Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbinek w 2019 r.

Gmina Wierzbinek ogłasza przetarg

  • Adres: 62619 Sadlno, Plac Powstańców Styczniowych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 611 380 , fax. 632 611 381
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzbinek
    Plac Powstańców Styczniowych 110
    62619 Sadlno, woj. wielkopolskie
    tel. 632 611 380, fax. 632 611 381
    REGON: 31101933200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbinek w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca odpowiada za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, których zbieranie odbywać się będzie z podziałem na: 1) odpady komunalne zmieszane – kod 20 03 01; 2) popioły, żużle i pyły z kotłów domowych – kod 20 03 99; 3) selektywnie zebrane odpady komunalne, w tym: a) szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe – w workach koloru zielonego; b) papier i tektura – w workach koloru niebieskiego; c) tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe - w workach koloru żółtego; d) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - w workach koloru brązowego. 2. Udostępnienie pojemników na odpady zmieszane: 1) Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego użyczenia pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych (pojemniki, kontenery), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez właściciela nieruchomości na czas trwania umowy. Dotyczy to również nowych nieruchomości, jeśli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Pojemniki mogą być plastikowe, metalowe, nowe lub używane. 2) Szacunkowa ilość pojemników wymaganych dla wyposażenia w pojemniki nieruchomości zamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku, które nie są w nie wyposażone: a) pojemniki 120 l lub 240 l – ok. 3 500 szt. b) pojemniki 1100 l – ok. 10 szt. 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemniki do nieruchomości w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy 4) Mechaniczne uszkodzenia wynikłe z nieprawidłowego obchodzenia się Wykonawcy z pojemnikami (zarówno dostarczonymi przez Wykonawcę, jak i będących własnością właściciela nieruchomości lub gminy), będą naprawiane przez Wykonawcę we własnym zakresie lub na jego koszt. Na czas naprawy, Wykonawca podstawi inny podobny pojemnik bez obowiązku zapłaty przez Zamawiającego 3. Pojemniki na popioły, żużle i pyły z kotłów domowych: Wyposażenie nieruchomości w pojemniki do gromadzenia popiołów, żużli i pyłów z kotłów domowych zapewniają właściciele nieruchomości. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystywania przez mieszkańców pojemników użyczonych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 2 do gromadzenia popiołów, żużli i pyłów z kotłów domowych. 4. Wyposażenie nieruchomości w worki do selektywnej zbiórki odpadów: 1) Worki do gromadzenia selektywnie gromadzonych frakcji odpadów zapewnia Wykonawca i wkalkulowuje ich koszt w cenę oferty. 2) Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: do 90 000,00 szt. 3) Charakterystyka worków do gromadzenia odpadów: a) materiał – folia polietylenowa LDPE b) pojemność – 120 l 4) c) grubość – zapewniająca wytrzymałość, co najmniej 60 mikronów, nadruk – jednostronny, kolor nadruku czarny, powierzchnia nadruku 1500 cm², treść nadruku należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu. 5) Worki na odpady komunalne zbierane selektywnie przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom, winny być oznakowane kolorami i zawierać oznaczenia określające rodzaj gromadzonych odpadów oraz informację o sposobie korzystania z nich zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. 6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki do nieruchomości w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Pierwszy zestaw worków będzie dostarczony w ilości, co najmniej 3 szt. dla każdej frakcji odpadów zbieranych selektywnie na nieruchomość. Ponadto wykonawca dostarczy do Urzędu Gminy w Wierzbinku 500 szt. worków dla każdej frakcji odpadów zbieranych selektywnie. Po każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zebranych w workach Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości nowe worki do selektywnego zbierania odpadów w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. W przypadku, gdy właściciel nieruchomości zadeklaruje selektywne zbieranie odpadów w trakcie trwania umowy, pierwszy zestaw worków dla każdej frakcji odpadów zbieranych selektywnie na nieruchomość Wykonawca dostarczy, po otrzymaniu od Zamawiającego informacji w formie e-maila lub faksu, w terminie najbliższego odbioru odpadów zmieszanych z tej nieruchomości. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadów komunalnych określonych w pkt 1, wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku, zgromadzonych w pojemnikach, o których mowa w pkt. 2, 3 i 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wierzbinek – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku – o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), b) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów określone w ustawie z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) w zw. z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez właściwy organ, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, w zakresie dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ww. ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach