Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Lututów

Gmina Lututów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-360 Lututów, Klonowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438714052 , fax. 438714052
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lututów
    Klonowska 8
    98-360 Lututów, woj. łódzkie
    tel. 438714052, fax. 438714052
    REGON: 73093468300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Lututów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części zwane dalej zadaniami. 2.1 Zadanie 1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie gminy Lututów oraz wyposażenie tych nieruchomości w pojemniki i worki. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 2.1.1 W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest bezpośrednio z nieruchomości odbierać z pojemników/worków wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji do utwardzonej, publicznej drogi dojazdowej lub ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd i dostęp z zewnątrz i zagospodarowywać następujące rodzaje odpadów, sklasyfikowane kodami: A. niesegregowane ( zmieszane) odpady komunalne – 20 03 01, B. segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: a) metale i tworzywa sztuczne – surowce suche w tym opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale – 15 01 06, b) szkło w tym odpady opakowaniowe ze szkła – 15 01 07, c) papier, w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i tektury – 15 01 01, d) odpady ulegające biodegradacji w tym bioodpady, odpady kuchenne – 20 02 01, 20 01 08. 2.1.2 Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odebranych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do prowadzenia ilościowej ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 2.1.3 Częstotliwość i zasady odbioru i wywozu odpadów. 1) Odpady komunalne będą odbierane z nieruchomości z następującą częstotliwością: a) w zabudowie jednorodzinnej: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – w okresie od kwietnia do października – nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, w okresie od listopada do marca – nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu; - bioodpady – w okresie od kwietnia do października – nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, w okresie od listopada do marca – nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu; - odpady selektywnie zbierane: *papier – 1 raz na kwartał, *metale, tworzywa sztuczne – nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, * szkło – nie rzadziej niż 1 raz na kwartał; - meble, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- zbiórka objazdowa, co najmniej dwa razy w roku; b) w zabudowie wielorodzinnej: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – w okresie od kwietnia do października – nie rzadziej niż 1 raz na tydzień, w okresie od listopada do marca – nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie; - bioodpady – w okresie od kwietnia do października – nie rzadziej niż 1 raz na tydzień, w okresie od listopada do marca – nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie; - odpady selektywnie zbierane: *papier – 1 raz na kwartał, *metale, tworzywa sztuczne – nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, *szkło – nie rzadziej niż 1 raz na kwartał; - meble, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – zbiórka objazdowa, co najmniej dwa razy w roku. 2) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców gminy Lututów o zasadach i terminach odbioru poszczególnych rodzajów odpadów. 3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbiorów odpadów komunalnych na terenie gminy Lututów przy współpracy i w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz przekazania go Zamawiającemu w formie elektronicznej. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający akceptuje przedstawiony harmonogram odbiorów lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania projektu harmonogramu. 4) Harmonogram w formie kolorowych wydruków (tzw.„kalendarzyki odbiorów”) Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu w ilości odpowiadającej liczbie nieruchomości objętych zbiórką wynikającej ze złożonych deklaracji, w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Informacja o ilości „kalendarzyków” zostanie przekazana przez Zamawiającego Wykonawcy drogą elektroniczną, w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy. Dopuszcza się zmianę terminu dostarczenia kalendarzyków określonego powyżej, w zależności od terminu podpisania umowy. 5) Zmiany harmonogramu w trakcie realizacji umowy wymagają zgody Zamawiającego i formy pisemnej. 6) Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: a) powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów, b) nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych itp., c) powinien wskazywać na daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości, d) powinien zawierać informację, do której godziny w dniu odbioru należy wystawić pojemniki, e) może zawierać informację o terminach zbiórki odpadów wielkogabarytowych planowanych do realizacji w okresie obowiązywania harmonogramu, 7) Wykonawca i Zamawiający zamieszczą harmonogram odbioru odpadów na czas jego obowiązywania na swoich stronach internetowych. 8) Odbiór i wywóz danej frakcji odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym, lub przesunie się o jeden dzień. 9) W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (np. brak utwardzonej drogi) Wykonawca może ustalić odrębne terminy wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości. Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających, zgodne z umową, wykonanie usługi. 10) Odpady nie odebrane w terminie harmonogramowym z winy Wykonawcy będą odbierane w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia faxem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić faxem: 043/ 8714177 lub e-mailem na adres: gmina.lututow@gmail.com 11) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. 12) Jeżeli wystąpiły przyczyny uniemożliwiające wykonanie usługi w wyznaczonym wcześniej terminie, dopuszcza się wykonanie usługi w terminie zastępczym, niezwłocznie po ustaniu tych przyczyn. O wystąpieniu przyczyn uniemożliwiających wykonanie usługi Wykonawca poinformuje Zamawiającego tego samego dnia mailowo lub faxem dokumentując zdjęciem. 13) W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu: - zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, - innych terminów ich odbioru. 2.1.4 Kontrola obowiązku segregacji odpadów. a) Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. b) W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości zobowiązany do selektywnej zbiórki odpadów nie wywiązał się z tego obowiązku, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane w innym terminie jednak nie później niż w kolejnym terminie odbioru odpadów zmieszanych zgodnym z harmonogramem. W takim przypadku ze względu na fakt zablokowania pojemnika na selektywną zbiórkę Wykonawca odbierze nagromadzone odpady w miesiącu następującym po miesiącu, w którym stwierdzono nie wykonanie segregacji, zgromadzone przez właściciela nieruchomości również w workach. Ponadto Wykonawca w takim przypadku umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna kartka) informujący właściciela nieruchomości o fakcie stwierdzenia braku segregacji odpadów i dokonaniu zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu. c) Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszystkich takich przypadkach drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie w terminie 7 dni roboczych od dnia stwierdzenia takiego przypadku. Do zawiadomienia Wykonawca dołącza informację zawierającą: termin odbioru odpadów, miejscowość, numer posesji oraz opis obrazujący podstawę zgłoszenia nieruchomości oraz dokumentację fotograficzną. d) Wykonawca nie może w ramach realizacji przedmiotu zamówienia mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. 2.1.5 Obowiązek wyposażenia obsługiwanych nieruchomości w pojemniki i worki. Wykonawca zapewni pojemniki i worki na odpady dla nieruchomości zamieszkałych w ilości zleconej przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojemniki na odpady komunalne w ramach użyczenia i ustawić je na terenie nieruchomości na czas realizacji przedmiotowego zamówienia oraz dostarczać worki zgodnie z poniższymi zapisami, bez dodatkowych opłat ze strony właściciela nieruchomości i Zamawiającego. Pojemniki na odpady powinny być przystosowane do opróżniania mechanicznego. Ilość i wielkość pojemników i worków służących do gromadzenia odpadów komunalnych będzie dostosowana do liczby osób zamieszkujących nieruchomość oraz do ilości powstających na nieruchomości odpadów i wynosić będzie nie mniej niż: - 1 pojemnik o pojemności 120 l na odpady komunalne zmieszane koloru szarego, - 1 pojemnik o pojemności 120 l na opakowania ze szkła koloru zielonego, - 1 pojemnik o pojemności 240 l na metale i tworzywa sztuczne – surowce koloru żółtego, suche: opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale, - min. 1 worek o pojemności 120 l na papier, w tym tekturę, odpady opakowaniowe z papieru i tektury koloru niebieskiego , - 1 worek o pojemności 120 l na odpady komunalne ulegające biodegradacji koloru brązowego. 1) Wykaz szacunkowej ilości pojemników do zbiórki zmieszanych odpadów komunalnych, dotychczas użyczanych właścicielom nieruchomości, wynikający ze składanych deklaracji: Pojemnik 120 l - ok. 1052 szt. Pojemnik 240 l - ok. 292 szt. Worki BIO 120 l – ok. 500 szt. Ilość worków na odpady papieru na każdy odbiór – ok. 1342 szt. Zamawiający zastrzega, że podane ilości mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb. Dane nie są zależne od Zamawiającego i będą one na bieżąco aktualizowane przez Zamawiającego na podstawie składanych deklaracji. Zamawiający w ciągu 7 dni roboczych następujących po dniu zawarcia umowy przekaże drogą elektroniczną Wykonawcy szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zbiórką wraz z informacją o zapotrzebowaniu na pojemniki. Wykaz nieruchomości będzie aktualizowany na bieżąco, a informacje o zmianach w wykazie będą przekazywane Wykonawcy drogą elektroniczna na adres e-mail wskazanego Koordynatora. 2) Pojemniki, o których mowa w pkt 1 powinny być wykonane z twardego tworzywa sztucznego, spełniać aktualnie obowiązujące w Polsce normy i posiadać atesty lub certyfikaty dopuszczające je do użytku . Pojemniki muszą być nieuszkodzone, sprawne technicznie, czyste i estetyczne. Worki powinny być wykonane z folii polietylenowej LDPE o pojemności 120 l i grubości 60 mikronów lub mniejszej ale o właściwościach zapewniających wytrzymałość (odporność na rozerwanie) co najmniej na takim samym poziomie jak worki o grubości 60 mikronów, bez dodatku kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych, oznaczone logo Wykonawcy. Pojemniki i worki muszą posiadać oznaczenie i kolorystykę określoną w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie pojemników/worków bezpośrednio na objęte systemem posesje w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w formie elektronicznej Zamawiającemu raport z ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na posesjach wraz z informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono wraz z podaniem przyczyny niedostarczenia w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy będzie można uznać co najmniej trzykrotne nie zastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w godzinach 7:00 – 20:00 lub odmowę przyjęcia pojemników. 3) Dopuszcza się zmianę terminu ustawienia pojemników i dostarczenia pierwszych worków, w zależności od terminu podpisania umowy. 4) W przypadku zmiany w deklaracji wiążącej się ze zmianą zapotrzebowania na pojemniki/worki lub złożeniem nowej deklaracji Zamawiający poinformuje drogą elektroniczną. 5) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przekaże aktualną inwentaryzację oznaczonych i przypisanych danym nieruchomościom pojemników w formie elektronicznej w czasie obowiązywania umowy. 6) W przypadku zmian w wykazie, o którym mowa w pkt 1), skutkujących rozszerzeniem listy punktów wywozowych lub pojemników Wykonawca wyposaża te nieruchomości w pojemniki/worki w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia oraz odbiera odpady komunalne z tych nieruchomości, począwszy od najbliższego terminu wywozu następującego po dacie przyjęcia przez Wykonawcę informacji o zmianie. Jeżeli ostateczny dzień wymiany lub dostarczenia pojemników/worków przypada na dzień świąteczny lub wolny od pracy, wówczas pojemniki/worki należy dostarczyć lub wymienić w pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek odebrać z tych nieruchomości odpady, zgromadzone do czasu dostarczenia pojemników w workach o równowartości pojemności zadeklarowanego pojemnika. W takim przypadku worki muszą być przez mieszkańca opisane, w sposób czytelnie określający rodzaj odpadów w nich zgromadzonych. 7) W przypadku zmian w wykazie, o którym mowa w pkt. 1), skutkujących zmniejszeniem listy punktów wywozowych/nieruchomości lub pojemników ujętych w wykazie, Wykonawca odbiera pojemniki z nieruchomości w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia bez względu na stopień zapełnienia odbieranych pojemników. 8) W razie uszkodzenia lub zniszczenia pojemników na odpady z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany pojemnika na własny koszt w terminie 14 dni roboczych od zajścia. W przypadku uszkodzeń powstałych z winy osób użytkujących pojemnik, naprawa pojemnika lub jego wymiana dokonywana jest na koszt użytkownika. W przypadku reklamacji zgłaszanych przez właścicieli nieruchomości dot. uszkodzenia pojemnika (pęknięcia, urwana klapa, brak kółek itp.), Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oceny stanu technicznego pojemnika i ustalenia przyczyn jego uszkodzenia. Wymianie podlegać będą pojemniki, których uszkodzenia powstały z winy Wykonawcy lub nastąpiło naturalne zużycie pojemnika. 9) Wykonawca odpowiada za stan techniczny pojemników do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich naprawy, systematycznej konserwacji, oraz wymiany na sprawne uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. 10) W przypadku uszkodzenia pojemnika powstałego z winy osób użytkujących pojemnik, będącego następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi użytkownik np. kradzież, spalenie, użytkowanie pojemnika do innych celów, niezgodnych z ich przeznaczeniem, naprawa pojemnika lub ich wymiana odbywa się na koszt użytkownika danego pojemnika. 11) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru z pojemnika lub worka z logo Wykonawcy każdej ilości zmieszanych oraz segregowanych odpadów zgromadzonych na nieruchomości. 2.1.5 Wykonawca kalkuluje w ofercie całkowite koszty związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów oraz wszystkie pozostałe koszty zamówienia, w tym koszty sporządzania i wydruków harmonogramów odbioru odpadów. Ponadto w kosztach uwzględnia się również opłatę za umieszczenie odpadów na składowisku, opłatę za korzystanie ze środowiska – dla masy odpadów, których unieszkodliwienie przez składowanie będzie konieczne podczas zagospodarowania odpadów odebranych przez Wykonawcę. 2.1.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z odpadami z innej gminy. 2.1.7 Zamawiający informuje, że na terenie gminy Lututów mogą występować nieruchomości o utrudnionym dojeździe, do których nie jest możliwy dojazd standardowym sprzętem specjalistycznym do opróżniania pojemników. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór odpadów z tych nieruchomości mniejszym samochodem. Zamawiający dopuszcza stosowanie na tych nieruchomościach worków o pojemności min. 120 litrów, spełniających warunki opisane w 2.1.5 pkt 2 Wyposażenie tych nieruchomości w worki stanowi obowiązek Wykonawcy. 2.2 Zadanie 2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych selektywnie, gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz wyposażenie go w odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowany jest w miejscowości Lututów, ul. Ogrodowa 9. 2.2.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów: 1) opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01, 2) opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, zmieszane odpady opakowaniowe, opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 06, 3) opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07, 4) zużyte opony o kodzie 16 01 03 – zużyte opony (rowerowe, motorowerowe, z wózków, motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, które nie są wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej), 5) odpady ulegające biodegradacji (20 02 01, 20 01 08), 6) przeterminowane leki (20 01 31*, 20 01 32), 7) chemikalia (20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 25, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 80), 8) odpady medyczne powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności igły i strzykawki), umieszczone ze względu na wymogi sanitarne oraz względy bezpieczeństwa w specjalnych, jednorazowych pojemnikach, odpornych na przekłucia, zabezpieczających przed urazem, 9) zużyte baterie i akumulatory (20 01 33*, 20 01 34), 10) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 23*, 20 01 35, 20 01 36), 11) meble i inne odpady wielkogabarytowe, w tym stolarka okienna (20 03 07), 12) odpady budowlane i rozbiórkowe o kodach z grupy 17 13) świetlówki, 14) opakowania po środkach ochrony roślin (200121*, 150110*), 15) inne odpady niebezpieczne (lakiery, resztki farb, impregnatów, olei mineralnych i syntetycznych, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, opakowania po aerozolach), lampy żarowe, halogenowe, świetlówki (20 01 21*, 15 01 10*), 16) popiół z palenisk domowych (20 01 99). 2.2.2 Odpady gromadzone w PSZOK po uzyskaniu ilości transportowych – zapełnieniu pojemnika przeznaczonego na jego magazynowanie – odbierane będą przez Wykonawcę, w celu przekazania procesom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku. W Punkcie nie będą prowadzone żadne prace demontażowe. Wywóz odpadów z PSZOK odbywać się będzie tak, aby zapewnić mieszkańcom możliwość ciągłego dostarczania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów, z zastrzeżeniem, że w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego takiej konieczności, Wykonawca odbierze je w terminie 4 dni roboczych od daty zgłoszenia. 2.2.3 Odpady zbierane selektywnie nie mają limitu ilościowego. 2.2.4 Wykonawca wyposaży PSZOK w pojemniki na odpady w ilości i o rodzajach wynikających z obowiązku ich gromadzenia w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, w tym minimum: - pojemnik na odpady z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale, - pojemnik na odpady ze szkła, - pojemnik na papier, - pojemnik na bioodpady, - pojemnik na odpady budowlane i remontowe, - pojemnik na opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, - pojemnik na przeterminowane leki, -pojemnik na odpady medyczne powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności strzykawki i igły), - pojemnik na aerozole, - pojemnik na zużyte baterie i akumulatory, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, w tym wszelkiego rodzaju lampy, żarówki i świetlówki – min. 1 pojemnik (lampy, żarówki i świetlówki); palety do gromadzenia zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego poza pojemnikami, - zużyte opony – gromadzenie luzem poza pojemnikami w wyznaczonym miejscu, - meble i inne odpady wielkogabarytowe – gromadzenie luzem poza pojemnikami w wyznaczonym miejscu, - złom – gromadzenie luzem poza pojemnikami w wyznaczonym miejscu, - pojemnik na odpady tekstyliów i odzieży, - opakowanie zbiorcze z przeznaczeniem na puszki, bańki po farbach olejach, smarach itp. umożliwiające bezpieczny odbiór i transport tych odpadów. Dopuszcza się zmianę terminu dostarczenia pojemników/kontenerów w zależności od terminu podpisania umowy. 2.2.5 Zamawiający zapewnia pracownika oraz pracę PSZOK w następujących dniach i godzinach: - przez cały okres trwania umowy PSZOK będzie czynny w każdy pierwszy piątek miesiąca w godzinach od 8.00 do 12.00. Dopuszcza się możliwość zmiany dni i godzin funkcjonowania PSZOK. 2.2.6 Wykonawca będzie utrzymywał w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym wszystkie pojemniki będące na wyposażeniu PSZOK. Wykonawca zamieści na pojemnikach informacje o ich przeznaczeniu. 2.2.7 Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wraz z fakturą kwartalnego raportu zawierającego informacje: - o rodzaju, kodzie, masie i ilości odebranych oraz zagospodarowanych odpadów. 2.2.8. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy zebranych odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności. 2.2.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości pojemników jeśli będzie to wynikać z uzasadnionej potrzeby ich regulacji. 2.3 Zadanie 3 Obsługa systemu mobilnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw domowych położonych na terenie gminy Lututów zgodnie z harmonogramem, jeden raz w półroczu, objętego niniejszym zamówieniem wystawionych przed posesję. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 2.3.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbiór odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych, wystawionych na zewnątrz posesji, do utwardzonej, publicznej drogi dojazdowej. Odbiór odpadów wielkogabarytowych w ramach umowy powinien być zrealizowany 1 raz w półroczu. Zbiórka obejmuje: - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory, pralki, kuchenki, radia, drukarki, odkurzacze itp., sprzęt RTV i AGD), - urządzenia zawierające freony (lodówki itp.), - zużyte opony (rowerowe, motorowerowe, z wózków, motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, które nie są wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej), - zużyte baterie i akumulatory, - meble i inne odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny itp.), 2) załadunek odpadów na środek transportu, 3) przewóz odpadów pomiędzy miejscem odbioru a wyspecjalizowanym odbiorcą wraz z rozładunkiem, 4) zagospodarowanie odebranych odpadów, 5) posprzątanie miejsc, z których odbierane są wystawione odpady - tzn. uprzątnięcie terenu z zanieczyszczeń powstałych z winy Wykonawcy w wyniku niewłaściwego odbioru, 6) naprawę szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie wykonywania czynności. 2.3.2 Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu raportu ze zbiórki zawierającego między innymi dane o rodzaju, kodzie, masie odebranych oraz o masie zagospodarowanych odpadów, sposobie ich dalszego wykorzystania, do 30-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym prowadzono zbiórkę mobilną. 2.3.3 Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu harmonogram wykonania usługi na danym terenie w terminie umożliwiającym zamieszczenie informacji o terminie zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 2.3.4 Zamawiający potwierdzi przyjęcie harmonogramu w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania go do akceptacji. 2.3.5 Zbiórka odpadów nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 2.3.6 Odpady zbierane selektywnie nie mają limitu ilościowego. 2.3.7 Odpady nie odebrane w terminie harmonogramowym z przyczyn Wykonawcy będą odbierane w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania zawiadomienia fax-em lub mail-em od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić faxem: 043/8714177 lub e-mailem na adres: gmina.lututow@gmail.com
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Gminę Lututów, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach