Przetargi.pl
"Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych gminy Baranów”

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych gminy Baranów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Baranów oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla Gminy Baranów tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa sp. z o.o., a w przypadku jej awarii lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających przyjęcie odpadów – do Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim; 2) Wyposażenie wskazanych przez Zamawiającego nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej w jeden czarny pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne spełniający wymagania normy PN EN 840-1 lub PN EN 840-2. Przewidziana ilość pojemników ok. 2000 szt. w tym ok. 1420 pojemników o objętości 0,12 m3 (120 l) oraz ok. 580 pojemników o objętości 0,24 m3 (240 l). Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od właściciela nieruchomości zamieszkałej, a w przypadku jego nieobecności od dowolnego domownika, pisemne potwierdzenie dostarczenia pojemnika o odpowiedniej pojemności. Przewidziano jeden pojemnik o objętości 0,12 m3 (120 l) dla max 4 mieszkańców natomiast pojemnik o objętości 0,24 m3 (240 l) powyżej 4 mieszkańców. Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy drogą elektroniczną szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zbieraniem odpadów wraz informacją o zapotrzebowaniu na pojemniki i sposobie zbierania odpadów (zadeklarowanie segregacji lub jej brak). 3) Przedkładanie Zamawiającemu do 7 dnia każdego miesiąca raportu (ewidencji nieruchomości) z których zostały odebrane selektywne i zmieszane odpady komunalne (dopuszczalna forma elektroniczna w formacie pdf); 4) Przedkładanie Zamawiającemu do 7 dnia każdego miesiąca raportu (dopuszczalna forma elektroniczna, w formacie pdf) zawierającego informacje o ilości odebranych oraz dostarczonych do ZZO Olszowa Sp. z o.o. odpadów (w Mg) z podziałem na poszczególne rodzaje i frakcje; 5) Przedkładanie Zamawiającemu półrocznego sprawozdania sporządzanego przez Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, według wzoru załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U.2018 poz.1627); 6) Przedkładanie Zamawiającemu rocznego sprawozdania sporządzanego przez Wykonawcę zbierającego odpady komunalne stanowiące frakcje odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, według wzoru załącznika nr 3 do w/w/rozporządzenia; 7) Z uwagi na wagowy sposób rozliczeń z Wykonawcą, pojazdy odbierające odpady winny być wyposażone w monitoring, bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów (tzw. urządzenie GPS) pozwalające Zamawiającemu na kontrolę tras przejazdu. Trasy przejazdu (raporty) w formie papierowej lub elektronicznej określające min. lokalizację, czas odbioru odpadu oraz miejsce opróżnienia, winny być przekazywane Zamawiającemu. W przypadku czasowego braku rejestracji z powodu złych warunków atmosferycznych, bądź usterki sprzętu przystąpienie do prac musi być poprzedzone zgłoszeniem Zamawiającemu (osobie odpowiedzialnej za merytoryczną realizację umowy). Ponadto pojazdy odbierające odpady winny być wyposażone w dwie kamery rejestrujące obraz sprzed i z za samochodu. Wykonawca winien mieć możliwość przechowania nagrań z kamer przez 30 dni i okazać nagranie na każde żądanie Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru całkowitej masy odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: 1) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod 20 03 01) w tym popiół (kod 10 01 01) 2) selektywnie zebranych odpadów komunalnych z podziałem na: a) szkło (kod 20 01 02; 15 01 07), b) papier, w tym tektura (kod 20 01 01; 15 01 01), c) metale (kod 20 01 40; 15 01 04), d) tworzywa sztuczne (kod 20 01 39; 15 01 02), e) opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), f) odpady biodegradowalne (kod 20 01 08; 20 02 01), g) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 23; 20 01 35 i 20 01 36; 16 02 11; 16 02 14), zużyte opony do rozmiaru 1250 x 400 (kod 16 01 03)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 zł Wadium słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004 z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.9.2018, 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiada wpis do rejestru BDO - Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami zgodnie z art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.). Indywidualny numer rejestrowy przydzielony przedsiębiorcy w BDO . b) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Baranów w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 8) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach