Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Urzędu Gminy, SUW i Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Dąbrowie Biskupiej oraz SUW Parchanie i z miejsc publicznie dostępnych z terenu gm. Dąbrowa Biskupia

Gmina Dąbrowa Biskupia ogłasza przetarg

  • Adres: 88-133 Dąbrowa Biskupia, Topolowa 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 52 3117000 , fax. +48525065420
  • Data zamieszczenia: 2023-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Biskupia
    Topolowa 2
    88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 52 3117000, fax. +48525065420
    REGON: 092350731
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Urzędu Gminy, SUW i Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Dąbrowie Biskupiej oraz SUW Parchanie i z miejsc publicznie dostępnych z terenu gm. Dąbrowa Biskupia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje :1/ odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z siedziby Urzędu Gminy Dąbrowa Biskupia;2/ odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu oczyszczalni ścieków w Dąbrowie Biskupiej, ul. Lipowa 10, gdzie przewożone są również odpady ze Stacji Uzdatniania Wody Parchanie i Stacji Uzdatniania Wody Dąbrowa Biskupia;3/ odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z miejsc publicznie dostępnych na terenie gminy Dąbrowa Biskupia tj. kosze przystankowe, świetlice, Dworek Generała Sikorskiego;4/ dokumentowanie realizacji przedmiotu zamówienia za pomocą raportów (sprawozdań),dokumentacji prowadzonej w BDO tj. kart przekazania odpadu, kart przekazania do recyklingu lub odzysku, kart charakterystyki odpadu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawiera załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 73 9551 0002 0200 0101 2000 0005 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim Oddział w Dąbrowie Biskupiej z dopiskiem: Wadium– nr postępowania ORG.271.2.2023.6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.7. Jeśli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie;2) z treści gwarancji lub poręczenia powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) wadium powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa ;6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Gmina Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp ), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.10. Szczegóły dotyczące zwrotu i zatrzymania wadium zostały określone w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dąbrowa Biskupia, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022r. poz. 2519 z późn. zm.);b) posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach w zakresie transportu odpadów – zezwalające na transport co najmniej takich odpadów jak przedmiot zamówienia,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej :Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę odbioru i zagospodarowania (lub przekazania do zagospodarowania) odpadów z nieruchomości zamieszkałych lub niezamieszkałych , odpady komunalne zmieszane w ilości co najmniej 30 Mg oraz odpady komunalne gromadzone selektywnie (np. szkło, makulatura, tworzywa sztuczne, bioodpady, metale) w ilości co najmniej 10 Mg;b) dysponuje lub będą dysponować pojazdami oraz bazą magazynowo – transportową, które muszą spełniać warunki wynikające z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. 2013r., poz. 122):− pojazd typu śmieciarka do odbioru odpadów z pojemników typu 110/120 l,240 l,1100 l - min. 1 szt.− pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych - min. 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach