Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu gminy Chocz

Gmina Chocz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-313 Chocz, Rynek 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7415330 , fax. 0-62 7415685
  • Data zamieszczenia: 2015-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chocz
    Rynek 17 17
    63-313 Chocz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7415330, fax. 0-62 7415685
    REGON: 20585558700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu gminy Chocz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu gminy Chocz.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) Odbiór zmieszanych odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu gminy Chocz i przekazanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) lub, w przypadku awarii instalacji regionalnej bądź w stanach odbiegających od poprawnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów, do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu VI wskazanych w uchwale nr XXV/441/12 Sejmiku Województw z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017 ( Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego z 2012 r. poz. 4431) w terminie od 01 lipca 2015 r. do 30 czerwca 2017 r. 2) Wykonanie innych obowiązków wynikających z przepisów prawa w szczególności przepisów: ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.),ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122), Rozporządzenia Ministra Środowiska a dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630), Uchwały Rady Gminy Chocz Nr XIX/116/12 Rady Gminy Chocz z dnia 07 grudnia 2012r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chocz oraz uchwały Nr XXVI/155/13 Rady Gminy Chocz z dnia 17 września 2013r. w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chocz. 3) Wykonanie zamówienia w sposób, który uniemożliwi mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz, który uniemożliwi mieszanie się selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 4) Odbiór odpadów komunalnych zbieranych selektywnie od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz pojemników typu dzwon z terenu użyteczności publicznej, na których powstają odpady komunalne z terenu gminy Chocz, przekazanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z zasadami postępowania z odpadami ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) oraz gospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych, które odbywać się będzie zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi w terminie od 01 lipca 2015 r. do 30 czerwca 2017 r. 5) Wykonanie innych obowiązków wynikających z przepisów prawa w szczególności przepisów: ustawy z dnia 13 stycznia 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm. ), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), ustawy z dnia27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska ( Dz. U. z 2013 r. poz. 232 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r. poz. 122), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630), Uchwały Rady Gminy Chocz Nr XIX/116/12 Rady Gminy Chocz z dnia 07 grudnia 2012r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chocz oraz uchwały Nr XXVI/155/13 Rady Gminy Chocz z dnia 17 września 2013r. w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chocz. 6) Wykonanie zamówienia w sposób, który uniemożliwi mieszanie się zebranych odpadów komunalnych. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 2 do SWIZ. Przez nieruchomość zamieszkałą należy rozumieć - nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne np. zakład pracy, działalność gospodarcza prowadzona na posesji, obiekty handlowe i usługowe, domki letniskowe, ogrody działkowe, szkoły, urzędy, obiekty użyteczności publicznej, cmentarze, ulice, place zabaw, tereny zieleni i parki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego Gminy Chocz 89 8407 0003 3000 0101 2000 0009 UWAGA! Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Gminy Chocz, ul. Rynek 17, 63-313 Chocz, w Biurze Podawczym. Ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 st.1, 1a, 2 i 4 ustawy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chocz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach