Przetargi.pl
odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3406542 , fax. 94 3423339
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
    ul. Niepodległości 44-48
    75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3406542, fax. 94 3423339
    REGON: 000290759
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. szgichp. med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie. 2. Obiorem odpadów medycznych objęte są odpady oznaczone kodami: 18 01 02, 18 01 03, 18 01 82, 18 01 06, 18 01 08 zgodnych z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014r. poz. 1923). oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U.10.139.940 z dnia 4 sierpnia 2010 roku). Usługa winna być świadczona zgodnie z przepisami:  ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), a w szczególności z art. 20,ustawy Prawo ochrony środowiska z 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 672. z późn. zm.), 3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych.: Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 90.00.00.00-7-Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne. 90.40.00.00-1- Usługi utylizacji nieczystości. 90.50.00.00-2 - Usługi związane z odpadami. 90.51.10.00-2 - Usługi wywozu odpadów. 90.51.20.00-9-Usługi transportu odpadów. 90.51.33.00-9 - Usługi spalania odpadów. 90.52.40.00-6 -Usługi w zakresie odpadów medycznych. 90.52.42.00-8 -Usługi usuwania odpadów szpitalnych. 90.52.44.00-0 -Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych. 4. Wymagania ogólne:  Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywny odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych celem ich unieszkodliwienia w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym zostały odpady wytworzone lub w miejscu najbliżej położonym miejsca ich wytwarzania zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012r. (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.);  Odbiór odpadów będących przedmiotem zamówienia wyłącznie transportem wykonawcy zgodnie z ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011r. (Dz. U. 2016 poz. 1834.).  Zamawiający wymaga, żeby odpady odbierane przez Wykonawcę były transportowane/dostarczane do zakładu utylizacji bez przepakowywania, bądź dodatkowego pakowania.  Potwierdzenie przyjęcia odpadów na druku stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014r. (Dz. U. 2014r. poz. 1973).  Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia odpadów na miejscu odbioru, w obecności przedstawiciela zamawiającego. 5. W cenie usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:  wyposażenia Szpitala w: kontener chłodzący minimum 22m3 oraz trzy wózki zamykane na kołach - wózek o poj. około 660 l; ściany wózka pełne, zabudowane, z materiału lekkiego odpornego na środki dezynfekcyjne, otwieranie wózka od góry, w podłodze zamykany otwór służący do odprowadzenia płynu po dezynfekcji oraz min. dwa pojemniki o pojemności około 110 l ze szczelnym zamknięciem (pojemniki przeznaczone do przechowywania w kontenerze i transportu do miejsca unieszkodliwienia odpadów kod 18 01 82 - pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych)  czyszczenia i dezynfekcji kontenera we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z wymaganiami sanitarnymi po każdym jego opróżnieniu. 6. Zakres prac: a. odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dwa razy w tygodniu, b. zapewnienie magazynu - kontenera chłodzącego - na odpady medyczne wyposażonego w kontenery o pojemności 660 l w ilości 3 szt.; c. wystawienie i wypełnienie „karty przekazania odpadu” zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U.2014 r. poz. 1973 z dnia 12 grudnia 2014 roku), d. wystawianie „dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych” zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (DZ.U.2014r poz. 107 z dnia 13 stycznia 2014 roku. 7. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy 1) Zamawiający zobowiązany jest do:  umożliwienia Wykonawcy odbioru odpadów,  nadzoru nad wykonywanymi pracami,  potwierdzenia wykonania usługi. 2) Wykonawca zobowiązany jest do:  Wykonywania powierzonych prac zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki ich wykonywania,  posiadania (przez cały okres realizacji umowy), aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych kodach objętych przedmiotem zamówienia dla instalacji mających wolne moce przerobowe,  posiadania (przez cały okres realizacji umowy), aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego terytorialnie organu na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów z zakresu przedmiotu zamówienia,  niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich istotnych zmianach w zakresie posiadanych zezwoleń/licencji/decyzji,  zapewnienia bezpiecznego - specjalistycznego transportu odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia nie powodującego zagrożeń oraz uciążliwości dla środowiska spełniającego wymogi Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 z poźn. zm.), zapewnienia odbioru odpadów, załadunku i ich transportu przez osoby wyposażone w odzież roboczą oraz środki ochrony osobistej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże, że: posiada (przez cały okres realizacji umowy), aktualną decyzję/zezwolenie właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach objętych przedmiotem zamówienia dla instalacji mających wolne moce przerobowe, posiada (przez cały okres realizacji umowy), aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego terytorialnie organu na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów z zakresu przedmiotu zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz asortymentowo – cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postepowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wzór zamieszczony zostanie wraz z ww. informacją) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach