Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie.

Gmina Wysokie ogłasza przetarg

  • Adres: 23145 Wysokie, ul. Nowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 806 206 , fax. 846 806 244
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wysokie
    ul. Nowa 1
    23145 Wysokie, woj. lubelskie
    tel. 846 806 206, fax. 846 806 244
    REGON: 95037167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie obejmujących nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Wysokie oraz nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w okresie 01.02.2019- 31.12.2020 r. w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z poźn.zm.), uchwały nr XIV/97/2016 Rady Gminy Wysokie z dnia 30 maja 2016 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wysokie (załącznik nr 7 do SIWZ), uchwały nr XXVII/185/2017 z dnia 28 września 2017 r. Rady Gminy Wysokie w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wysokie (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz uchwały Nr XXVII/186/2017 Rady Gminy Wysokie z dnia 28 września 2017 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wysokie i zagospodarowania tych odpadów (załącznik nr 9 do SIWZ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy: posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transport odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach ( Dz. U. z 2018 r. poz.992 z póżn. zm.) , posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Wysokie, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wysokie, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( jeżeli dotyczy): a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 5) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach