Przetargi.pl
Odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz ich transport i zagospodarowanie

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 257 235 , fax. 323 257 285
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 323 257 235, fax. 323 257 285
    REGON: 27334026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz ich transport i zagospodarowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt III SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 4 części zamówienia: •Część A zamówienia: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z Oczyszczalni Ścieków Tychy- Urbanowice; •Część B zamówienia: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów innych niż niebezpieczne z Oczyszczalni Ścieków Tychy – Urbanowice oraz z eksploatacji sieci kanalizacyjnych na terenie gminy Tychy; •Część C zamówienia: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z Wodnego Parku Tychy; •Część D zamówienia: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych z Wodnego Parku Tychy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: - załączniku nr 6A do SIWZ – dla części A zamówienia, - załączniku nr 6B do SIWZ – dla części B zamówienia, - załączniku nr 6C do SIWZ – dla części C zamówienia, - załączniku nr 6D do SIWZ – dla części D zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli: - posiada wpis do Bazy danych o odpadach (BDO) w zakresie transportu odpadów; wpis powinien obejmować wszystkie rodzaje wytwarzanych przez Zamawiającego odpadów wyszczególnionych w załączniku nr 6A/6B/6C/6D do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części A, B, C i D zamówienia, w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę), -posiada aktualną decyzję odpowiedniego organu zezwalającą na zbieranie odpadów lub decyzję odpowiedniego organu zezwalającą na przetwarzanie w procesie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Zezwolenie powinno obejmować wszystkie rodzaje wytwarzanych przez Zamawiającego odpadów wyszczególnionych w załączniku nr 6A/6B/6C do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części A, B i C zamówienia, w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę); -posiada aktualną decyzję odpowiedniego organu zezwalającą na przetwarzanie w procesie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Zezwolenie powinno obejmować kod odpadu 18 01 03* wyszczególniony w załączniku nr 6D do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części D zamówienia); Wykonawca zobowiązany jest posiadać: właściwe decyzje w zakresie zbierania/przetwarzania odpadów (odpowiednio dla danej części zamówienia, w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę), z których łączna ilość (w przypadku decyzji na przetwarzanie) wynikająca z decyzji musi być nie mniejsza niż wskazana w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz wpis do bazy BDO w zakresie odpadów o kodach wskazanych odpowiednio dla danej części zamówienia w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Zestawienie cenowe - załącznik nr 1A/1B/1C/1D do SIWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia, w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę). 3.Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 4 do SIWZ. 4.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 u.p.z.p. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.Oświadczenie dotyczące podanych informacji – załącznik nr 7 do SIWZ. 7.Oświadczenie o zatrudnieniu osoby/osób na umowę o pracę – załącznik nr 8A/8B/8C/8D do SIWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia, w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach