Przetargi.pl
Odbiór, transport i przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów zebranych w ramach akcji: „PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI” prowadzonej na terenie miasta Białegostoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 050658640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów zebranych w ramach akcji: „PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI” prowadzonej na terenie miasta Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odbiorem, transportem i przekazywaniem do unieszkodliwiania odpadów zebranych w ramach akcji: „PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI” prowadzonej na terenie miasta Białegostoku. 2. Miejscem wykonywania prac objętych zamówieniem są punkty apteczne zlokalizowane w granicach administracyjnych miasta Białegostoku, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Lokalizacja oraz ilość punktów aptecznych znajdujących się na terenie miasta Białegostoku mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy po przesłaniu pisemnej informacji przez Zamawiającego, co nie będzie stanowiło zmiany umowy. 3. Do odpadów objętych przedmiotem zamówienia zalicza się: przeterminowane leki i opakowania po lekach, sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) jako odpady komunalne – o kodzie odpadu 20 01 31*, nazwa odpadu: „Leki cytotoksyczne i cytostatyczne” oraz o kodzie odpadu: 20 01 32, nazwa odpadu „Leki inne niż wymienione w 20 01 31” zbierane w ramach akcji: „PRZETERMINOWANE LEKI PRZYNIEŚ DO APTEKI”, pochodzące z gospodarstw domowych na terenie miasta Białegostoku. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z wykorzystaniem specjalistycznych pojemników, stanowiących własność Wykonawcy. 5. Zakres prac obejmuje: 1) ustawienie specjalistycznych pojemników na odpady w punktach aptecznych, o których mowa w pkt 2 SIWZ (w każdym punkcie jeden pojemnik). Ustawienie pojemników należy dokonać w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2) W przypadku dołączenia do akcji dodatkowych aptek, Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia pojemnika w każdym dodatkowym punkcie aptecznym w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Odbiór odpadów z punktów aptecznych, o których mowa w pkt 2 SIWZ w każdy ostatni piątek miesiąca (lub poprzedzający dzień roboczy, jeżeli ostatni piątek miesiąca wypada w dzień ustawowo wolny od pracy). 4) Dodatkowy odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia (e-mail, fax) przez Zamawiającego lub przedstawiciela apteki w terminie 3 dni* od daty zgłoszenia, w godzinach uzgodnionych z osobami reprezentującymi jednostkę, w której umieszczony jest pojemnik. Dodatkowy odbiór powinien być przeprowadzony niezależnie od odbiorów dokonywanych w terminach wskazanych w ppkt 3 i nie zwalnia z odbioru dokonywanego w każdy ostatni piątek miesiąca. Zamawiający przewiduje 20 dodatkowych odbiorów w okresie obowiązywania umowy. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu dodatkowego odbioru odpadów z punktów aptecznych zleconego na podstawie zgłoszenia (e-mail, fax) przez Zamawiającego lub przedstawiciela apteki (tj. za czas reakcji) zgodnie z rozdz. XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny oferty”. Sposób wykonywania odbioru odpadów: a) pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do odbioru odpadów obowiązani są wylegitymować się przed przedstawicielem apteki, b) pracownicy Wykonawcy obowiązani są przy udziale przedstawiciela apteki zważyć masę odebranych odpadów za pomocą przyrządu pomiarowego Wykonawcy, c) każdy odbiór odpadów musi być niezwłocznie potwierdzony przez przedstawiciela apteki za pomocą podpisu oraz pieczątki na zbiorczej liście odbioru przekazanych leków i opakowań po lekach z aptek sporządzonej przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, d) każde jednorazowe potwierdzenie odbioru powinno być dokonane za pomocą podpisu przedstawiciela apteki oraz pieczątki apteki, przy jednoczesnym podaniu terminu odbioru, e) w przypadku dodatkowych odbiorów należy sporządzić dodatkową listę, f) po odbiorze odpadów ze wszystkich punktów aptecznych w terminie do 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał zbiorczej listy odbioru przeterminowanych leków i opakowań z aptek. 5) Utrzymanie pojemników w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym. 6) Utrzymanie czystości i porządku w miejscu i w czasie wykonywania prac. 7) Transport zebranych odpadów do miejsc(a) ich unieszkodliwiania wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. 8) Prowadzenie ewidencji odpadów wymaganej przepisami prawa z zakresu gospodarowania odpadami, do której obowiązany jest Wykonawca, ponadto sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z przebiegu realizacji przedmiotu umowy, w tym: potwierdzenie wykonania zleconych prac poprzez dostarczenie Zamawiającemu oryginału zbiorczej listy odbioru przeterminowanych leków. 9) Odbiór przez Wykonawcę pojemników wraz z przeterminowanymi lekami z aptek w dniu zakończenia umowy bądź w terminie do 7 dni roboczych po dniu zakończenia realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększania ilości obsługiwanych aptek w danym miesiącu, w ramach ogólnej wartości umowy. Ww. zmiany nie powodują wobec Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będą stanowiły zmiany umowy. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż do wszystkich czynności w zakresie realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazać: posiadanie uprawnień właściwych organów do transportu odpadów oraz odbierania odpadów komunalnych o kodach: 20 01 31* i 20 01 32 objętych przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII SIWZ, (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach