Przetargi.pl
Odbiór odpadów o kodzie 191212 w celu ich zagospodarowania

Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 36-030 Błażowa, ul. 3 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2301444 do 55 , fax. 17 2301450
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o.
    ul. 3 Maja 35
    36-030 Błażowa, woj. podkarpackie
    tel. 17 2301444 do 55, fax. 17 2301450
    REGON: 69068963600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów o kodzie 191212 w celu ich zagospodarowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór odpadów o kodzie 19 12 12- inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w ilości 2000 Mg w celu ich zagospodarowania (balast posortowniczy z segregacji surowców wtórnych" 2. Kody opisujące przedmiot zamówienia Słownik CPV:90.51.00.00-5 3. Podana ilość odpadów jest ilością szacunkową przyjętą na potrzeby oszacowania i porównania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia odpadów w mniejszej lub większej ilości. 4. Odpady transportowane będą do odbiorcy przez zamawiającego własnym transportem (samochodami ciężarowymi z przyczepami). 5. Miejsce, do którego zamawiający będzie dostarczał odpady winno spełniać następujące wymogi: utwardzony dojazd do miejsca dostarczania odpadów umożliwiający ruch pojazdów samochodowych o masie całkowitej do 45 ton oraz zapewniony odpowiedni plac manewrowy do rozładunku samochodu ciężarowego z przyczepą, dojazd do miejsca przekazania odpadów powinien odbywać się drogami publicznymi lub przez teren stanowiący własność odbiorcy. 6. Zamawiający nie dopuszcza skladania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5000, 00 zł., (pięć tysięcy złotych 00/100). W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 1. Zasady wnoszenia wadium przy wnoszeniu należy podać znak sprawy: PM/BZP/10/2018. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 61. ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wpłaty należy dokonać przelewem na konto Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o., na rachunku: 34 9158 0001 2001 0003 1118 0001, a w innych formach przez złożenie oryginału dokumentu w sekretariacie Gospodarki Komunalnej w Błażowej Sp. z o.o., w nieprzekraczalnym terminie do godz.: 8:00 w dniu przetargu. Do oferty należy dołączyć kopię gwarancji (poręczenia). Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione z chwila wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności , która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie oferty o brakujące lub zawierające błędy dokumenty, oświadczenia, lub pełnomocnictwo, nie złożył ich w określonym terminie, oraz że nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną lub kilkoma ww. form wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zasady zwrotu wadium. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci Wykonawcy na jego rachunek, zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 pzp, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny, 3. Utrata wadium. Zgodnie z art. 46 ust. 4a pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust 5 pzp, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach