Gmina Osiek Jasielski ogłasza przetarg
- Adres: 38-223 Osiek Jasielski, Osiek Jasielski 112
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4420005 , fax. (013) 442 00 05
- Data zamieszczenia: 2014-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Jasielski
Osiek Jasielski 112 112
38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie
tel. 013 4420005, fax. (013) 442 00 05
REGON: 00100752400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych oraz odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu Gminy Osiek Jasielski. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usług komunalnych na terenie gminy Osiek Jasielski, polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu segregowanych odpadów komunalnych w tym odpadów wielkogabarytowych, budowlanych, niebezpiecznych, elektrycznych i elektronicznych, zużytych opony od właścicieli nieruchomości zamieszkałych obejmujących następujące miejscowości: Pielgrzymka wraz z przysiółkiem Kłopotnica, Samoklęski, Mrukowa, Czekaj, Osiek Jasielski, Zawadka Osiecka, Świerchowa i Załęże ( zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Osiek Jasielski ) oraz odbiór i transport do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów w Krośnie (RIPOK) zmieszanych odpadów komunalnych w tym odpadów zielonych z ww miejscowości w dniu odbioru tych odpadów zgodnie z harmonogramem. Harmonogram będzie przedłożony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od podpisania umowy. Gmina Osiek Jasielski liczy 5427 mieszkańców ok. 1200 gospodarstw w ośmiu sołectwach. Wywóz stałych odpadów komunalnych zgromadzonych w workach foliowych, powinien odbywać się w następujący sposób: a) w miesiącach: od stycznie do grudnia z częstotliwością 1 raz w miesiącu odpady zbierane selektywnie i odpady zmieszane według ustalonego harmonogramu dla danej miejscowości, b) natomiast odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane (gruz i szkło budowlane), odpady niebezpieczne, zużyte opony, odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny z częstotliwością dwa raz w roku. Szacunkowa ilość wywożonych odpadów komunalnych w ciągu roku wynosi 572 Mg, z czego: a) odpady niesegregowane i pozostałe po segregacji - ok 331,90 Mg b) odpady segregowane (papier, szkło, plastik, metal, opakowania wielowarstwowe) - ok 233,22 Mg c) odpady wielkogabarytowe - 5,29 Mg d) odpady elektroniczne - ok 1,59 Mg Podana ilość odbioru odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powinno odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami prawa polskiego. Płatność za wykonane usługi: co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, do której należy dołączyć pokwitowanie wagowe zebranych odpadów oraz podpisany raport GPS pracy sprzętu z każdego dnia w którym świadczona była usługa, obejmujący co najmniej czas od pierwszego ważenia pustego pojazdu przed rozpoczęciem świadczenia usługi do ważenia tego pojazdu po rozładunku w instalacji docelowy. Sposób i zasady wywozu: Wywozem i zagospodarowaniem odpadów segregowanych (wielkogabarytowych, odpady budowlane (gruz i szkło budowlane), odpady niebezpieczne, odpady ulegające biodegradacji, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) objęte będą wyłącznie nieruchomości zamieszkałe. Natomiast odpady zmieszane i zielone odbierane będą również od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i transportowe do RIPOK w Krośnie w dniu odbioru tych odpadów zgodnie z harmonogramem. Właściciele nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne obowiązani są do pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w oparciu o system segregacji odpadów z podziałem na odpady: - szkło (kolorowe i bezbarwne) - worek w kolorze zielonym, - opakowania z metalu - worek w kolorze czerwonym, - tworzywa sztuczne - worek w kolorze żółtym, - papier, tektura, opakowania wielomateriałowe - worek w kolorze niebieskim - odpady ulegające biodegradacji i zielone- worek w kolorze brązowym - odpady niesegregowane - worek koloru czarnego Właściciele nieruchomości zobowiązani są do wyposażenia nieruchomości w odpowiednią ilość pojemników, worków do gromadzenia odpadów komunalnych, uwzględniając ilość wytwarzanych odpadów komunalnych na danej nieruchomości oraz ilości osób z nich korzystających. Odpady selektywnie zebrane winne być wrzucane do odpowiednich pojemników lub worków. W przypadku gdy właściciele nieruchomości nie wyposaży posesji w pojemniki lub worki na odpady segregowane i niesegregowane. Wykonawca może zapewnić właścicielom nieruchomości możliwość zaopatrzenia się w pojemniki lub worki. Wykonawca udostępnia zainteresowanym właścicielom nieruchomości pojemniki lub worki na podstawie umowy najmu, kupna lub innej formy dysponowania pojemnikami lub workami, bez ponoszenia przez Zamawiającego kosztów z tego tytułu. Miejsca odbioru odpadów: Odpady na czas odbioru przez Wykonawcą mają znajdować się poza terenem nieruchomości przy drogach publicznych. Ze względu na to, że odbiór i transport odpadów odbywać się będzie po sieci dróg zlokalizowanych na tereni gminy Osiek Jasielski, w skład których wchodzą drogi: wojewódzka, powiatowa, gminne i wewnętrzne konieczne będzie dostosowanie pojazdów do warunków terenowych. Przeważająca ilość stanowią drogi gminne o szerokości średnio powyżej 3m. Wykonawca jest zobowiązany do interwencyjnych odbiorów odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie na telefoniczne lub pisemne zgłoszenie Zamawiającego w terminie najpóźniej do 2 dni od daty zgłoszenia. Odbieranie odpadów komunalnych będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem. Wykonawca w wyjątkowych sytuacjach odbierze na zgłoszenie Zamawiającego odpady poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialność za wjazd samochodów odbierających odpady na drogi lub tereny nie będące jego własnością, w jego zarządzie lub posiadaniu. Miejsce wywozu i zagospodarowania odpadów: zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. Inne odpady odbierane i zagospodarowanie przez Wykonawcę: 1) odpady wielkogabarytowe, baterie, odpady budowlane (gruz i szkło budowlane), odpady niebezpieczne, popiół paleniskowy, odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone- odbierane, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony będą zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku z częstotliwością dwa razy w roku zgodnie z harmonogramem przedłożonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiekjasielski.ires.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego, numer postępowania: ZP/22/2016
Dodano: 2016-07-22 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sokołów Małopolski odbieranych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w terminie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017
Dodano: 2016-07-06 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dębowiec
Dodano: 2016-06-03 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Miasta Leżajska
Dodano: 2016-05-27 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
Dodano: 2016-04-22 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i posegregowanych z terenu Gminy Błażowa
Dodano: 2016-04-15 - Usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego, numer postępowania: ZP/10/2016
Dodano: 2016-03-30 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie miasta Leżajska
Dodano: 2016-03-22 - Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów zmieszanych zgromadzonych w pojemnikach i kontenerach usytuowanych przy budynkach należących do Urzędu Gminy Brzyska oraz cmentarzach i przekazywanie do uprawnionej instalacji zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego
Dodano: 2016-03-15 - Usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego, numer postępowania: ZP/5/2016
Dodano: 2016-02-10