Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 198 427
- Data zamieszczenia: 2019-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
ul. Lokalna 11
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 322 198 427
REGON: 27385470400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE PALIWA ALTERNATYWNEGO (RDF) O KODZIE 19-12-10 z możliwością składania ofert częściowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie paliwa alternatywnego (RDF) wg szacunkowej ilości dla części zamówienia od 1 do 5. W MZKZOK do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) wykorzystywane są frakcje palne odpadów pozbawione metali żelaznych i nieżelaznych oraz PCV. Paliwo alternatywne (RDF: 19 12 10) będzie przygotowywane do zagospodarowania w postaci: Część 1 - zmielonej na frakcje, rozdrobnienie do 30 mm, - wartość opałowa do 18.000 kJ/kg - zawartość chloru do 0,7%, - wilgotność do 15%. Masa paliwa 1000 Mg. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej 90 m3 dla każdej z części zadania. Odbiór paliwa alternatywnego odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22. Zamawiający zapewni załadunek. Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny, działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system gps. Część 2 - zmielonej na frakcje, rozdrobnienie do 30 mm, - wartość opałowa od 18.000 do 20.000 kJ/kg - zawartość chloru do 0,7%, - wilgotność do 15%. Masa paliwa 700 Mg. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej 90 m3 dla każdej z części zadania. Odbiór paliwa alternatywnego odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22. Zamawiający zapewni załadunek. Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny, działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system gps Część 3 - zmielonej na frakcje, rozdrobnienie do 30 mm, - wartość opałowa powyżej 20.000 kJ/kg - zawartość chloru do 0,7%, - wilgotność do 15%. Masa paliwa 500 Mg. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej 90 m3 dla każdej z części zadania. Odbiór paliwa alternatywnego odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22. Zamawiający zapewni załadunek. Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny, działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system gps Część 4 - zmielonej na frakcje, rozdrobnienie do 30 mm, - wartość opałowa do 19.000 kJ/kg - zawartość chloru do 0,7%, - wilgotność do 20%. Masa paliwa 1000 Mg. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej 90 m3 dla każdej z części zadania. Odbiór paliwa alternatywnego odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22. Zamawiający zapewni załadunek. Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny, działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system gps Część 5 - zmielonej na frakcje, rozdrobnienie do 30 mm, - wartość opałowa powyżej 19.000 kJ/kg - zawartość chloru do 0,7%, - wilgotność do 20%. Masa paliwa 800 Mg. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował min. dwoma pojazdami ciężarowymi z zabudową typu walking floor o pojemności załadunkowej 90 m3 dla każdej z części zadania. Odbiór paliwa alternatywnego odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6 do 22. Zamawiający zapewni załadunek. Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny, działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system gps. Zamawiający Dopuszcza złożenie oferty na wszystkie części zamówienia. Termin realizacji dla w/w części: do 60 dni od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż Posiada aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i transportu odpadów w zakresie kodu 19 12 10 – proces odzysku R1 lub R12 zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2013, poz. 21).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz w zakresie niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zawierciu
Dodano: 2022-11-21 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie ex 20 01 99 – popioły z palenisk domowych
Dodano: 2022-11-17 - ODBIÓR ODPADÓW FOLII KOLOR, POLIETYLENOWEJ (PE) O KODZIE 15 01 02
Dodano: 2020-06-29 - Odbiór odpadów opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01, wydzielonych z odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych)
Dodano: 2020-04-03 - ODBIÓR ODPADÓW OPAKOWANIA Z PAPIERU I TEKTURY O KODZIE 15 01 01, WYDZIELONYCH Z ODPADÓW KOMUNALNYCH ZEBRANYCH SELEKTYWNIE (PAPIER I TEKTURA WYDZIELONE Z ŻÓŁTEGO WORKA) Z ZAKŁADU GOSPODARKI ODPADAMI S.A. W BIELSKU-BIAŁEJ
Dodano: 2020-03-20 - ODBIÓR ODPADÓW OPAKOWANIA Z PAPIERU I TEKTURY O KODZIE 15 01 01, WYDZIELONYCH Z ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) Z ZAKŁADU GOSPODARKI ODPADAMI S.A. W BIELSKU-BIAŁEJ
Dodano: 2020-03-12 - Odbiór odpadów folii kolor, polietylenowej (PE) o kodzie 15 01 02
Dodano: 2019-08-21 - Odbiór odpadów folii kolor, polietylenowej (PE) o kodzie 15 01 02
Dodano: 2019-04-17 - Odbiór odpadów folii kolor, polietylenowej (PE) o kodzie 15 01 02
Dodano: 2019-03-21 - Kruszenie i przesiewanie gruzu kamiennego, bitumicznego oraz betonowego pochodzącego z rozbiórek ulic na Bazie II MZUiM w Katowicach
Dodano: 2019-03-07