Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nowogrodziec na okres od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.

Gmina Nowogrodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogrodziec
    Rynek 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    REGON: 230821581
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nowogrodziec na okres od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z:1) odbieraniem odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Nowogrodziec oraz transportem wszystkich odebranych odpadów komunalnych do Instalacji Komunalnej w Lubaniu – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich przy ul. Bazaltowej 1 w Lubaniu, w celu dalszego ich zagospodarowania;2) obsługą punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, w tym problematycznych (PSZOK) – dostawa kontenerów, nadzór w godzinach otwarcia oraz odbiór i transport wszystkich zebranych odpadów komunalnych do Instalacji Komunalnej w Lubaniu – Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich przy ul. Bazaltowej 1 w Lubaniu, w celu dalszego ich zagospodarowania.W związku z realizacją przez Zamawiającego zadania zamówienia publicznego pn: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Nowogrodźcu” przewiduje się, że obsługa PSZOK-u będzie realizowana od 01.08.2023 r. W przypadku przesunięcia terminu oddania do użytkowania przedmiotowego obiektu, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, przesunięciu ulegnie również termin od jakiego nastąpi rozpoczęcie obsługi PSZOK. Wynagrodzenie za wykonanie usług w tym zakresie będzie płatne od dnia rozpoczęcia realizacji usługi. Termin ten zostanie potwierdzony w dniu przekazania terenu protokołem rozpoczęcia obsługi PSZOK. Przedmiot zamówienia określony w ust. 1 obejmuje:1) odbieranie posortowniczych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wraz z ich dostarczeniem do Instalacji Komunalnej w Lubaniu; 2) organizację selektywnej zbiórki odpadów: papieru, metali i tworzyw sztucznych, szkła oraz bioodpadów wraz z ich odbiorem i ich dostarczeniem do Instalacji Komunalnej w Lubaniu; 3) odbieranie odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytych opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z ich dostarczeniem do Instalacji Komunalnej w Lubaniu;4) zapewnienie właścicielom nieruchomości możliwości wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych;5) zapewnienie świadczenia usługi mycia, dezynfekcji oraz dezynsekcji i napraw technicznych pojemników na odpady komunalne w ramach zamówienia;6) obsługę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK); 7) odbiór przeterminowanych leków i zużytych baterii oraz odbiór odpadów budowlano-remontowych i odpadów zielonych na indywidualne zlecenie mieszkańców; 8) opracowanie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych;9) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do danych z systemu GPS monitorującego ruch pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcę do wykonywania usług związanych z odbieraniem odpadów komunalnych na terenie Gminy Nowogrodziec;10) prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże że:1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Nowogrodźca, o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2022 r. poz. 2519 ze zm.) co najmniej w zakresie odpadów o kodach wymienionych w pkt. 12.1 ust. 1) SWZ.2) posiada ważne zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ, co najmniej w zakresie odpadów o kodach, o których mowa w punkcie 1 lub posiadają wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 2699 ze zm);3) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2022 r. poz. 2699) prowadzonego przez marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez marszałka województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 ww. ustawy;4) posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. W przypadku realizacji usługi odbioru/wywozu odpadów komunalnych dopuszcza się posiadanie zaświadczenia o wykonywaniu przewozów na potrzeby własne.2. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje usługi odbierania i transportu odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych i wielkogabarytowych do miejsca ich zagospodarowania w łącznej ilości co najmniej 5000 Mg/rok.2) dysponuje następującym potencjałem technicznym:a) pojazdy - opisane szczegółowo w pkt. 12.3 ust. 2a) SWZ,b) sprawne technicznie i o estetycznym wyglądzie pojemniki do gromadzenia odpadów segregowanych „PAPIER”, „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „SZKŁO” o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2b) SWZ,c) sprawne technicznie i o estetycznym wyglądzie pojemniki do zbierania posortowniczych lub zmieszanych odpadów komunalnych o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2c) SWZ .d) sprawne technicznie i o estetycznym wyglądzie pojemnikami do zbierania bioodpadów o pojemności 1100 litrów brązowych lub ocynkowanych o kolorze klapy brązowej (w ilości określonej w załączniku nr 1.3 do OPZ) o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2d) SWZ,e) sprawne technicznie i o estetycznym wyglądzie odpowiednie kontenery i pojemniki do zbiórki odpadów komunalnych odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytych opon, oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego od nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w ramach tzw. wystawki. o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2e) SWZ,f) sprawne technicznie i o estetycznym wyglądzie odpowiednie kontenery i pojemniki do zbiórki odpadów budowlanych i remontowych oraz kontenery do zbiórki ściętych gałęzi krzewów i drzew o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2f) SWZ,g) worki do selektywnej zbiórki odpadów w ilości zapewniającej ciągłą obsługę wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z obszarów zabudowy jednorodzinnej oraz z małych budynków wielorodzinnych w zakresie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w systemie „workowym” o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2g) SWZ,h) stojaki na worki do segregacji odpadów (papier, szkło, metale i tworzywo sztuczne) tak, aby zapewnić ich wynajem (lub oddanie w inną formę użytkowania) wszystkim zainteresowanym właścicielom nieruchomości o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2h) SWZ,i) sprawne technicznie i o estetycznym wyglądzie pojemnikami do zbierania bioodpadów w ilości nie mniejszej niż 860 szt. o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2i) SWZ,j) sprawne technicznie i o estetycznym wyglądzie pojemniki do zbierania bioodpadów tak, aby zapewnić ich wynajem (lub oddanie w inną formę użytkowania) wszystkim zainteresowanym właścicielom nieruchomości niezamieszkałych o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2j) SWZ,k) sprawne technicznie i o estetycznym wyglądzie pojemniki i kontenery do obsługi Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2k) SWZ,l) baza magazynowo- transportowo na terenie Gminy Nowogrodziec lub w odległości maksymalnej 60 km od granicy gminy w celu zgromadzenia niezbędnego sprzętu i materiałów, o parametrach opisanych w pkt. 12.3 ust. 2l) SWZ,3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.:- co najmniej 1 osobą posiadającą kompetencje zawodowe w drogowym transporcie rzeczy - pełniąca funkcję nadzoru w zakresie transportu odpadów, zatrudnioną przez Wykonawcę na umowę o prace w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.)- minimum 1 osobą nadzoru posiadającą doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i logistyką odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości (zarządzanie transportem) oraz nadzorowaniem jakości wykonywanych prac, zatrudnioną przez Wykonawcę na umowę o prace w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.)- co najmniej 10 osobami na stanowiskach robotniczych (ładowaczy odpadów), w tym co najmniej 2 osoby posiadające zaświadczenie potwierdzające zdolność do wykonywania prac na wysokości (przy odbieraniu odpadów selektywnie zbieranych), zatrudnionych przez Wykonawcę na umowę o prace w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.)- co najmniej 7 osobami na stanowiskach robotniczych z wymaganymi kwalifikacjami (potwierdzonymi zaświadczeniami lub świadectwami ukończenia odpowiednich kursów), tj. kierowcy samochodów specjalistycznych posiadających prawo jazdy kategorii C oraz świadectwo kwalifikacji zawodowej potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień w niezbędnym zakresie do realizacji przedmiotu zamówienia w tym co najmniej 4 osoby posiadające zaświadczenie o ukończeniu kursu uprawniającego do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, zatrudnionych przez Wykonawcę na umowę o prace w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach