Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zamieszkałych i niektórych niezamieszkałych oraz odbiór odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Lubrza na rok 2019

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 66-218 Lubrza, Osiedle Szkolne
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 512 004 128, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    Osiedle Szkolne 13
    66-218 Lubrza, woj. lubuskie
    tel. 512 004 128, , fax. -
    REGON: 97077046800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubrza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zamieszkałych i niektórych niezamieszkałych oraz odbiór odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Lubrza na rok 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych niezamieszkałych oraz odbiór odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zw. dalej PSZOK w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Lubrza w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019r. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r. poz. 1454 ze zm.). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90500000-2 Usługi związane z odpadami, 90511000-2 Usługi wywozu odpadów, 90511200-4-Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90512000-9 Usługi transportu odpadów, 90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne, 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów, 90533000-2-Usługi gospodarki odpadami 90511300-5 Usługi zbierania śmieci. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia związanych z usługą. 10.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o prace (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników fizycznych, którzy będą realizować usługę odbioru odpadów. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników fizycznych, którzy będą realizować usługę związaną z przedmiotem zamówienia. Zamawiający w związku z wymaganiami określonymi wyżej w okresie obowiązywania umowy przeprowadzi wyrywkową kontrolę zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, w czasie realizacji usługi. Za każdorazowy przypadek stwierdzenia wykonywania czynności wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę zostanie naliczona kara umowna w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) za każde stwierdzone naruszenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), na warunkach opisanych w rozdz. VIII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj.: • aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej na terenie Gminy Lubrza, obejmujące przedmiot zamówienia, • aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, o którym mowa w ustawie o odpadach, wydane przez właściwy organ, • aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowania wg kryteriów: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy według załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy w formie oryginału, wegług wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. 5. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach