Przetargi.pl
Odbiór oraz przetworzenie odpadów (odzysk i/ lub unieszkodliwianie) o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne) - frakcja energetyczna

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, Stary Las 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5300799 , fax. 58 5300799
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o.
    Stary Las 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 5300799, fax. 58 5300799
    REGON: 19298165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starylas.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór oraz przetworzenie odpadów (odzysk i/ lub unieszkodliwianie) o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne) - frakcja energetyczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze oraz przetworzeniu odpadów (odzysk i lub unieszkodliwianie) o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne) - frakcja energetyczna - odpad zagęszczony, uformowany w baloty owinięte drutem (szacunkowa objętość pojedynczego balotu ok. 1 do 1,5 m3) - w szacunkowej ilości odpadów do zagospodarowania (w okresie obowiązywania umowy) ok. 2 640 Mg (+ - 15%). Różnice ilościowe mogą wynikać ze specyfiki rozwiązań technicznych i technologicznych cyklu produkcyjnego, nieprzewidzianych zmian w ilościach dostarczanych do zagospodarowania odpadów oraz warunków magazynowych. Odbiór odpadu: - odbiór odpadu odbywać się będzie z terenu Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych RIPOK w Starym Lesie 9, gmina Starogard Gdański (83-200) - odbiór odpadów może być realizowany każdego dnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00 do 18:00 - odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku - załadunek odpadu na podstawione przez Wykonawcę pojazdy jest obowiązkiem Zamawiającego - pojazdy Wykonawcy muszą posiadać możliwości załadunku zagęszczonego odpadu, uformowanego w baloty owinięte drutem - załadunki możliwe są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00 do 18:00 - odbierany odpad będzie ważony na wadze samochodowej, z dokładnością do 20 kg, zlokalizowanej na terenie RIPOK, dla określenia wagi odbieranego odpadu, pojazd Wykonawcy musi być zważony przed załadunkiem - waga pojazdu wraz z załadunkiem nie może przekroczyć 40 Mg - powyższa waga będzie wagą wiążącą dla rozliczeń pomiędzy Stronami - wymiary pojedynczego pojazdu wjeżdżającego po odbiór odpadu to: rozstaw pomiędzy przednią i tylną osią max 14 m, rozstaw kół na osi max do 3 m - Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów od chwili wydania w RIPOK oraz w trakcie magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia procesów odzysku i lub unieszkodliwiania, Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia, np. przewoźników - z chwilą wydania odpadów Wykonawcy przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. Opakowanie odpadu: Zamawiający dokona opakowania przekazywanych odpadów, tj. odpad zostanie zagęszczony, uformowany w baloty owinięte drutem, szacunkowa objętość pojedynczego balotu ok. 1 do 1,5 m3. Zamawiający nie określa harmonogramu dotyczącego transportu odpadów, natomiast wymaga odpowiedniego czasu reakcji, który będzie wynosił maksymalnie 3 dni od przekazania zlecenia w formie faxu lub maila. Zamawiający również nie określa sposobu odzysku czy unieszkodliwiania odpadów. Do Wykonawcy należy określenie i przedstawienie Zamawiającemu procesu w jakim zostanie on zagospodarowany, wyłączając proces D5..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek w mBank, PL 58 1140 1065 0000 4090 0200 1009 z opisem wadium - Odbiór oraz przetworzenie odpadów (odzysk i/ lub unieszkodliwianie) o kodzie 19 12 10. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy składać w oryginale. Zaleca się złożenie oryginału dokumentu wadialnego w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie i wpięcie kopii z potwierdzeniem złożenia do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych Ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starylas.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach