Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sieradz

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98200 Sieradz, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5
    98200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsieradz.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z: 1)odbieraniem odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku, położonych w granicach administracyjnych Gminy Sieradz, 2)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1, b)ilość odebranych odpadów na terenie Gminy Sieradz w roku 2017 – załącznik Nr 2, c)zestawienie nieruchomości w poszczególnych miejscowościach na terenie Gminy Sieradz – załącznik Nr 3, d)zestawienie rodzaju i kodów odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości – załącznik Nr 4, e)szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń – załącznik Nr 5, f)szacunkowa liczba pojemników na odpady komunalne – załącznik Nr 6, g)liczba przystanków i wiat autobusowych – załącznik Nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże się posiadaniem: a)wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. (t.j. Dz. U. z 2018r., poz.1454) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 992 z późn. zm.) o odpadach, obejmującego, co najmniej, rodzaje i kody odpadów komunalnych wymienione w załączniku Nr 4 pn. „zestawienie rodzaju i kodów odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości", b)aktualne, własne uprawnienia, zezwolenia na transport odpadów komunalnych, o których mowa w części I ust. 7. Własne uprawnienia i zezwolenia winny być wydane na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących w szczególności ustawy o odpadach i utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zawierać, co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienione w załączniku Nr 4 pn. „zestawienie rodzaju i kodów odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości "
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca dołącza do oferty: 1)kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, 2)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, 3)oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik Nr 15 do SIWZ. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach