Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Warta

Gmina i Miasto Warta ogłasza przetarg

  • Adres: 98290 Warta, ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 294 001 , fax. 438 294 506
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Warta
    ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1
    98290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 438 294 001, fax. 438 294 506
    REGON: 73093454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://warta.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Warta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych z po-jemników ogólnodostępnych przeznaczonych do selektywnej zbiórki oraz działek letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych w granicach administracyjnych Gminy i Miasta Warta. 3.2 Powierzchnia Gminy i Miasta Warta wynosi 252,91 km2. 3.3 Średnia odległość od centrum obszaru Gminy i Miasta Warta do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wynosi 16 km. 3.4 Długości dróg na terenie Gminy i Miasta Warta : 3.4.1 drogi gminne -95,43 km 3.4.2 drogi powiatowe - 75,80 km 3.4.3 drogi wojewódzkie – 32,50 km 3.4.4 drogi krajowe – 19,57 km 3.5 Liczba osób zameldowanych na pobyt stały wynosi 12,743 ( stan na dzień 31.12.2016r.). 3.6 Charakterystyka Gminy ze względu na zabudowę: 3.6.1 Ilość nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta - 564 3.6.2 Ilość nieruchomości zamieszkałych na terenie wsi – 2690 3.6.3 Ilość nieruchomości niezamieszkałych: 3.6.3.1 Placówki Oświatowe- 12 3.6.3.2 Cmentarze – 6, 3.6.3.3 Szpitale – 1, 3.6.3.4 Apteki – 4 (plus 2 punkty apteczne), 3.6.3.5 Przychodnie – 4, 3.6.3.6 Jednostki użyteczności publicznej – 10, 3.6.3.7 Pozostałe nieruchomości niezamieszkałe – 253 3.6.3.8 Pozostałe nieruchomości niezamieszkałe i zamieszkałe (mieszane) - 100, 3.6.3.9 Nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno – wypoczynkowe – 220. 3.7 Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – SOPZ oraz załącznik nr 10 do SIWZ – Szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.2.1.1 Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1454), 5.1.2.1.2 Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 14 grudnia 2012 o odpadach (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1592) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów 5.1.2.1.3 Wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018r., poz. 1466).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.4.1 Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 7.4.2 Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa; 7.4.3 Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 7.4.4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów; 7.4.5 Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. (Załącznik nr 7 do SIWZ) 7.4.6 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 9 do SIWZ) 7.5 Dokumenty podmiotów zagranicznych 7.5.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający, że: 7.5.1.1 nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7.5.1.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 7.5.2 Dokument, o którym mowa w pkt 7.5.1.2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a dokumenty, o których mowa w 7.5.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7.5.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.5.2 stosuje się odpowiednio. 7.5.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.2.1 Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach