Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Kamień w 2019 r.

Gmina Kamień ogłasza przetarg

  • Adres: 22-113 Kamień, Diamentowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 671 575 , fax. 825 671 571
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień
    Diamentowa 15
    22-113 Kamień, woj. lubelskie
    tel. 825 671 575, fax. 825 671 571
    REGON: 110198066
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkamien.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Kamień w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanej w opisie zamówienia masy odpadów komunalnych: zmieszanych oraz segregowanych (metali i tworzyw sztucznych, papieru, frakcji „bio“, szkła i popiołu) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Kamień, bez względu na występujące warunki atmosferyczne; 2) odbiór odpadów problemowych, wielkogabarytowych, budowlano - remontowych oraz rozbiórkowych z gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zlokalizowanego przy oczyszczalni ścieków w Kamieniu, ul. Szlachecka 65, 22-113 Kamień, jak również z 4 punktów dodatkowych; 3) zaopatrywanie nieruchomości w worki: czarne na odpady zmieszane, żółte na metale i tworzywa sztuczne, zielone na szkło, brązowe na frakcję „bio“, niebieskie na papier. 2. Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych Właściciele nieruchomości zobowiązani są do gromadzenia odpadów zgodnie ze złożoną deklaracją w pojemnikach o pojemności 240 l oraz workach, nieruchomości wielorodzinne, prowadzący działalność gospodarczą oraz obiekty użyteczności publicznej w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, 2200 l, 7000 l oraz workach. Częstotliwość odbierania z nieruchomości zamieszkałych jak i niezamieszkałych tj. prowadzących działalność gospodarczą, obiektów użyteczności publicznej powinna być następująca: a) odpady zmieszane - raz w miesiącu; b) papier - raz w miesiącu; c) metale i tworzywa sztuczne - raz w miesiącu; d) szkło - raz w miesiącu; e) odpady ulegające biodegradacji z wyłączeniem odpadów zielonych - raz w miesiącu; f) popiół – sześć razy w roku: w okresie od 1 listopada do 30 kwietnia – cztery razy, w okresie od 1 maja do 31 października - dwa razy, g) odpady wielkogabarytowe, budowlano – remontowe, rozbiórkowe, odpady problemowe - dwa razy w roku, h) odpady zielone - dwa razy w roku. Odpady wymienione pod lit. a - f odbierane będą z nieruchomości, zaś odpady wymienione pod lit. g - h odbierane będą z punktów selektywnej zbiórki. Odbiór odpadów z pojemników o pojemności 7 000 l ustawionych przy obiektach użyteczności publicznej, cmentarzu oraz w zabudowie wielorodzinnej - na zgłoszenie właściciela nieruchomości. 3. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 1) Miejsca odbioru odpadów: - liczba nieruchomości jednorodzinnych i zagrodowych około 1170, - liczba nieruchomości wielorodzinnych (wspólnoty, spółdzielnie) - 1, - liczba budynków użyteczności publicznej (UG, szkoły, świetlice, ośrodki zdrowia) - 10, - liczba budynków związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - ponad 40, - liczba cmentarzy - 1, - długość dróg na terenie gminy do przejechania w trakcie zbiórki odpadów - około 80 km, - liczba punktów selektywnej zbiórki odpadów problemowych, wielkogabarytowych, budowlano – remontowych - 5 - liczba zameldowanych mieszkańców Gminy - 4183 (stan na dzień 31.10.2018 r.) 2) Masa odpadów przewidzianych do odbioru z gminy Kamień Łączna szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania w okresie trwania umowy wynosi łącznie około 900 Mg. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Kamień odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalona ilość jest szacunkowa i może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych ilości odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości osób objętych systemem zbiórki odpadów, punktów zbiórki są ilościami szacunkowymi, pomocniczymi przy przygotowaniu postępowania przetargowego i SIWZ oraz wyceny realizacji zamówienia przez wykonawców. Rozliczenie za wykonaną usługę odbioru odpadów nastąpi na podstawie rzeczywistych ilości odebranych odpadów i faktury wystawionej przez Wykonawcę do 10-go dnia miesiąca za poprzedni kwartał wraz z kopią dokumentów z ważenia odpadów potwierdzających ilość odpadów odebranych w okresie kwartalnym, którego dotyczy faktura a także karty przekazania odpadów i potwierdzenia odbioru z nieruchomości niezamieszkałych. 3) Rodzaje worków do odbioru odpadów. Worki do selektywnej zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca. Parametry: - worki czarne - do gromadzenia frakcji „odpadów zmieszanych“ – grubość min. 0,05 mm - worki żółte - do gromadzenia frakcji „metale i tworzywa sztuczne“ - grubość min. 0,05 mm - worki zielone - do gromadzenia szkła - grubość min. 0,05 mm. - worki brązowe - do frakcji „bio“ - grubość min. 0,05 mm, - worki niebieskie – do frakcji „papier“ - grubość min. 0,05 mm. Worki wykonane z folii polietylenowej, nadruk jednostronny na workach, jednoznacznie wskazujący, na jaką frakcję jest przeznaczony. Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy dostarcza właścicielom nieruchomości pierwszy komplet worków, kolejne worki zobowiązany jest do pozostawienia w dniu odbioru odpadów z danej nieruchomości, w ilości uzgodnionej z właścicielem nieruchomości, co najmniej równej ilości odebranych worków z odpadami danego rodzaju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kamień. Zamawiający dysponuje wiedzą na temat przedsiębiorców posiadających niniejsze uprawnienie i zweryfikuje złożone Oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu w przypadku wystąpienia przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2. W celu braku podstaw wykluczenia wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: Razem z ofertą: 6.2.1. Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ – na zasadach określonych w sekcji 7 SIWZ. 6.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wymagane w pkt 6.2.1, winny być złożone przez każdego z wykonawców. 6.4. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.2.1 lub dokument jest niekompletny, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.5. Oświadczenie wskazane w sekcji 6.2.1 powinno być aktualne na dzień jego złożenia. 6.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.7. Oświadczenie wskazane w sekcji 6.2.1 składa się w formie oryginału, 6.8. Wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia zostaną wykluczeni z postępowania. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP): 6.9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.10. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.9, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenia wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. UWAGA! 1) Do oferty i oświadczeń wstępnych nie należy dołączać dokumentu wskazanego w sekcjach 5.6.2. Dokumenty te składa się na wezwanie zamawiającego na zasadach określonych w przepisach art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Zamawiający przewiduje procedurę wskazaną w art. 24aa Prawa zamówień publicznych tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2. Wzór oświadczeń wstępnych stanowi załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 7.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wstępne składa każdy wykonawca. 7.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. 7.5. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach