Przetargi.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o.”

Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Łukasiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 318 14 92 , fax. 22 318 14 07
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Łukasiewicza 4
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 22 318 14 92, fax. 22 318 14 07
    REGON: 14634872100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzo.wolomin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o. o. ” Odpady pochodzą z działalności Zamawiającego. Odpad stanowi balast po selektywnej zbiórce tworzyw sztucznych i jest w postaci zbelowanej. Ilość odpadów do odbioru – ok 850,0 Mg. Odbiór odpadów z częstotliwością ok. 1 raz w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Załadunek odpadów po stronie Zamawiającego. Transport odpadów z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania mniejszej ilości odpadów niż zakładana w przedmiocie zamówienia, a Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił uwag ani roszczeń. Ze względu na specyficzny skład morfologiczny odpadów Zamawiający rekomenduje, by ewentualni oferenci przed przygotowaniem oferty przeprowadzili, umówioną na przynajmniej jeden dzień roboczy wcześniej wizję lokalną, celem zapoznania się z jakością odpadów. 1) Wskazane w ust. 3.1. ilości odpadów stanowią wielkości maksymalne do przyjęcia przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przekazanych odpadów, w zależności od faktycznych potrzeb bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 2) Zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych powinny spełniać kryteria technologiczne – mają odpowiadać wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1232, z późn. zm.). 3) Załadunek odpadów odbywać się będzie przy pomocy środków i na koszt Zamawiającego. Zamawiający zapewnia dogodny dojazd dla pojazdu ciężarowego o DMC pow. 18T. 4) Na koniec miesiąca Zamawiający wystawi zbiorczą Kartę Przekazania Odpadu, dalej KPO z danego miesiąca na ilość będącą sumą poszczególnych dostaw. Potwierdzone KPO dołączona do faktury VAT, będzie stanowiła podstawę do obciążenia Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy realizującego zamówienie zatrudnienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane wykonywaniem przedmiotu zamówienia min. transportu odpadów czyli kierowców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018 poz. z późń. zm. 108): 1) Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane wykonywaniem przedmiotu zamówienia min. transportu odpadów czyli kierowców, 2) Wykonawca zobowiązuję się, że osoby które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia min. transportu odpadów czyli kierowcy będą przez cały okres realizacji zamówienia wykonywane przez osoby zatrudnione na umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018 poz. z późń. zm. 108): 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, w kwocie 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art.45 ust. 3 Pzp). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach (art. 45 ust. 6 Pzp): 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110,650,1000 i 1669 z późń. zm. ),przy czym: 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku – Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o. w Banku Pekao S.A. w Wołominie ul. Miła 8/12 numer rachunku:11 1240 6335 1111 0010 6427 8437 z dopiskiem na przelewie (opcjonalnie): 1) ZP/23/2018 - wadium 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu został dołączony do oferty. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć w oryginale do oferty. 8. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada: 1) Aktualne zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub inny sposób zagospodarowania wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2016 nr 0 poz. 1987z późn. zm.) lub Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2017 nr 0 poz. 519) 2) Aktualne decyzje na zbieranie odpadów dotyczących przedmiotu zamówienia 3) Wpis do BDO (Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami) w zakresie transportującego odpady
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu z postępowania do oferty należy dołączyć: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy i art. 24 ust. 5 pkt. 1, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach