Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Głusk oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) w okresie od 01.08.2018 r. do 31.07.2019 r.

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 431019980
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Głusk oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) w okresie od 01.08.2018 r. do 31.07.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Głusk oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w okresie od 01.08.2018 r. do 31.07.2019 r. (przez okres 12 miesięcy) 3.1. Informacje o Gminie istotne dla zamówienia (dane na dzień 31.05.2018 r.) 3.1.1. Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy: 10728 3.1.2. Ilość sołectw – 16 (17 wsi) 3.1.3. Ilość budynków w zabudowie wielorodzinnej (wspólnoty mieszkaniowe) – 5. Powierzchnia gminy: 64 km2. 3.1.5. Tabela odległości, struktura zabudowy i zamieszkania Gminy Głusk: Tabela odległości Odległości od siedziby Urzędu Gminy Głusk w Dominowie do poszczególnych miejscowości w Gminie Głusk (w linii prostej do środka miejscowości): 1. Abramowice Kościelne – ok. 3,4 km 2. Abramowice Prywatne – ok. 4,3 km 3. Ćmiłów – ok. 1,6 km 4. Dominów – ok. 0,5 km 5. Głusk – ok. 3,1 km 6. Głuszczyzna – ok. 3,4 km 7. Kalinówka – ok. 5,3 km 8. Kazimierzówka – ok. 6,5 km 9. Kliny – ok. 5,8 km 10. Majdan Mętowski – ok. 5,2 km 11. Mętów – ok. 2,6 km 12. Nowiny – ok. 8,5 km 13. Prawiedniki – ok. 6,2 km 14. Prawiedniki Kolonia – ok. 4,4 km 15. Wilczopole – ok. 2,4 km 16. Wilczopole Kolonia – ok. 3,8 km 17. Wólka Abramowicka – ok. 1,0 km 18. Żabia Wola – ok. 1,0 km Struktura zabudowy i zamieszkania Na terenie gminy Głusk w przeważającej części dominuje zabudowa jednorodzinna i zagrodowa. Miejscowości z określeniem ilości złożonych deklaracji - ilości gospodarstw domowych (w budynkach zamieszkałych): 1. Abramowice Kościelne – 5 2. Abramowice Prywatne – 209 3. Ćmiłów – 343 4. Dominów – 399 5. Głuszczyzna – 101 6. Kalinówka – 649 7. Kazimierzówka – 189 8. Kliny – 76 9. Majdan Mętowski – 68 10. Mętów – 395 11. Nowiny – 51 12. Prawiedniki – 352 13. Prawiedniki Kolonia 64 14. Wilczopole – 166 15. Wilczopole Kolonia – 144 16. Wólka Abramowicka – 110 17. Żabia Wola – 54 Ilość gospodarstw domowych wg złożonych deklaracji: 3375 Ilość gospodarstw domowych wg ilości osób: 308 – 1 osobowych 564 – 2 osobowych 2503 – gospodarstwa domowe liczące 3 i więcej osób Miejscowości, w których odbiór odpadów komunalnych (odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów frakcji: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne oraz bioodpady i odpady zielone ) będzie się odbywał z częstotliwością dwa razy w miesiącu: 1) Dominów – bloki wielorodzinne - szt 5 tj.: 61 gospodarstw domowych. 3.1.6 Ilość gospodarstw domowych wg złożonych deklaracji na dodatkowy odbiór z terenu nieruchomości odpadów zielonych (skoszona trawa, liście) - 16 1. Abramowice Prywatne – 3 ( w tym 1 deklaracja na 2 dodatkowe odbiory) 2. Ćmiłów – 2 3. Kalinówka – 4 4. Kazimierzówka - 1 5. Mętów – 1 6. Prawiedniki – 5 Mapa gminy stanowi załącznik do SIWZ. Szczegółowy sposób i zakres świadczenia usług Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo – workowy zbiórki odpadów komunalnych. Odbiór odpadów będzie się odbywał w dni robocze, w porze dziennej w godzinach od 7.00 do 20.00. 3.3.1 Zmieszane odpady komunalne (nieselektywnie zbierane) Zmieszane odpady komunalne (nieselektywnie zbierane) gromadzone będą w pojemnikach o pojemności uzależnionej od wielkości gospodarstwa domowego, z napisem „Odpady zmieszane”. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę – jeden raz na miesiąc, za wyjątkiem 5 budynków wielorodzinnych w Dominowie, gdzie częstotliwość odbioru zmieszanych odpadów komunalnych od mieszkańców wynosić będzie dwa razy w miesiącu. Wykonawca sukcesywnie oznaczy pojemniki na odpady zmieszanie znajdujące się w Wyposażeniu nieruchomości, których mowa w pkt 3.1.11 w naklejki z napisem „Odpady zmieszane”, 3.3.2 Selektywnie zbierane odpady komunalne 1) Wymienione frakcje odpadów będą selektywne zbierane i przekazywane do odbioru w następujący sposób: a) odpady z papieru w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury w workach koloru niebieskiego oznaczonych napisem „Papier”, b) odpady ze szkła w tym odpady opakowaniowe ze szkła w workach koloru zielonego oznaczonych napisem „Szkło”, c) odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych w tym styropian opakowaniowy oraz odpady wielomateriałowe w worku koloru żółtego oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne,” d) odpady ulegające biodegradacji w tym biodpady m.in. odpady kuchenne w workach koloru brązowego oznaczonych napisem „Bio”, e) odpady zielone ( skoszona trawa, liście ) w workach koloru brązowego oznaczonych napisem „Bio -zielone)”, f) popiół z gospodarstw domowych workach koloru czarnego oznaczonych napisem „Popiół” 2) Dla potrzeb selektywnego zbierania frakcji odpadów komunalnych Wykonawca dostarczy każdemu właścicielowi nieruchomości : a) do dnia 01.08.2018 r. po komplecie worków na odpady wymienione w ppkt 1 ). lit a - d w ilości uzależnionej od wielkości gospodarstwa domowego, b) do dnia 01.08.2018 r. po komplecie worków na odpady zielone w ilości 5 sztuk na każde gospodarstwo domowe oraz dodatkowo po komplecie worków w ilości 5 sztuk dla nieruchomości, których właściciele złożyli deklaracje jednego dodatkowego odbioru odpadów zielonych ponad odbiór podstawowy c) do dnia 01.08.2018 r. po komplecie worków na odpady zielone w ilości 5 sztuk dla nieruchomości, gdzie właściciele nieruchomości zgłosili dodatkowy odbiór odpadów zielonych dwa razy w miesiącu ponad odbiór podstawowy tych odpadów. d) w terminie podstawowego odbioru odpadów przypadającego wg harmonogramu na miesiąc wrzesień 2018 r. po worku na popiół. 3) Wykonawca wywożąc odpady w workach przekazuje mieszkańcom nowe worki w ilości równej ilości worków odebranych, chyba że właściciel nieruchomości uzasadni potrzebę większej ilości worków, wówczas Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia potrzebnej ilości worków ( nie dotyczy ilości worków na odpady zielone, gdzie Wykonawca dostarcza jednorazowo do 5 sztuk worków) 4) Przewiduje się ilość niezbędnych worków ok. 420.000 szt na rok. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców oraz zwiększenie liczby mieszkańców. Podane wyżej ilości worków należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 5) Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał – wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE o odpowiedniej grubości dostosowanej do frakcji, na która są przeznaczone, gwarantującej ich nierozrywanie podczas normalnej eksploatacji ( napełnianiu odpadami), a dla frakcji wymienionych w ppkt 1) lit a-c przeźroczyste, umożliwiające sprawdzenie zawartości bez otwierania. - pojemność – 120 dm3 - kolory i oznaczenie napisów zgodne z opisem w ppkt 1) − nadruk – jednostronny - kolor nadruku czarny dla worków w kolorze niebieskim, zielonym i żółtym. - treść (wykonawca: nazwa z dokładnym adresem i numerem telefonu, gmina oznaczenie, informacja co powinno być zebrane, a czego nie wolno wrzucać do: - worka w kolorze niebieskim „Papier” ( co wrzucamy: opakowania z papieru, karton, tekturę, gazety i czasopisma, katalogi, ulotki, prospekty, papier szkolny i biurowy, zadrukowane kartki, książki i zeszyty, torby i worki papierowe; nie wrzucamy: tłustych i zabrudzonych papierów np. opakowania po maśle, papieru lakierowanego i powleczonego folią, kartonów po mleku i napojach, pieluch jednorazowych i podpasek, butelek po olejach spożywczych i samochodowych, tapet i ubrań, ręczników papierowych i zużytych chusteczek higienicznych) - worka w kolorze żółtym „Metale i tworzywa sztuczne” (wrzucamy: butelki po napojach (zgniecione) plastikowe opakowania po produktach spożywczych , opakowania wielomateriałowe np. kartony po mleku i sokach, opakowania po środkach czystości, kosmetykach, plastikowe torby, worki, reklamówki, puszki po napojach i konserwach, folia aluminiowa, złom żelazny i metale kolorowe, styropian opakowaniowy; nie wrzucamy: butelek i pojemników z zawartością, części samochodowych i opakowań po olejach silnikowych, opakowań po lekach i innych artykułach medycznych, zużytych baterii i akumulatorów, puszek i pojemników po farbach i lakierach, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz worka w kolorze zielonym „Szkło” ( wrzucamy: butelki słoiki po napojach i żywności ( w tym butelki po napojach alkoholowych i olejach roślinnych) szklane opakowania po kosmetykach; nie wrzucamy: ceramiki, doniczek, porcelany, kryształów, szkła okularowego, szkła żaroodpornego, zniczy z zawartością wosku, żarówek, świetlówek, opakowań po lekach, rozpuszczalnikach, olejach silnikowych, luster, szyb samochodowych, okiennych i zbrojonych, monitorów lamp termometrów) - kolor nadruku biały dla worków w kolorze brązowym ( oznaczonych napisem „Bio” do zbierania bioodpadów w tym odpadów kuchennych i napisem „Bio- zielone” do zbierania odpadów zielonych ( skoszona trawa, liście) oraz dla worka w kolorze czarnym z napisem „popiół” z oznaczeniem wykonawcy ( logo Wykonawcy). - worek w kolorze brązowym „Bio” ( wrzucamy: odpady kuchenne: odpadki warzywne i owocowe w tym obierki, rozdrobnione gałęzie drzew i krzewów, trociny i korę drzew, fusy po kawie i herbacie, skorupki jaj, usunięte rośliny; nie wrzucamy: kości i odchodów zwierząt, leków, drewna impregnowanego, płyt wiórowych, ziemi, kamieni - worek w kolorze brązowym „Bio- zielone” ( wrzucamy: wyłącznie skoszona trawa. , liście nie wrzucamy: bioodpadów zbieranych w worku „Bio” ) 6)Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę selektywnie zebranych odpadów frakcji: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne oraz bioodpady i odpady zielone będzie jeden raz w miesiącu, za wyjątkiem budynków wielorodzinnych w Dominowie, gdzie częstotliwość odbioru odpadów selektywnie zebranych wynosić będzie dwa razy w miesiącu. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę popiołu będzie 1 raz w miesiącu w okresie 1 październik – 30 kwietnia. 7) Poza podstawowym odbiorem odpadów zielonych ( skoszona trawa liście) bezpośrednio z terenu nieruchomości odbierane będą te odpady w dodatkowym odbiorze z nieruchomości, których właściciele zadeklarowali dodatkowy odbiór z częstotliwością zgodną ze złożoną deklaracją ( tj. 1 raz lub 2 razy w miesiącu poza podstawowym odbiorem). 8) W przypadku stosowania przez właścicieli nieruchomości wymienionych w pkt. 3.1.11 pojemników do selektywnego zbierania frakcji odpadów: papieru, szkła, metali i tworzyw sztucznych i bioodpadów (bio) Wykonawca sukcesywnie oznaczy te pojemniki stosownymi napisami. 3.3.3 Odpady ulegające biodegradacji w tym bioodpady i odpady zielone: Właściciel nieruchomości powinien w miarę możliwości w/w odpady kompostować w przydomowym kompostowniku w celu uzyskania kompostu na własne potrzeby. Odpady ulegające biodegradacji w tym bioodpady i odpady zielone ( skoszona trawa, liście ) mogą być przekazywane do punktu selektywnej zbiórki odpadów bez limitów ilościowych. Gałęzie drzew i krzewów, i usunięte rośliny ogrodowe większych rozmiarów ( m.in. drzewa i krzewy ozdobne ) oraz choinki naturalne wyłącznie do PSZOK-u. Bioodpady w tym odpady kuchenne oraz odpady zielone ( skoszona trawa, liście ) odbierane będą bezpośrednio z terenu nieruchomości z częstotliwością opisaną w pkt 3.3.2 ppkt. 6 i 7 przy czym wprowadza się limit ilościowy odbieranych odpadów zielonych do 5 worków o pojemności 120 l miesięcznie. Właściciele nieruchomości, którzy złożyli stosowne deklaracje mogą korzystać z dodatkowego odbioru (poza podstawowym odbiorem ) odpadów zielonych w okresie 1 kwietnia – 31 października danego roku kalendarzowego. W prowadza się również limit ilościowy w ilości do 5 sztuk worków przy każdym dodatkowym odbiorze tych odpadów. 3.3.4. Popiół Popiół z gospodarstw domowych odbierany będzie bezpośrednio od właścicieli nieruchomości w okresie od 1 października do 30 kwietnia, przy czym odpad ten będzie przyjmowany w PSZOK przez cały rok 3.3.5. Wykonawca jest zobowiązany w miesiącu sierpniu 2018 r. do odbioru frakcji : papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, szkła zgromadzonych w odpowiednich workach wystawionych do odbioru przez właściciela nieruchomości zamieszkałych, z nadrukiem i logo poprzedniego wykonawcy usługi firmy Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Sp. z o.o. 3.3.6. Odpady komunalne umieszczone w pojemnikach i workach będą odbierane bezpośrednio z terenu nieruchomości, z wydzielonego miejsca (bez konieczności otwierania wejścia na teren nieruchomości), do którego możliwy jest dojazd pojazdem do transportu odpadów. W przypadku braku możliwości bezpośredniego dojazdu do miejsca ustawienia pojemników, obowiązkiem właściciela nieruchomości jest umieszczenie go przy drodze, gdzie możliwy jest dojazd pojazdem do transportu odpadów 3.3.7. Wykonawca zapewni odbiór odpadów od właścicieli nieruchomości, gdzie dojazd do posesji dla ciężkiego sprzętu specjalistycznego będzie utrudniony, pojazdem o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, bądź w każdy inny sposób gwarantujący skuteczny odbiór odpadów. Zaleca się, by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obszaru gminy objętego zamówieniem. 3.3.8. Odpady budowlano- remontowe. Odpady budowlano-remontowe mogą być przekazywane przez mieszkańców do punktów selektywnej zbiórki odpadów. 3.3.9. Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK ) zlokalizowany jest w miejscowości Wilczopole Kolonia 100 (dawna baza SKR). Wykonawca jest zobowiązany do obsługi i nadzorowania PSZOK od dnia 01.08.2018 r. Wykonawca jest zobowiązany przyjąć odpady tylko od mieszkańców gminy Głusk, powstałe wyłącznie na terenie nieruchomości zamieszkałych po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość. Wykonawca jest zobowiązany odebrać następujący strumień odpadów dostarczonych do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK): - meble i inne odpady wielkogabarytowe w tym stolarka budowlana, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, w tym świetlówki, - przeterminowane chemikalia powstające w gospodarstwach domowych wydzielone ze strumieni odpadów komunalnych obejmujące przepracowane oleje, rozpuszczalniki, farby, lakiery, środki ochrony roślin, w tym opakowania po tych środkach - zużyte opony, - zużyte baterie i akumulatory, - przeterminowane leki, - odpady ulegające biodegradacji w tym bioodpady, - odpady zielone - m.in. skoszona trawa, liście oraz gałęzie drzew i krzewów, usunięte rośliny ogrodowe większych rozmiarów m.in. drzewa i krzewy ozdobne, choinki naturalne - odpady budowlane pochodzące z drobnych remontów budynków, wykonanych we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości, (powstałe w gospodarstwie domowym) w tym odpady ceramiki sanitarnej, - popiół z gospodarstw domowych Odpady przyjmowane będą: 1) Od 1 maja do 30 września dwa razy w miesiącu tj. w pierwszy piątek każdego miesiąca w godz. od 1000 do godz. 1800 i w trzecią sobotę miesiąca w godzinach od 1000 do 1600. W pozostałe dni punkt będzie nieczynny. 2) Od 1 października do 30 kwietnia jeden raz w miesiącu tj. w pierwszy piątek miesiąca w godzinach od 900 do 1700 . W pozostałe dni punkt będzie nieczynny. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym dodatkowych sobót w miesiącu ( w ramach drugiego kryterium), zostanie zwiększona częstotliwość odbioru odpadów w PSZOK stosownie do wybranej oferty, co zostanie uwzględnione w harmonogramie odbioru odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do nadzorowania przyjęcia odpadów od właścicieli nieruchomości, które zostaną przywiezione na PSZOK w dniu jego otwarcia oraz umieszczania ich we właściwym kontenerze lub pojemniku, bądź odmowy przyjęcia w przypadku odpadów, których skład i ilość wskazują na to, że nie należą do grupy odpadów komunalnych lub gdy istnieje podejrzenie z uwagi na ich ilość oraz rodzaj, że pochodzą z nieruchomości niezamieszkałych ( z prowadzonej działalności gospodarczej ). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnej obsługi PSZOK-u w ilości co najmniej dwóch osób (w wyznaczonych powyżej terminach). Pracownicy obsługujący PSZOK powinni rozpocząć przygotowanie punktu do przyjmowania odpadów co najmniej na pół godziny przed jego otwarciem. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku na powierzchni wydzielonego terenu PSZOK ( ok. 200 m2), do dezynfekcji oraz mycia kontenerów i pojemników. Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK będzie uzależniona od napełnienia pojemników lub kontenerów. Czas reakcji Wykonawcy na dokonanie odbioru wynosi max. 3 dni robocze za wyjątkiem bioodpadów i odpadów zielonych, które w przypadku braku możliwości wywozu w tym samym dniu, powinny być odebrane w najbliższym dniu roboczym.. Odpady chemikalii, przeterminowane leki i środki ochrony roślin winny być gromadzone w odpowiednich pojemnikach, wystawionych do napełniania wyłącznie w dniu funkcjonowania PSZOK, nie pozostawiane bez nadzoru. W uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwe jest odbieranie odpadów w okresach dłuższych niż 3 dni. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu w terminie do 15 dnia następnego miesiąca. Ewidencja obejmowała będzie również prowadzenie rejestru osób (z wprowadzeniem ich danych, po okazaniu dowodu wniesienia na rzecz Gminy zapłaty za gospodarowanie opadami za miesiąc poprzedni), którzy dostarczyli odpady do punktu z uwzględnieniem ich rodzaju i ilości. Po stronie Zamawiającego jest utworzenie PSZOK i wyposażenie w monitoring. Udostępnienie Wykonawcy hasła do monitoringu nastąpi do dnia 2 sierpnia 2018 r. Wykonawca wyposaży PSZOK w niezbędną ilość standardowych oznaczonych kontenerów i pojemników. Będzie to użyczenie w ramach składanej oferty i przedstawionej ceny ofertowej zamówienia. 3.3.10. Meble i inne odpady wielkogabarytowe, które ze względu na swoje rozmiary i masę nie mogą być umieszczone w pojemnikach stosowanych na terenie nieruchomości; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, w tym świetlówki; przeterminowane chemikalia powstające w gospodarstwach domowych, wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych obejmujące przepracowane m.in.: oleje, farby, lakiery, zużyte opony będą odbierane również przez Wykonawcę w formie tzw.: „wystawki”, na zasadzie odbierania wystawionych w/w odpadów przez właścicieli, bezpośrednio z terenu zamieszkałej nieruchomości, z miejsca zwyczajowego wystawiania do odbioru odpadów komunalnych. Odpady te odbierane będą jeden raz w roku w miesiącu maju, zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę, a zatwierdzonym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę w postępowaniu przetargowym dodatkowego odbioru odpadów z tzw. „wystawki” (w ramach trzeciego kryterium), zostanie zwiększona częstotliwość odbioru wystawionych odpadów o dodatkowy odbiór odpadów z tzw. „wystawki” w miesiącu październiku (2018 r.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 (pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 4. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: - 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.9.2018. 6. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 7. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający dokonuje opisu minimalnych wymagań; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada: - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Głusk, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 poz. 1289 z późn. zm. ), w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; - wpis do rejestru na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ – zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2018 r. , poz. 992);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt. 1 ppkt 1) Rozdziału 7 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2) Rozdziału 7 SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem . 5. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: 1) Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) niniejszego Rozdz. SIWZ. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach