Przetargi.pl
„Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Radzyń Podlaski”

Gmina Radzyń Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 131 800 , fax. 834 131 800
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzyń Podlaski
    ul. Warszawska 32
    21300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 834 131 800, fax. 834 131 800
    REGON: 3023745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Radzyń Podlaski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot Zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych i niezamieszkanych oraz z PSZOK na terenie Gminy Radzyń Podlaski oraz dostarczenie właścicielom nieruchomości zamieszkałych odpowiednich worków na wszystkie frakcje do gromadzenia odpadów zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porzadku na terenie Gminy Radzyń Podlaski, zwanym dalej Regulaminem. UWAGA!!! Przy przygotowywaniu oferty należy uwzględnić Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. Gmina Radzyń Podlaski liczy 8290 mieszkańców, łącznie ok. 2600 gospodarstw domowych i nieruchomosci niezamieszkanych w 21 miejscowościach. Ilość odpadów odebranych z terenu Gminy w roku 2018 (XI, XII szacunek z uwzględnieniem danych z roku 2017):  zmieszane odpady komunalne – 440 Mg;  opakowania suche – 115 Mg;  papier – brak odbioru,  opakowania szklane – 71 Mg;  odpady biodegradowalne – 265 Mg;  pozostałe odpady segregowane – 180 Mg;  odpady budowlane i rozbiórkowe odbierane na zgłoszenie z nieruchomości i z PSZOK – 15 Mg,  odpady wielkogabarytowe odbierane z nieruchomosci i z PSZOK– 13 Mg,  opony odbierane z PSZOK – 24 Mg Szacunkowa odległość od najdalszego punktu odbioru do ZZOK ”Adamki” wynosi ok. 15 km. 2.Wymagania podstawowe: 1. Odbiór i transport odpadów winien następować zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, uchwałami Rady Gminy Radzyń Podlaski obowiązującymi od dnia 1 lutego 2019 r., wytycznymi Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2017 oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa polskiego na podstawie harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym i przekazanego przez Wykonawcę do wiadomości właścicielom nieruchomości, z których odbierane będą odpady, tj.: a) odbiór segregowanych odpadów komunalnych z terenu posesji w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej, w okresie od miesiąca IV do IX winien następować z następującą częstotliwością:  odpady opakowaniowe suche zmieszane – 1 raz na miesiąc,  odpady ze szkła opakowaniowego – 1 raz na 2 miesiące,  odpady popiołów – 1 raz na 2 miesiące,  odpady biodegradowalne – 1 raz na miesiąc,  odpady pozostałe zbierane selektywnie – 1 raz na miesiąc, b) odbiór segregowanych odpadów komunalnych z terenu posesji w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej, w okresie od miesiąca X do III winien następować z następującą częstotliwością:  odpady opakowaniowe suche zmieszane – 1 raz na miesiąc,  odpady ze szkła opakowaniowego – 1 raz na 2 miesiące,  odpady popiołów – 1 raz na miesiąc,  odpady biodegradowalne – 1 raz na 2 miesiące,  odpady pozostałe zbierane selektywnie – 1 raz na miesiąc, c) odbiór odpadów papieru z terenu posesji w zabudowie wielorodzinnej, winien odbywać się z częstotliwością 1 raz na 3 miesiące, d) odbiór odpadów papieru z terenu posesji w zabudowie jednorodzinnej, winien odbywać się z częstotliwością 1 raz na 6 miesięcy, e) odbiór odpadów zmieszanych w zabudowie wielorodzinnej, winien odbywać się z częstotliwością 1 raz na 2 tygodnie, f) odbiór odpadów zmieszanych w zabudowie jednorodzinnej, winien odbywa się z częstotliwością 1 raz na miesiąc, 2. Dostarczone mieszkańcom gminy worki na odpady winny posiadać kolory wg schematu: a) odpady zmieszane – grafitowy, b) odpady ze szkła opakowaniowego – zielony, c) odpady biodegradowalne – brązowy, d) odpady popiołów – czarny, e) odpady opakowaniowe suche – żółty, f) odpady papieru – niebieski, g) odpady pozostałe zbierane selektywnie – siwy. 3. Odbiór odpadów z PSZOK odbywać się będzie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. Zamówienie obejmuje odbiór odpadów, tylko takich które mogą być dostarczane do ZZOK „Adamki”. 4. Odbierane odpady winny być dostarczone do ZZOK w dniu ich odbioru. 5. W przypadku nie dotrzymania warunku określonego w ust. 4, a także w przypadku nieodebrania lub nieterminowego odebrania odpadów z nieruchomości niezwłocznie a najpóźniej w kolejnym dniu do godz. 8.30, Wykonawca zobowiązany będzie w formie pisemnej przekazać do Zamawiającego informację o powodach opóźnień. Dopuszcza się przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpośredniego odbioru odpadów z nieruchomości oddalonych od głównych tras przejazdu. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzania odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości poprzez zeskanowanie kodów kreskowych umieszczanych przez wytwórcę odpadów na workach/pojemnikach lub odczyt informacji z chipów umieszczanych w pojemnikach stałych z wykorzystaniem technik np. RFID. 8. Zamawiający żąda aby były odbierane wszystkie wystawione odpady danej frakcji przewidzianej do odbioru danego dnia ze wszystkich nieruchomości położonych na terenie Gminy Radzyń Podlaski, zgodnie z harmonogramem. 9. W przypadku stwierdzenia niewłaściwego kodu kreskowego na worku lub pojemniku, Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wystawionych odpadów oraz potwierdzenia tego faktu poprzez zeskanowanie kodu nieruchomości oraz kodu określającego fakt wystąpienia tej sytuacji, lub w przypadku braku takiej możliwości – przekazania informacji Zamawiającemu. Dopuszcza się przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej. 10. W przypadku wystawienia odpadów niewłaściwie wysegregowanych lub niewłaściwej frakcji Wykonawca zobowiązany będzie do nieodebrania wystawionych odpadów oraz potwierdzenia tego faktu poprzez zeskanowanie kodu nieruchomości oraz kodu określającego fakt wystąpienia tej sytuacji, lub w przypadku braku takiej możliwości – przekazania informacji Zamawiającemu. Dopuszcza się przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej. 11. W przypadku braku kodu na wystawionych do odbioru odpadach Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania wystawionych odpadów oraz pisemnego potwierdzenia faktu wystąpienia zaistniałej sytuacji i przekazania tej informacji Zamawiającemu. Dopuszcza się przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania ilości (wyrażonej w kilogramach) odebranych odpadów poszczególnych frakcji z każdej obsłużonej nieruchomości w formie pisemnej, jak również elektronicznej (plik w formacie *exel) na każdorazowe żądanie Zamawiającego. 13. Zamawiający żąda aby podczas wyznaczonego dnia odbioru odpadów w danej miejscowości odbierane były co najmniej 2 frakcje odpadów segregowanych. Nie dopuszcza się mieszania zbieranych frakcji. 14. Zamawiający nie dopuszcza aby jednego dnia były odbierane odpady zmieszane i jakakolwiek inna frakcja odpadów zbieranych selektywnie oraz pozostałe odpady zbierane selektywnie z innymi frakcjami. 15. W przypadku odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania Zamawiającemu informacji o ilości i wielkości pojemników oraz rodzaju odebranej frakcji odpadów w formie pisemnej jak również w formie elektronicznej (plik w formacie exel). Dopuszcza się przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej. Ww. informacja winna zawierać dane kierowcy obsługującego daną nieruchomość wraz z jego czytelnym podpisem. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji wskazującej kierowcę obsługującej daną trasę przed planowanym odbiorem odpadów wraz z jego numerem kontaktowym. Dopuszcza się przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej. 17. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych z uwzględnieniem zapisów SIWZ oraz zgodnie ze złożoną ofertą. 18. Za przekazanie informacji o terminach odbioru poszczególnych frakcji odpowiada Wykonawca usługi odbioru odpadów komunalnych. Informacja (ulotka) winna być dostarczona do właścicieli poszczególnych nieruchomości najpóźniej dzień przed planowanym terminem odbioru odpadów danej frakcji. 3.Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdz. III ust.1 i 2 SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu ( kierowcy i ładowacze) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców-wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w art. IX - wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 10.3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 17 000 zł brutto (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) 10.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 20.12.2018 roku do godz. 10.00 10.5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Radzyń Podlaski” Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 10.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 10.7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 10.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Radzyń Podlaski, - aktualne zezwolenie wydane na podstawie wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.) na zbieranie odpadów, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 lit. b i pkt 34 tejże ustawy, - wpis w Rejestrze BDO i w dziale VII kody odpadów obejmujące przedmiot zamówienia, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie Zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ 5.Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3 9.OFERTA WSPÓLNA Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; 3) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdz. V.pkt3 (Załącznik nr 2i 3 do SIWZ) 4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach