Przetargi.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III ( KOD ODPADU 20 01 08 - ODPADY KUCHENNE ULEGAJĄCE BIODEGRADACJI).

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III ( KOD ODPADU 20 01 08 - ODPADY KUCHENNE ULEGAJĄCE BIODEGRADACJI).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na gospodarowaniu odpadami pokonsumpcyjnymi kategorii III (odpady kuchenne ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 08) w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia przedmiotowych odpadów wytwarzanych na terenie kompleksów 12 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, tj.: 1.1. w Toruniu obiekty stołówkowo-kuchenne przy: - ul. Okólna 37, w ilości ok. 23 928 kg/rok i ul. Okólna 32 Komenda poligonu - w razie potrzeby; - ul. Sobieskiego 36, w ilości ok. 61 944 kg/rok; 1.2. w Inowrocławiu obiekty stołówkowo-kuchenne przy: - ul. Jacewska 73, w ilości ok. 19 968 kg/rok; - ul. Dworcowa 56, w ilości ok. 6 780 kg/rok i Łojewo k/Inowrocław - w razie potrzeby; 2. Częstotliwość wywozu odpadów pokonsumpcyjnych: cyklicznie w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, (za wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych), w miesięcznych okresach rozliczeniowych. Odpady będą odbierane przez Wykonawcę zgodnie z ustalonym harmonogramem lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym przez Zamawiającego. Wykonawca odbierze odpady własnym lub wynajętym środkiem transportu na koszt własny. Koszty załadunku i rozładunku ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych, na rzecz których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu zwiększeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający wobec tego zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zwiększenia faktycznej ilości przekazanych odpadów w trakcie realizacji umowy (wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy). 4. Rzeczywista ilość odpadu określona zostanie każdorazowo w trakcie odbioru, w wyniku odważenia odpadów w trakcie odbioru i potwierdzenia na Wewnętrznej Karcie Przekazania Odpadu (załącznik nr 1 do umowy) przez pracownika kuchni stołówki 12 WOG oraz przedstawiciela firmy wykonującej usługę. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów pokonsumpcyjnych w postaci zbiorczej Karty Przekazania Odpadu (w 3 egzemplarzach) ze wszystkich obiektów wystawionej na podstawie Wewnętrznych Kart Przekazania Odpadu wzorowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. (Dz.U.2014.1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21). 5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki/obiekty w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości: - Toruń: ul. Okólna 37 - 10 beczek pojemników o pojemności 60 litrów; ul. Sobieskiego 36 - 12 beczek/pojemników o pojemności 120 litrów; - Inowrocław: ul. Jacewska 73 - 10 beczek/pojemników o pojemności 60 litrów; ul. Dworcowa 56 - 3 beczki/pojemniki o pojemności 120 litrów; - Poligon: Toruń ul. Okólna 32 oraz Łojewo k.Inowrocławia - dodatkowe beczki w zależności od ilości szkolonych, na indywidualne zgłoszenie 1 tydzień przed rozpoczęciem szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905130006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium, w wysokości: Część nr 1 - 5 000,- zł.; Część nr 2 - 1 500,- zł.; 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - (wpisać numer referencyjny oraz nr części, której dotyczy). 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie 12 WOG, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 700 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 3. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2. 7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach