Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy Zbuczyn.

Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 416 390 , fax. 256 416 390
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Zbuczyn
    ul. Jana Pawła II 1
    08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
    tel. 256 416 390, fax. 256 416 390
    REGON: 5711582670

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy Zbuczyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie stałych odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, tj. z nieruchomości, gdzie prowadzona jest działalność usługowa, handlowa, produkcyjna, edukacyjna, administracyjna, rzemieślnicza i inne (w tym cmentarze w miejscowościach Zbuczyn, Krzesk Majątek i Dziewule). Charakterystyka Gminy Zbuczyn 1) Powierzchnia Gminy Zbuczyn wynosi 211 km². 2) Liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 91. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia tej liczby w trakcie trwania umowy. 3) Szacunkowa ilość odpadów podlegających odbiorowi w okresie realizacji umowy to: • Odpady z betonu, gruzu ceglanego, betonowego z rozbiórek i remontów - 10 m3 • Odpady nieulegające biodegradacji (cmentarze w miejscowościach Zbuczyn, Krzesk Majątek i Dziewule) – 60 Mg • Niesegregowane zmieszane odpady komunalne – 140 Mg • Popiół – 1 Mg • Opakowania z tworzyw sztucznych – 10 Mg • Opakowania szklane – 11 Mg • Opakowania metalowe – 5 Mg • Opakowania wielomateriałowe – 4 Mg • Opakowania z papieru i tektury – 3 Mg • Odpady wielkogabarytowe – 5 Mg 3. Wykonawca ma obowiązek odbierać bezpośrednio z niezamieszkałych nieruchomości, w nieograniczonej ilości, następujące odpady: 1) zmieszane odpady komunalne, pozostałe odpady po segregacji, 2) opakowania szklane, 3) opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, papier, opakowania metalowe po napojach, 4) popiół z palenisk, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe z zastrzeżeniem, że odpady te będą odbierane w ilości nie większej niż 1m3 (ilość dot. jednej nieruchomości) w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca jest obowiązany odebrać meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyte opony, które zostaną wystawione przez właścicieli nieruchomości przed posesje minimum raz w trakcie obowiązywania umowy, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w worki o poj. 0,12 m3 na odpady zbierane w sposób selektywny o następującej kolorystyce: a) niebieski z przeznaczeniem na papier, b) zielony z przeznaczeniem na szkło, c) żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, d) brązowy z przeznaczeniem na bioodpady, e) szary z przeznaczeniem na popiół, f) czarny z przeznaczeniem na zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne. Ilość dostarczanych worków na w/w odpady, nie może być limitowana i powinna wynikać z faktycznego zapotrzebowania. Wykonawca ma obowiązek, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wyposażyć nieruchomości, które nie posiadają pojemników na zmieszane odpady komunalne, w czarne worki na zmieszane odpady komunalne. Pierwszy zestaw worków, o których mowa w pkt. 5 Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielom nieruchomości w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy na odbiór odpadów komunalnych. Wykonawca ma obowiązek odbierać wszystkie odpady komunalne wytworzone na terenie nieruchomości objęte umową, zgromadzone w pojemnikach lub workach spełniające wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zbuczyn. Wykonawca jest obowiązany do przekazania odpadów komunalnych, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Zakładu Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. w Siedlcach ul. Sokołowska 2, Wola Suchożebrska, 08-125 Suchożebry, wskazanej w załączniku do Uchwały Nr 35/13 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 18 lutego 2013 r. zmieniającej uchwalę w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 – 2017 z uwzględnieniem lat 2018 – 2023 (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2013 r., poz. 2487), z zastrzeżeniem, że zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone należy przekazać zagospodarowującemu odpady w dniu ich odebrania od właścicieli nieruchomości nie zamieszkałych. Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów z częstotliwością nie rzadziej niż: 1) zmieszane odpady komunalne, pozostałe odpady po segregacji – 1 raz w miesiącu, 2) opakowania szklane – 1 raz w miesiącu, 3) opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, papier, opakowania metalowe po napojach – 1 raz w miesiącu. 4) popiół z palenisk – raz na dwa miesiące, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe – według zapotrzebowania, jednak nie częściej niż raz w miesiącu, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego. Zapotrzebowanie na dostarczenie i odbiór pojemników o pojemności min. 1 m3, z przeznaczeniem na odpady budowlane i rozbiórkowe, będzie zgłaszane Wykonawcy do 15-go dnia miesiąca, w którym usługa ma być zrealizowana. Zgłoszenie dokonane po w/w terminie realizowane będzie w następnym miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Zbuczyn. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie prowadzonego przez siebie rejestru, według stanu na dzień otwarcia ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg załączonego wzoru (oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej) – załącznik C do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach