Przetargi.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych”

KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    REGON: 000041683
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia1.1 W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, zwanych dalej łącznie „odpadami”, oraz ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ofertą złożoną w ramach postępowania przetargowego, a Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia.1.2 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów segregowanych w sposób określony poniżej, w ilości maksymalnej:1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, pozostałe po segregacji – 210 Mg,2) papier i tektura oraz opakowania z papieru i tektury – 10 Mg,3) tworzywa sztuczne i opakowania z niego wykonane, opakowania wielomateriałowe oraz metale i opakowania metalowe – 10 Mg,4) szkło i opakowania ze szkła – 10 Mg,5) odpady ulegające biodegradacji – 120 Mg.1.3 Ilość odebranych przez Wykonawcę odpadów będzie zależeć od ilości wytworzonych odpadów przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia odbioru odpadów o wartości nie mniejszej niż 50% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w ofercie (prawo opcji).2. Częstotliwość oraz zasady odbioru odpadów2.1 Odbiór odpadów będzie się odbywał na zlecenia Zamawiającego. Zlecenie odbioru odpadów nastąpi co najmniej na 2 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem odbioru odpadów.2.2 Zlecenie odbioru odpadów następować będzie pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Do zlecania odbioru odpadów komunalnych w imieniu Zamawiającego upoważnione będą jednoosobowo osoby wskazane w § 19 ust. 1 umowy lub inne osoby posiadające pisemne upoważnienie Zamawiającego.2.3 Zlecenie, o którym mowa w pkt. 2.1 i 2.2 może obejmować odbiór jednego rodzaju odpadów, z kilku różnych lokalizacji, spośród wskazanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji.2.4 Odbiór odpadów nastąpi w ramach nie więcej niż 250 zleceń w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający szacuje, że realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w ramach nie mniej niż 150 zleceń.2.5 Waga odebranych odpadów będzie każdorazowo kontrolowana z wykorzystaniem stanowiącej własność Zamawiającego wagi zlokalizowanej przy szybie Kościuszko w Wieliczce. Wykonawca jest zobowiązany do zważenia samochodu wraz z kontenerem przed zapełnieniem kontenera i po jego zapełnieniu, oraz do podania Zamawiającemu obu wartości.3. Baza kontenerowa3.1 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania we własnym zakresie bazy kontenerowej w miejscach gromadzenia odpadów komunalnych wskazanych w pkt. 5.2. Szczegółowy skład bazy kontenerowej w poszczególnych lokalizacjach określa załącznik nr 1 do Specyfikacji. W przypadku korzystania z kontenerów nieopróżnianych na miejscu, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kontenera na wymianę najpóźniej z chwilą odbioru zapełnionego kontenera.3.2 Kontenery wchodzące w skład bazy kontenerowej będą rozlokowane w miejscach szczegółowo wskazanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji.3.3 Lokalizacja kontenerów wchodzących w skład bazy kontenerowej może ulegać zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Ewentualne zmiany w lokalizacji bazy kontenerowej dokonywane będą w granicach administracyjnych miasta Wieliczki.3.4 Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia kontenerów we wskazanych lokalizacjach w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zawarcia umowy.3.5 Zamawiający wymaga, aby kontener na odpady biodegradowalne miał charakter kontenera otwartego, bez klap, z możliwością wyładowania odpadów zielonych bezpośrednio z kosza traktorka kosiarki z hydraulicznym podnośnikiem kosza.3.6 Wykonawca ma obowiązek dbać o estetyczny wygląd kontenerów, przeprowadzać ich dezynfekcję oraz utrzymywać w należytej sprawności technicznej. 3.7 Wykonawca jest zobowiązany do usuwania zanieczyszczeń powstałych w miejscu odbioru odpadów (rozlokowania kontenerów).3.8 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia kontenera na odpady zielone przed wysypywaniem się odpadów zielonych w czasie transportu.4. Zgodność z prawem4.1 Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności:1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.),2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 2519 ze zm.),3) rozporządzenia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122),4) uchwały nr XXV/334/2020 Rady Miejskiej w Wieliczce z dnia 14 grudnia 2020 roku w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wieliczka.4.2 Przez okres obowiązywania umowy Wykonawca jest zobowiązany do:1) posiadania zezwolenia na zbieranie odpadów, o którym mowa w rozdziale 1 działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach obejmującego odpady komunalne,2) posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 w zw. z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,3) posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w gminie Wieliczka, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie;2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- posiadanie zezwolenia na zbieranie odpadów, o którym mowa w rozdziale 1 działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach obejmującego odpady komunalne,- posiadanie wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 w zw. z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,- posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w gminie Wieliczka, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;4) Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach