Przetargi.pl
Odbiór odpadów

Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 329 540 , fax. 324 329 550
  • Data zamieszczenia: 2018-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne
    Jankowicka 41b
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 324 329 540, fax. 324 329 550
    REGON: 27150554300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rsk.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań. Zadanie nr 1 – Odbiór odpadów: niesegregowane odpady komunalne – kod odpadu 20 03 01 w ilości 600 ton. Zadanie nr 2 – Odbiór odpadów: odpady z targowisk – kod odpadu 20 03 02 w ilości 320 ton. Zadanie nr 3 – Odbiór odpadów: odpady z czyszczenia ulic i placów – kod odpadu 20 03 03 w ilości 500 ton. Zadanie nr 4 – Odbiór odpadów: odpady ze studzienek kanalizacyjnych – kod odpadu 20 03 06 w ilości 250 ton. Zadanie nr 5 – Odbiór odpadów: odpady powstałe w wyniku wypadków i losowych, odpady wykazujące właściwości niebezpieczne – kod odpadu 16 81 01* w ilości 2 ton. Zadanie nr 6 – Odbiór: Odpadowa papa –kod odpadu 17 03 80 w ilości 10 ton. Zadanie nr 7 – Odbiór odpadów: sorbentów, materiałów filtracyjnych (w tym filtrów olejowych nie ujętych w innych grupach), tkanin do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrań ochronnych zanieczyszczonych substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) – kod od-padu. 15 02 02* w ilości 4 ton/3lata. Zadanie nr 8 – Odbiór filtrów olejowych – kod odpadu 16 01 07* w ilości 1,5 tony/3 lata. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla zadania nr 1, 2 i 3 - Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualną decyzję dotyczącą gospodarowania odpadami w zakresie zbierania odpadu będącego przedmiotem zamówienia (w zależności od zadania/zadań na które składana jest oferta), zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Dla zadania nr 4, 5, 6, 7 i 8 - Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualną decyzję dotyczącą gospodarowania odpadami w zakresie transportu odpadu będącego przedmiotem zamówienia (w zależności od zadania/zadań na które składana jest oferta), zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie III.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy („Zbiorcze zestawienie ofert”). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach