Przetargi.pl
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz dostarczenie materiałów do pakowania odpadów

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Czerwona Góra
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 465 240 , fax. 413465567
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
    Czerwona Góra 10
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 465 240, fax. 413465567
    REGON: 29621300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz dostarczenie materiałów do pakowania odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz dostarczenie materiałów do pakowania odpadów. Poniżej 214 000 euro. Zadanie 1- odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Rafała w Czerwonej Górze, ul. Czerwona Góra 10, Chęciny oraz w Wojewódzkiej Przychodni Specjalistycznej, ul. Jagiellońska 72, Kielce obejmuje: Ilość odpadów szacowana do utylizacji z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im św. Rafała w Chęcinach ul. Czerwona Górze 10 oraz z Wojewódzkiej Przychodni Specjalistycznej Kielce ul. Jagiellońska 72 :wg kodów: 18-01-02* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowania (z wyłączeniem 18 01 03) – ilość: 0,700 Mg 18-01-03* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) w wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 - ilość: 118,000 Mg, 18-01-08* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - ilość: 0,002 Mg 18 01 82* - Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych - ilość: 1,000 Mg 18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03* - ilość: 0,120 Mg 18-01 09 - Leki inne niż wymienione w 18-01 08 – ilość: 0,020 Mg 18 01 10 - Odpady z amalgamatu dentystycznego - ilość: 0,0001 Mg Zadanie 2- Dostarczenie opakowań tekturowych do pakowania odpadów medycznych w okresie 12 miesięcy od 02.06.2020 r. do 01.06.2021 r. Dostarczenia opakowań tekturowych w ilości 30 000 szt w ciągu 1 roku o wymiarach: podstawa 30 cm. x 20 cm. , wysokość 35 cm. ., tektura 3-warstwowa C, bez napisów. Zadanie 3- Dostarczenie worków foliowych do pakowania odpadów medycznych w okresie 12 miesięcy od 02.06.2020 r. do 01.06.2021 r. Dostarczenia worków foliowych czerwonych z folii pojedynczej polietylenowej LD o grubości min. 0,04 mm. w ilości 30 000 szt. w ciągu 1 roku , o wymiarach: dł. 100 cm.. szer. 60 cm., mocnych, odpornych na działanie wilgoci i środków chemicznych stosowanych w szpitalach. Zadanie 4- Dostarczenie pojemników PCV do pakowania odpadów medycznych w okresie 12 miesięcy od 02.06.2020 r. do 01.06.2021 r. Dostarczenia pojemników PCV na odpady płynne w okresie 12 miesięcy, dostawy miesięczne podzielone w równych ilościach w terminach : pierwsza w ciągu 10 dni od podpisania umowy, kolejne do 5-ego każdego miesiąca) 1. pojemników PCV czerwonych z pokrywą o poj. 5 l w ilości 840 szt. rocznie, tj. 70 szt. miesięcznie (szczelnie zamykanych, zabezpieczone przed samoczynnym otwarciem w czasie transportu, z otworem wrzutowym w pokrywie , z uchwytem do przenoszenia), 2. pojemników PCV czerwonych z pokrywą o poj. 10 l w ilości 120 szt rocznie tj. 10 szt. miesięcznie (jednokrotnie szczelnie zamykanych, zabezpieczone przed samoczynnym otwarciem w czasie transportu, z otworem wrzutowym w pokrywie, z uchwytem do przenoszenia), 3. pojemników/wiader PCV czerwonych z pokrywą o poj. 10 l , w ilości 720 szt. rocznie, tj. 60 szt. miesięcznie (szczelne z możliwością wielokrotnego zamykania, z uchwytem do przenoszenia). Zadanie 5- Dostarczenie etykiet samoprzylepnych okresie 12 miesięcy od 02.06.2020 r. do 01.06.2021 r. Dostarczenia etykiet samoprzylepnych, wym 7 x 5 cm. , w ilości min. 84 000 szt. tj. 7000 miesięcznie, białe z czarnym nadrukiem z możliwością łatwego odklejania (np. nacięcie pod spodem), jeżeli na rolce to max 250 szt..o treści jak niżej : Kod odpadu: ………………… WSS Chęciny, Regon 000296213 Wojewoda Świętokrzyski Ks. Nr 000000014607 Nazwa oddziału …………………………………. Data i godz. otwarcia op. ……………………..... Data i godz. zamknięcia op. …………………… MATERIAŁ ZAKAŹNY DLA LUDZI
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Zadanie nr 1 – 20 000 zł(słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 1.2. Zadanie nr 2- 900 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) 1.3. Zadanie nr 3- 400 zł (słownie czterysta złotych 00/100) 1.4. Zadanie nr 4- 300 zł (słownie trzysta złotych 00/100) 1.5. Zadanie nr 5 – 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna, że warunek w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej został spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty podpisane oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz: 1.1. wykaże się decyzją zezwalającą na przetwarzanie odpadów o wymaganych kodach, - dotyczy zadania nr 1 1.2. wykaże się zaświadczeniem lub licencją na przewozy drogowe- dotyczy zadania nr 1 1.3. wykaże się dokumentem potwierdzającym nr rejestrowy w BDO - dotyczy zadania nr 1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg załącznik nr 8 do SIWZ 2.Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu oceny czy zasoby umożliwią należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów, które określają w szczególności: 2.1zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.2sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 2.3zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 2.4czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, ma obowiązek przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów (§ 5 pkt 1–9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.(Dz. U. z 2016 poz. 1126): 3.1informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.3 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.4 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3.5oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 3.6 oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 3.7 oświadczenia podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, 3.8 oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 3.9 oświadczenia podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 4. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 3, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach