Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niedźwiada

Gmina Niedźwiada ogłasza przetarg

  • Adres: 21104 Niedźwiada,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 85 12 004 , fax. 81 464 32 79
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedźwiada
    21104 Niedźwiada, woj. lubelskie
    tel. 81 85 12 004, fax. 81 464 32 79
    REGON: 43101953700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Niedźwiada
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk i unieszkodliwianie) zmieszanych i gromadzonych selektywnie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Niedźwiada - niezależnie od ich ilości (za wyjątkiem odpadów zawierających azbest) oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wyposażenie zgłoszonych przez zamawiającego nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej w niezbędne pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6 załącznika nr 7 do siwz oraz odbiór pojemników po zakończeniu obowiązywania umowy. 2) Wyposażenie zgłoszonych przez zamawiającego nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej w niezbędne pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych oraz pojemników do zbiórki selektywnej zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 6 załącznika nr 7 do siwz oraz odbiór pojemników po zakończeniu obowiązywania umowy. 3) Wyposażenie mieszkańców w niezbędną ilość worków do selektywnej zbiórki odpadów z  podziałem na frakcje: papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, szkło kolorowe i bezbarwne, odpady biodegradowalne (w tym odpady zielone), popiół paleniskowy oraz worków na odpady zmieszane zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 7 załącznika nr 7 do siwz. 4) Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektronicznego i elektrycznego, zużytych opon (tzw. zbiórka objazdowa). 5) Odbiór i zagospodarowanie odebranych z PSZOK odpadów komunalnych. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz. 3.4. Ubezpieczenie Zamawiający wymaga od wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez zamawiającego w § 3 ust. 13 i 14 wzoru umowy. 3.5. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takim przypadku wykonawca: 1) Jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do siwz) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. 2) W przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. 3) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany wskazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.6. Klauzula zatrudnienia 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowcy pojazdów, osoby zajmujące się załadunkiem/rozładunkiem odpadów – zgodnie z przedmiotem zamówienia, określonym w pkt 3.1 i 3.2 siwz. (Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający lub jego upoważniony przedstawiciel uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.6 ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy (podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.6 ppkt 1 czynności. 4) Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.6 ppkt 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej, zgodnie z zapisami określonymi w § 9 wzoru umowy. 5) Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca: a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Niedźwiada, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), b) posiada zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 poz. 992),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach