Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE PALIWA ALTERNATYWNEGO (RDF) O KODZIE 19-12-10 z możliwością składania ofert częściowych.

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE PALIWA ALTERNATYWNEGO (RDF) O KODZIE 19-12-10 z możliwością składania ofert częściowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie paliwa alternatywnego (RDF) wg szacunkowej ilości dla części zamówienia od 1 do 5. W MZKZOK do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) wykorzystywane są frakcje palne odpadów pozbawione metali żelaznych i nieżelaznych oraz PCV. Paliwo alternatywne (RDF: 19 12 10) będzie przygotowywane do zagospodarowania w postaci: Część 1 - zmielonej na frakcje, rozdrobnienie do 30 mm, - wartość opałowa do 18.000 kJ/kg - zawartość chloru do 0,7%, - wilgotność do 15%. Masa paliwa 1000 Mg. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej 90 m3 dla każdej z części zadania. Odbiór paliwa alternatywnego odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22. Zamawiający zapewni załadunek. Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny, działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system gps. Część 2 - zmielonej na frakcje, rozdrobnienie do 30 mm, - wartość opałowa od 18.000 do 20.000 kJ/kg - zawartość chloru do 0,7%, - wilgotność do 15%. Masa paliwa 700 Mg. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej 90 m3 dla każdej z części zadania. Odbiór paliwa alternatywnego odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22. Zamawiający zapewni załadunek. Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny, działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system gps Część 3 - zmielonej na frakcje, rozdrobnienie do 30 mm, - wartość opałowa powyżej 20.000 kJ/kg - zawartość chloru do 0,7%, - wilgotność do 15%. Masa paliwa 500 Mg. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej 90 m3 dla każdej z części zadania. Odbiór paliwa alternatywnego odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22. Zamawiający zapewni załadunek. Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny, działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system gps Część 4 - zmielonej na frakcje, rozdrobnienie do 30 mm, - wartość opałowa do 19.000 kJ/kg - zawartość chloru do 0,7%, - wilgotność do 20%. Masa paliwa 1000 Mg. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej 90 m3 dla każdej z części zadania. Odbiór paliwa alternatywnego odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22. Zamawiający zapewni załadunek. Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny, działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system gps Część 5 - zmielonej na frakcje, rozdrobnienie do 30 mm, - wartość opałowa powyżej 19.000 kJ/kg - zawartość chloru do 0,7%, - wilgotność do 20%. Masa paliwa 800 Mg. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej 90 m3 dla każdej z części zadania. Odbiór paliwa alternatywnego odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22. Zamawiający zapewni załadunek. Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny, działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system gps. Zamawiający Dopuszcza złożenie oferty na wszystkie części zamówienia. Termin realizacji dla w/w części: do 60 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż Posiada aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i transportu odpadów w zakresie kodu 19 12 10 – proces odzysku R1 lub R12 zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2013, poz. 21).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz w zakresie niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach