Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37600 Lubaczów, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 328 010 , fax. 166 321 191
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26
    37600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 166 328 010, fax. 166 321 191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. Odbiorem i zagospodarowaniem zostaną objęte: 1) Bezpośrednio z terenu nieruchomości - zmieszane niesegregowanie odpady komunalne, - selektywnie zbierane odpady komunalne następujących rodzajów: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, bioodpady, w tym odpady zielone, - inne odpady komunalne zbierane w sposób selektywny tj.: zużyte opony, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 2) Zebrane w pojemnikach usytuowanych na terenie miasta Lubaczowa następujące rodzaje odpadów: papier i tektura, szkło oraz metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, 3) Zebrane w pojemnikach usytuowanych w wybranych aptekach leki po terminie ważności oraz niewykorzystane leki (nie dotyczy lekarstw z działalności), 4) Zebrane w pojemnikach usytuowanych w szkołach i obiektach publicznych zużyte baterie i akumulatory, inne niż przemysłowe i samochodowe, 5) Zebrane w Punkcie Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych: - przeterminowane leki, - chemikalia, - zużyte baterie i akumulatory, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - odpady z papieru, - odpady ze szkła, - odpady z metali, tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe, - zużyte opony, - odpady ulegające biodegradacji, w tym zielone, - odpady komunalne budowlane i rozbiórkowe. 6) Odpady z koszy ulicznych 7) Odpady z koszy na odchody zwierzęce typu „Saba”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6) Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8) W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności, tj.: - zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. nr 185, poz 1243 z późn. zm.) lub ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1987), - wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska dot. zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach