odpadów winien przestrzegać zasad wynikających z prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dąbrowa Zielona oraz ich aktów wykonawczych i prawa miejscowego. Wykonawca ma obowiązek odbierać odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła. Osiągnięte przez Wykonawcę poziomy recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. Wykonawca będzie tak prowadził usługi odbioru odpadów by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które zostały wysypane. W przypadku, gdy nastąpiło rozdarcie worka lub wywrócenie pojemnika wypełnionego zgodnie z regulaminem, porządkowania terenu dokona Wykonawca (odbierający odpady z nieruchomości), w przypadku, gdy odpady zgromadzono w worku lub pojemniku niezgodnie z jego przeznaczeniem Wykonawca uporządkuje miejsce, odbierze odpady a o fakcie naruszania „regulaminu" przez właściciela nieruchomości powiadomi Zamawiającego na zasadach jak określono powyżej. Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał Zamawiającemu sprawozdania określone ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zgodnie z aktualnymi wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska. Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał (wersja papierowa i elektroniczna) Zamawiającemu, zestawienia rodzaju, ilości i masy dostaw odpadów każdego rodzaju do RIPOK do 5 dnia miesiąca następnego za miesiąc poprzedni. Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał (wersja papierowa i elektroniczna) Zamawiającemu, sprawozdania dotyczące masy poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych przekazywanych do ……………… oraz sposobu ich zagospodarowania do 5 dnia miesiąca następnego za miesiąc poprzedni. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu kwartalnym Wykonawca okaże dokumenty sporządzane na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumenty potwierdzające osiągniecie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Przed wystawieniem faktury Wykonawca przedłoży zestawienia i sprawozdania, o których mowa w pkt. 33 i 34 siwz Zamawiającemu, który zweryfikuje zgodność zestawienia z danymi ewidencji dotyczącej gospodarowania odpadami komunalnymi prowadzonej przez Zamawiającego. W przypadku niezgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę w celu wyjaśnienia rozbieżności. Zaakceptowane przez Zamawiającego zestawienia będą stanowić załączniki i podstawę do wystawienia faktury VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia. Reklamacje od właścicieli nieruchomości winny być kierowane do Zamawiającego, Zamawiający przekaże informację o reklamacji Wykonawcy, który ustosunkuje się do niej niezwłocznie, najpóźniej w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku zgłoszenia reklamacji do Wykonawcy, potraktuje on tę reklamację jak by została zgłoszona przez Zamawiającego. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o każdej zgłoszonej do niego reklamacji. Reklamacje niebudzące wątpliwości zostaną przez Wykonawcę uwzględnione, poprzez niezwłoczne wykonanie usługi. Reklamacje budzące wątpliwości będą wyjaśniane przez Zamawiającego i Wykonawcę, dopuszcza się także obecność właściciela nieruchomości. Sposób załatwienia reklamacji będzie ustalany indywidualnie dla każdej reklamacji. Wykonawca w celu udokumentowania winy leżącej po stronie właściciela nieruchomości, a będącej przyczyną nie wykonania usługi przedłoży Zamawiającemu stosowne dowody np. dokumentacja fotograficzna, dokumentacja systemu GPS itp. Wykonawca winien być wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Dabrowa Zielona. Wykonawca winien zawrzeć umowę w zakresie odbioru przez RIPOK odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. W przypadku awarii instalacji regionalnej (RIPOK), Wykonawca dostarczy odebrane odpady komunalne do instalacji zastępczej, tylko w przypadku odmowy przyjęcia odpadów przez instalację regionalną, bez dodatkowego wynagrodzenia od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia szczegółowych wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) a w szczególności do: 1)posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; 2)utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 3)spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 4)zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej. 5)winien dysponować, w celu realizacji usługi następującymi pojazdami: -co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników o pojemności 120L , 240L, 1100L -co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania pojemników (worków) z selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz odpadów wielkogabarytowych, -co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów elektrycznych i elektronicznych bez funkcji kompaktującej. Wyżej wymienione pojazdy powinny spełniać wymagania i normy odpowiednie dla tego typu pojazdów. 6)nie dopuszcza się stosowania pojazdów służących do zbierania odpadó komunalnych zmieszanych do zbierania odpadów selektywnie gromadzonych. Wymagane jest posiadanie odrębnego pojazdu do zbierania odpadów selektywnie gromadzonych. Pojazd musi odróżniać się od pozostałego sprzętu zbierającego odpady zmieszane i być oznaczony informacją, że zbiera odpady selektywnie gromadzone (tekst lub grafika - według uznania Wykonawcy). 7)pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. 8)pojazdy muszą być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia ich do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. 9)pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 10)pojazdy i urządzenia muszą być utrzymane w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 11)pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu, a konstrukcja pojazdów powinna zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; 12)pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego i estetycznego. 13)wszystkie pojazdy do świadczenia usługi muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postojów oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, system musi umożliwiać weryfikację tych danych; 14)wykonawca umożliwi wgląd (forma papierowa i/lub elektroniczna) w dane monitoringu GPS na żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekcji pojemników na frakcję zmieszaną i suchą w zabudowie wielorodzinnej z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, a także utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i ochrony danych osobowych zawartych w wykazie właścicieli nieruchomości zamieszkałych. Dane zawarte w wykazie Wykonawca będzie wykorzystywał wyłącznie do celów realizacji niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach, w szczególności jego sytuacji finansowej, mających wpływ na realizację niniejszej umowy. Wykonawca podczas realizacji niniejszej umowy zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności dotyczących: a)gospodarowania odpadami, b)utrzymania porządku i czystości, c)ochrony danych osobowych, d)podatku od towarów i usług, W zakresie odzysku lub unieszkodliwiania zebranych odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze. zm.) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych i szkła zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.z2012r.poz. 645), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.12.2016 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy w Dąbrowie Zielonej Bank Spółdzielczy w Koniecpolu Oddział w Dąbrowie Zielonej nr rachunku: 63827610132002020000130103 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dąbrowa Zielona Plac Kościuszki 31, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach