Gmina Piątnica ogłasza przetarg
- Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, Stawiskowska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
- Data zamieszczenia: 2018-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
REGON: 54229600017 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminapiatnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Piątnica w 2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Piątnica. Szczegółowe dane dotyczące ilości odpadów z lat 2014 – 2018 zawiera SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy mieszkańcom worki do selektywnego odbioru odpadów komunalnych w następujących maksymalnych ilościach w zależności od zapotrzebowania: - do trzech 120 litrowych worków kwartalnie w kolorze niebieskim na papier i tekturę; - do trzech 120 litrowych worków miesięcznie w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe oraz drobny metal; - do trzech 120 litrowych worków kwartalnie w kolorze zielonym na szkło opakowaniowe; - do czterech 120 litrowych worków miesięcznie w kolorze brązowym na odpady ulegające biodegradacji. Worki maja spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017 r. poz. 19). 3. System odbierania odpadów komunalnych w gminie Piątnica nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Ogólna charakterystyka gminy Piątnica w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów. Na terenie gminy Piątnica jest 2446 gospodarstwa domowe. 2399 (8012 osób) zadeklarowało selektywny sposób gromadzenia odpadów, a 47 gospodarstw domowych (66 osób) nieselektywny sposób gromadzenia odpadów. Liczby te mogą ulegać zmianie. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (kierowcy, pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). 6. Zakres zamówienia obejmuje: a) opróżnianie i wywóz odpadów z pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników i worków na odpady zbierane selektywnie, b) zagospodarowanie odpadów w instalacjach w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku gminy Piątnica, c) selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papieru i tektury, metali, tworzyw sztucznych, szkła, opakowań wielomateriałowych, odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji; przeterminowanych leków i chemikalii, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zużytych opon, odpadów zielonych, d) dostarczenie worków na odpady zbierane selektywnie bezpośrednio od mieszkańców, e) wyposażenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK-u) z obsadą personalną, f) dostarczenie materiałów informacyjnych właścicielom nieruchomości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 23.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia trzy tysiące 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione w formie: • pieniężnej – przelewem na rachunek bankowy w HEXABANK Spółdzielczy w Piątnicy Nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium – Nr sprawy: GPT.271.26.2018” • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się moment wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Piątnica zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, z póżn. zm.), c) wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska dotyczącego zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
Dodano: 2023-12-22 - Kompleksowa usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Poświetne
Dodano: 2023-11-14 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka
Dodano: 2023-11-10 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY SURAŻ
Dodano: 2023-11-09 - Odbieranie,transportizagospodarowanieodpadówkomunalnychznieruchomości,naktórychzamieszkująmieszkańcyorazznieruchomościwczęścizamieszkałychawczęściniezamieszkałychwGminieHajnówkaorazPSZOKna2024r.
Dodano: 2023-11-08 - „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Przerośl oraz obsługa i wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych”
Dodano: 2023-10-24 - Odbiór odpadów komunalnych w 2024 roku
Dodano: 2023-10-13 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
Dodano: 2023-09-07 - Odbiór, gospodarowanie i transport odpadów komunalnych na potrzeby Placówek Straży Granicznej Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku (sprawa nr 20/ZP/WTiZ/23)
Dodano: 2023-07-28 - Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
Dodano: 2023-06-22