Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 15 01 02

Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32329 Bolesław, ul. Osadowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 461 148 , fax. 326 461 148
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o.
    ul. Osadowa 1
    32329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 326 461 148, fax. 326 461 148
    REGON: 27266164700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkboleslaw.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 15 01 02
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 02 (folia kolor mix) powstałego w Instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych i obecnie znajdującym się na placu składowym. Oferowany sposób zagospodarowania powyższego odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu Dokumentu Potwierdzającego Recykling Odpadów Opakowaniowych (DPR) na zasadach określonych w umowie. Szacunkowa ilość odpadu o kodzie 15 01 02 (folia kolor mix), która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie 350 Mg. Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego odbioru odpadu w okresie obowiązywania umowy. Odpad przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru będzie w postaci sprasowanej, wiązany drutem stalowym, a w przypadkach uzasadnionych technologicznie w stanie luźnym. Wymiary beli sprasowanych odpadów wynoszą: szerokość 1,13m, długość 1m, wysokość 0,78m Średnia waga jednej beli odpadów wynosi ok. 300-350 kg. Odbiór odpadów będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00 w ilości określonej w zamówieniu przesłanym faksem lub emailem do przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty przesłania zamówienia. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Zakładu Gospodarki Komunalnej „Bolesław” ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław. Transport odpadów leży po stronie Wykonawcy, natomiast załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odebranych odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie Zamawiającego i będzie potwierdzone kwitem wagowym. Dokument ten będzie stanowił podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy stanowiący zał. nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodzie 15 01 02, - posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 15 01 02 przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli umocowanie do reprezentacji nie wynika z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 Pzp, 3) wypełniony formularz ofertowy- zał. nr 1, 4) wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym- zał. nr 3, 5) oświadczenie– zał. nr 4, 6) oświadczenie– zał. nr 5, 7) oświadczenie RODO – zał. nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach