Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Bolimów

Gmina Bolimów ogłasza przetarg

  • Adres: 99417 Bolimów, ul. Łowicka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 380 305 , fax. 468 380 386
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolimów
    ul. Łowicka 9
    99417 Bolimów, woj. łódzkie
    tel. 468 380 305, fax. 468 380 386
    REGON: 53538500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolimow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Bolimów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi odbiór, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych pochodzących z terenu nieruchomości: a) zamieszkanych w zabudowie: jednorodzinnej, zagrodowej, wielorodzinnej i zamieszkania zbiorowego na terenie gminy Bolimów b) nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe. Odbiorem zostaną objęte odpady komunalne zmieszane i selektywnie zbierane wprost z nieruchomości oraz odpady selektywnie zbierane w przeznaczonych do tego celu workach oraz pojemnikach rozstawionych na terenie gminy Bolimów tzw. Mobilnych Punktach Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (MPSZOK) oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów zlokalizowanego przy Gminnej Oczyszczalni Ścieków w m. Bolimowska Wieś. Zagospodarowanie odpadów winno nastąpić w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów przewidzianej do obsługi regionu bądź instalacji zastępczej (region I) wymienionej w uchwale z dnia 20 czerwca 2017 r. Uchwałą Nr XL/502/17 Sejmiku Województwa Łódzkiego w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa łódzkiego na lata 2016 - 2022 z uwzględnieniem lat 2023 - 2028.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Weryfikacja tego warunku odbędzie się w odniesieniu do posiadanych przez Wykonawcę uprawnień. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał: - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 20 18r. poz. 992 z późn. zm.), - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Bolimów wymagany na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.2. w zakresie, jakim zamawiający określił te dokumenty i oświadczenia w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ dla wykonawców. - Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 2.2.1.– 2.2.3., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 2. pełnomocnictwo w formie pisemnej w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 3. dokument wadium w oryginale - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach