Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Orły

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, Przemyska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671-26-93 , fax. 16 736 24 34
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    Przemyska 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 16 671-26-93, fax. 16 736 24 34
    REGON: 65090035800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaorly.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Orły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na: l) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Orły; 2) odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w obiektach użyteczności publicznej; 3) odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w związku z działalnością jednostek organizacyjnych Gminy. 2. Realizacja zamówienia podlega w szczególności: 1) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454) , oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, 2) ustawy z dnia 14 gudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992.), oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, 3) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 799) 4) ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1466) zoraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, 5) Krajowego Planu Gospodarki Odpadami 2014 przyjętego uchwałą Nr 217 Rady Ministrów z dnia 24 grudnia 2010 r. w sprawie „Krajowego planu gospodarki odpadami 2014” (M.P. Nr 101, poz. 1183), 6) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2014 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), 7) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676), 8) Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, przyjętego Uchwałą Nr XXIV/409/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego (Dz.U. woj. Podk z 2012 poz. 1829) 9) uchwały Nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, 10) uchwały nr LI/249/2017 Rady Gminy Orły z dnia 29 listopada 2017r. w sprawie przyjęcia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Orły (Dz.Urz.Woj.Podk. poz. 784), 11) uchwały nr 1-1/248/2017 Rady Gminy Orły z dnia 29 listopada 2017r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczona przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie gminy Orły (Dz.Urz.Woj.Podk. poz. 783) 3. Wykonawca odpowiada za odbiór zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych oraz ich transport i zagospodarowanie. 4. W ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). 5. Wykonawca posiada nadany przez Marszałka Województwa numer rejestrowy w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowania i gospodarujących odpadami (BDO)- (wpis z zakresu ustawy o odpadach – transport odpadów, z zakresu ustawy z dnia 11 września 2015r. o zuzytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ) 6. Wykonawca posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowania i gogpodarujących opadami (bdo) prowadzącym przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018 r. , poz. 992 z późn. zm) w zakresie transport odpadów. 7. Wykonawca posiada Pojazdy wyposażone w system monitoringu GPS umżliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów oraz miejscach wyładunku 8. Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na: 1) selektywnie zebrane odpady komunalne, w tym: Odpady ulegające biodegradacji 20 02 01 -Zbierane do worka kolor brązowego Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 -Zbierane do worka koloru niebieskiego Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 -zbierane do worka lub pojemnika koloru żółtego Opakowania z metali 15 01 04 zbierane do worka Opakowania ze szkła 15 01 07 zbierane do worka Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 36 - Zbiórka w systemie „wystawki” -luzem Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 35 -Zbiórka w systemie „wystawki” -luzem Zużyte opony 16 01 03 - Zbiórka w systemie „wystawki” -luzem Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 01 - Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym wykonawca podstawi pojemnik Gruz ceglany 17 01 02 Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym wykonawca podstawi pojemnik Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 03 Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym wykonawca podstawi pojemnik Zmieszane lub wysegregowane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia zawierające substancje niebezpieczne 17 01 06 Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym wykonawca podstawi pojemnik Usunięte tynki, tapety, okleiny itp. 17 01 80 - Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym wykonawca podstawi pojemnik Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 20 01 31 -zbierane do pojemnika Leki inne niż wymienione w 20 01 31 20 01 32 - zbierane do pojemnika Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 20 01 28 -Zbiórka w systemie „wystawki” -luzem Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne 20 01 27 -Zbiórka w systemie „wystawki” -luzem Metale 20 01 40 zbierane do worka lub pojemnika koloru żółtego Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 01 99 Zbierane do worka koloru brązowego 2) odpady komunalne zmieszane Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne kod 20 03 01 - zbierane do pojemnika lub worka workach w kolorze czarnym; 9. Zmówienie zostało podzielone na dwie części, obejmujących 1) część 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych (zmieszanych i selektywnych) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Orły, 2) część 2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w obiektach użyteczności publicznej oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w związku z działalnością jednostek organizacyjnych Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium 1) w wysokości: 10 900,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100) jeżeli składa ofertę tylko na część 1, 2) w wysokości: 3 600,00 zł. (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100) jeżeli składa ofertę tylko na część 2, 3) w wysokości: 14 500,00 zł. (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych 00/100) jeżeli składa ofertę jednocześnie na części 1 i 2. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: 1) w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żurawicy Oddział w Orłach 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004 z adnotacją: „Wadium na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Orły”, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Gmina Orły, ul. Przemyska 3, 37-716 Orły (Biurze Obsługi Klienta, I piętro), a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Orły w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) posiadają aktualne zezwolenie na transport odpadów o którym mowa w art. 233 ust 1 i 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2018r. poz. 992 z późn. zm.) c) posiadają aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższych warunków poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy 2. dokument pełnomocnictwa, 3. dowód wpłaty wadium 4 zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument służący wskazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art 22a ust 1 ustawy PZp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach