Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kraszewice

Urząd Gminy Kraszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 63522 Kraszewice, ul. Wieluńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 73 12 038 , fax. 0-62 73 12 038
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kraszewice
    ul. Wieluńska 53
    63522 Kraszewice, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 73 12 038, fax. 0-62 73 12 038
    REGON: 108235900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kraszewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu gminy Kraszewice oraz wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku. Odpady będą odbierane z terenu gminy zgodnie z załączonym wykazem nieruchomości. Szczegółowy wykaz nieruchomości (stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) zlokalizowanych na terenie gminy będzie zawierał : liczbę mieszkańców oraz liczbę i rodzaj pojemników na odpady. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. Segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje: Zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 (papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe); Opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07; Opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02; Zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34; Popiół i żużel piecowy o kodzie z grupy 20. Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32 z aptek – szczegółowy wykaz aptek stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zużytych baterii o kodzie 20 01 34 z placówek oświatowych i instytucji pożytku publicznego – szczegółowy wykaz placówek stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Innych odpadów nie ulegających biodegradacji o kodzie20 02 03 (cmentarze). Odpady komunalne będą odbierane z następujących pojemników: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej – pojemniki o pojemności od 0,12 m³ (120 l) zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku, b) w obiektach użyteczności publicznej – pojemniki o pojemności od 0,12 m³ (120 l) zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku, c) na cmentarzach, na terenach ogrodów działkowych, na posesjach należących do związków wyznaniowych oraz na posesjach zarządzanych przez jednostki administracji specjalnych – pojemniki o pojemności 1,1 m3 oraz KP–7 (7 m³) zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku. Segregowane odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej – pojemniki o pojemności od 0,12 m³ (120 l) w tym w gniazdach ogólnodostępnych pojemniki na szkło o pojemności od 1,5 m³ (typ IGLOO) , pojemniki na tworzywa sztuczne od 1,1 m³ zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku, b) w obiektach użyteczności publicznej – pojemniki o pojemności od 0,12 m³ (120 l) zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku. Obowiązkiem Wykonawcy jest naprawa pojemników lub ich wymiana na koszt Wykonawcy w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania lub powstałych z winy Wykonawcy. W przypadku uszkodzeń powstałych z winy osób użytkujących pojemnik, będących następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi użytkownik np. kradzież, spalenie, użytkowanie pojemników do innych celów, niezgodnych z ich przeznaczeniem, naprawa pojemników lub ich wymiana dokonywana jest na koszt użytkownika danego pojemnika. Odpady komunalne będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych, o ujednoliconych kolorem oznaczeniach: a) żółtym - z przeznaczeniem na odpady suche, b) pomarańczowym - z przeznaczeniem na szkło, c) czerwonym – z przeznaczeniem na zużyte baterie, d) zielonym - z przeznaczeniem na szkło kolorowe – pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych e) szarym – z przeznaczeniem na popiół i żużel piecowy, f) białym - z przeznaczeniem na szkło bezbarwne - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych g) bez oznaczenia kolorem pojemnik z siatki - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych, h) innym niż wymienione - z przeznaczeniem na odpady komunalne zmieszane Wykonawca wyposaży wskazane przez Zamawiającego nieruchomości w pojemniki zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ z zachowaniem zasad określonych w pkt. 2.5. i 2.6. oraz w worki na nieruchomościach w zabudowie jednorodzinnej zamieszkałej sezonowo. Mieszkańcy przebywający sezonowo mają możliwość wyboru gromadzenia odpadów komunalnych w pojemniki bądź worki. Zamawiający zastrzega, iż objęcie wszystkich mieszkańców nieruchomości systemem odbioru odpadów komunalnych z czterech pojemników (komunalne, szkło, suche, baterie) powinno nastąpić najpóźniej w terminie 30 dni od momentu zawarcia umowy. Po tym terminie Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni po upływie 30 dni od podpisania umowy, do przekazania Zamawiającemu pełnego zestawienia potwierdzającego wyposażenie nieruchomości w wymagane pojemniki. Zestawienie ma obowiązek zawierać parametr identyfikujący podstawienie danych pojemników na wskazaną w wykazie nieruchomość. Pojemniki są użyczone właścicielowi nieruchomości na czas obowiązywania umowy przetargowej zawartej przez Wykonawcę z Gminą. Ogółem planowana ilość pojemników do wyposażenia poszczególnych nieruchomości na terenie Gminy Kraszewice została określona w tabeli w punkcie 2.7 SIWZ. Wykaz nieruchomości stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ zostanie udostępniony Wykonawcy w dniu podpisania umowy w wersji elektronicznej i papierowej. Dane przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ w zakresie liczby ludności nie są zależne od Zamawiającego. Podane ilości stanowią aktualny wykaz w dniu podpisania umowy i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając powstawanie nowych nieruchomości oraz migracje ludności. Szacuje się różnice na poziomie 5%. Informacje podane w Załączniku nr 1 będą aktualizowane i uzupełniane przez Zamawiającego do 15-go dnia każdego miesiąca Wprowadzona aktualizacja będzie skutkowała podstawieniem przez operatora zestawu pojemników w przypadku nowej nieruchomości( nowa deklaracja) w terminie 14 dni od poinformowania Wykonawcę o zdarzeniu przez Gminę. W przypadku wymiany pojemnika np. z mniejszego na większy dopuszcza się możliwość negocjacji warunków wymiany z posiadaczem nieruchomości. Aby uporządkować przesyłane przez Zamawiającego na bieżąco informacje o wszelkich rotacjach w pojemnikach Zamawiający przekaże w razie potrzeby Wykonawcy (drogą elektroniczną) uaktualniony, pełny wykaz nieruchomości, o którym mowa w pkt. 2.3. z częstotliwością 1 raz na 6 miesięcy, w terminie do 10-go dnia miesiąca następującego po danym półroczu. Odpady komunalne będą odbierane z następującą częstotliwością zgodną z Regulaminem utrzymania czystości i porządku: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: Zabudowa jednorodzinna – 1 raz w miesiącu, Segregowane odpady komunalne: a) Surowce suche – 1 raz w miesiącu, b) Opakowania szklane – 1 raz na kwartał, c) Popiół i żużel piecowy – raz w miesiącu w okresie od X do IV każdego roku, d) Opakowania szklane w gniazdach ogólnodostępnych – 1 raz na kwartał, e) Opakowania z tworzyw sztucznych w gniazdach ogólnodostępnych – 1 raz w miesiącu w okresie od kwietnia do października – co dwa miesiące w okresie od listopada do marca. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia została określona w tabeli w punkcie 2.10 SIWZ. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów: a) Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32, b) Chemikaliów (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, c) Zużytych baterii i akumulatorów o kodzie 20 01 34, d) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36, e) Odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, f) Odpadów budowlano – rozbiórkowych o kodach z grupy 17, g) Zużytych opon o kodzie 16 01 03, h) Odpadów zielonych o kodzie 20 02 01, i) Opakowań ze szkła o kodzie 15 01 07, j) Opakowań z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02, k) Opakowań z papieru i tektury o kodzie 15 01 01, l) Popiołu i żużla piecowego o kodzie z grupy 20. Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w pojemniki do gromadzenia odpadów zgodnie z Regulaminem funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych stanowiącym Załącznik nr 12 do niniejszego SIWZ: a) Przeterminowane leki – pojemnik o pojemności 240 l, b) Chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) – wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, c) Zużyte baterie i akumulatory – pojemnik o pojemności 120 l, d) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, e) Odpady wielkogabarytowe – wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, f) Odpady budowlano – rozbiórkowe – kontener od 5,5 m3, g) Zużyte opony – wyznaczone miejsce do magazynowania odpadów lub kontener, h) Odpady zielone – kontener od 7 m3, i) Opakowania ze szkła – pojemnik o pojemności 1,5 m3 (typ IGLOO), j) Opakowania z tworzyw sztucznych – pojemnik o pojemności 2,5 m3 (typ SIATKA), k) Opakowania z papieru i tektury – pojemnik o pojemności 1,1 m3, l) Popiół i żużel piecowy o kodzie z grupy 20 – kontener od 6m3. Odpady będą odbierane z częstotliwością wynikającą z potrzeb z uwzględnieniem stopnia zapełnienia pojemnika. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia opisana jest w tabeli w punkcie 2.15 SIWZ. Wykonawca w terminie 7 dni po zakończonym miesiącu przedstawi wykaz nieruchomości z terenu gminy Kraszewice, od których odebrano odpady komunalne do PSZOK-a z podaniem kodów odpadów i ilości odebranych odpadów. Przedmiotem Zamówienia jest zbiórka odpadów wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw domowych polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z harmonogramem. Zadanie polega na: a) zebraniu wystawionych następujących rodzajów odpadów: - 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny) - 20 01 40 – Metale (złom) - 20 01 35 * - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory) - 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (pralki, radia, drukarki, odkurzacze) - 20 01 23 * - Urządzenia zawierające freony (lodówki) - 16 01 03 - Zużyte opony (do rozmiaru 1250x400) - 20 01 33 * - Baterie i akumulatory - 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji (powiązane gałęzie, listwy drewniane) b) załadunku na środek transportu c) zagospodarowaniu odebranych odpadów d) posprzątaniu miejsc, w przypadku rozsypania odpadów podczas załadunku, z których odbierane są wystawione odpady. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności gospodarczej przez podmioty gospodarcze. Odpady wielkogabarytowe w ramach zbiórki objazdowej będą odbierane z częstotliwością zgodną z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy (zbiórka odpadów wielkogabarytowych musi się odbyć w czasie trwania zamówienia). Zamawiający przewiduje wykonanie tego zadania w 2018 roku. Termin odbioru odpadów wielkogabarytowych zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na 3 miesiące przed planowaną zbiórką. Wykonawca przedłoży harmonogram odbioru odpadów w terminie 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia została opisana w tabeli w punkcie 2.23 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach