Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY PUCHACZÓW

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7575780 , fax. 081 7575765
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 081 7575780, fax. 081 7575765
    REGON: 00055014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY PUCHACZÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Puchaczów, w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2016 r., w sposób zapewniający osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r. Nr XXIV/396/2012 w sprawie uchwalenia planu gospodarki odpadami dla województwa Lubelskiego 2017 z załącznikami, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Puchaczów. 2. Dane charakteryzujące zamówienie: Powierzchnia gminy wynosi 91,7 km2. W skład gminy wchodzi 17 sołectw: Albertów, Bogdanka, Brzeziny, Ciechanki, Ciechanki Kol. , Jasieniec, Nadrybie - Dwór, Nadrybie Ukazowe, Nadrybie - Wieś, Ostrówek, Puchaczów, Stara Wieś, Szpica, Turowola, Turowola Kol., Wesołówka, Zawadów. Na dzień 1 października 2014 r. w Gminie zameldowanych jest na stałe 5 335 osób. Przewidywana liczba obsługiwanych gospodarstw domowych to około 1.515 z szacunkowym wzrostem o około 5 %. 3. Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych. Na terenie gminy Puchaczów obowiązuje system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych : pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów zapewnia Zamawiający. 3.1. Do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów są stosowane pojemniki o pojemności 120 l i 240 l w kolorze zielonym z napisem frakcja zmieszana. Pojemniki są zgodne z normą PN-EN 840. 3.2 . Do zbierania szkła są stosowane pojemniki o pojemności 120 l i 240 l w kolorze zielonym z napisem frakcja sucha. Pojemniki są zgodne z normą PN-EN 840. 3.3. Do zbierania papieru i tektury są stosowane worki foliowe w kolorze niebieskim o pojemności 120 l lub pojemniki w kolorze niebieskim o pojemności 120 l i 240 l (zgodne z normą PN-EN 840) 3.4. Do zbierania tworzyw sztucznych, metalu i odpadów wielomateriałowych są stosowane worki foliowe w kolorze żółtym o pojemności 120 l lub pojemniki w kolorze żółtym o pojemności 120 l i 240 l (zgodne z normą PN-EN 840) 3.5. Do zbierania odpadów biodegradowalnych są stosowane worki foliowe w kolorze brązowym o pojemności 120 l lub pojemniki w kolorze brązowym o pojemności 120 l i 240 l (zgodnie z normą PN-EN 840) 3.6. Do zbierania popiołu paleniskowego są stosowane worki foliowe w kolorze czarnym o pojemności 120 l. 4. Zakres zamówienia: 4.1 Odbieranie i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Puchaczów. 3.4.2 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów: 1) zmieszane odpady komunalne (za odpady zmieszane uznawane są odpady niesegregowane oraz odpady, które pozostały po segregacji) 2) odpady zbierane selektywnie z podziałem na następujące frakcje: a) papier i tektura, b) szkło, c), tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, d) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone, e) popiół paleniskowy 3) pozostałe odpady zbierane selektywnie (tzw. odpady problematyczne)- z podziałem na: a) meble i inne odpady wielkogabarytowe, b) zużyte opony c) chemikalia (np. farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin) d) akumulatory przemysłowe i samochodowe e) odpady budowlane i rozbiórkowe, z remontów prowadzonych we własnym zakresie 4.3 Wykonawca realizując zagospodarowanie odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 3.4.2 jest zobowiązany w całym okresie realizacji zamówienia zapewniać transport i zagospodarowanie: 1) zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów biodegradowalnych w instalacjach przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz zasadami, w szczególności z: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. Z 2013 r.,poz.21 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.); c) uchwałą nr XXIV/397/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017; d) uchwałą nr XXX/171/12 Rady Gminy Puchaczów z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Puchaczów; e) uchwałą nr XXXI/188/13 Rady Gminy Puchaczów z dnia 4 marca 2013 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXX/171/12 Rady Gminy Puchaczów z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Puchaczów; f) uchwałą nr XXXIII/212/13 Rady Gminy Puchaczów z dnia 16 maja 2013 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXX/171/2012 Rady Gminy Puchaczów z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Puchaczów; g) zasadą bliskości wyrażoną w art. 20 ust. 1 i 2 ustawy o odpadach; h) hierarchią postępowania z odpadami wyrażoną w art. 17 i 18 ustawy o odpadach; 2) selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 4.2 ust.2) i 3) 3) w instalacjach przetwarzania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz zasadami, w szczególności z zachowaniem zasady bliskości oraz hierarchią postępowania z odpadami. 4.4 Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych do odebrania i zagospodarowania w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2016 r. ustalona w oparciu o dane ze sprawozdań otrzymywanych od przedsiębiorcy odbierającego odpady na dotychczasowych warunkach oraz danych szacunkowych to: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 1 100 Mg - selektywnie zbierane odpady komunalne: a) papier i tektura - 15 Mg b) szkło - 100 Mg c) tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe - 131 Mg d) odpady ulegające biodegradacji - 30 Mg e) popiół paleniskowy - 420 Mg - odpady problematyczne: a) meble i odpady wielkogabarytowe - 30 Mg b) zużyte opony - 80 Mg c) chemikalia (np. farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin) - 2 Mg d) akumulatory przemysłowe i samochodowe - 2 Mg e) odpady budowlane z remontów prowadzonych we własnym zakresie - 90 Mg 4.5 Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych: Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą przez Wykonawcę raz na dwa tygodnie w okresie od 1 kwietnia do 31 października i raz w miesiącu od 1 listopada do 31 marca. Selektywnie zbierane odpady komunalne: a) Papier i tektura odbierane będą przez Wykonawcę raz na trzy miesiące. b) Szkło odbierane będzie przez Wykonawcę raz na trzy miesiące. c) Tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe odbierane będą przez Wykonawcę raz w miesiącu. d) Odpady ulegające biodegradacji odbierane będą przez Wykonawcę raz na dwa tygodnie w okresie od 1 kwietnia do 31 października i raz w miesiącu od 1 listopada do 31 marca. e) Popiół paleniskowy odbierany będzie przez Wykonawcę raz na miesiąc w sezonie grzewczym ( od października do kwietnia) 4.6 Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę pozostałych selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ( tzw. odpadów problematycznych): a) meble i odpady wielkogabarytowe - Wykonawca zobowiązany jest zorganizować ( w 2015 roku 2 razy, w 2016 roku - 2 razy) zbiórkę tych odpadów z terenu wszystkich nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Puchaczów w terminach ustalonych harmonogramem w formie wystawek sprzed posesji (z miejsca wystawiania pojemników i worków) b) zużyte opony - Wykonawca zobowiązany jest zorganizować ( w 2015 roku 2 razy, w 2016 roku - 2 razy) zbiórkę tych odpadów z terenu wszystkich nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Puchaczów w terminach ustalonych harmonogramem w formie wystawek sprzed posesji (z miejsca wystawiania pojemników i worków) c) chemikalia (np. farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin) - Wykonawca zobowiązany jest zorganizować ( w 2015 roku 2 razy, w 2016 roku - 2 razy) odbiór do podstawionych przez siebie specjalistycznych pojemników lub pojazdów ustawionych w 15 punktach na terenie gminy w miejscowościach: Albertów, Bogdanka, Brzeziny, Ciechanki, Ciechanki Kol., Jasieniec, Nadrybie Wieś, Ostrówek, Puchaczów, Stara Wieś, Szpica, Turowola, Turowola Kol., Wesołówka, Zawadów. d) akumulatory przemysłowe i samochodowe - Wykonawca zobowiązany jest zorganizować ( w 2015 roku 2 razy, w 2016 roku - 2 razy) odbiór do podstawionych przez siebie specjalistycznych pojemników lub pojazdów ustawionych w 15 punktach na terenie gminy w miejscowościach: Albertów, Bogdanka, Brzeziny, Ciechanki, Ciechanki Kol., Jasieniec, Nadrybie Wieś, Ostrówek, Puchaczów, Stara Wieś, Szpica, Turowola, Turowola Kol., Wesołówka, Zawadów. e) odpady budowlane z remontów prowadzonych we własnym zakresie - Wykonawca zobowiązany jest zorganizować ( w 2015 roku 2 razy, w 2016 roku - 2 razy) odbiór do podstawionych przez siebie specjalistycznych pojemników lub pojazdów ustawionych w 15 punktach na terenie gminy w miejscowościach: Albertów, Bogdanka, Brzeziny, Ciechanki, Ciechanki Kol., Jasieniec, Nadrybie Wieś, Ostrówek, Puchaczów, Stara Wieś, Szpica, Turowola, Turowola Kol., Wesołówka, Zawadów. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie odbierania odpadów. 5.1 Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością wskazaną w pkt. 4.5 i 4.6. 5.2 Wykonawca przestrzega ustalonego i zatwierdzonego harmonogramu odbioru, o którym mowa w pkt. 7 5.3 Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie transportu. 5.4 Wykonawca zapewnia, aby wykorzystywane pojazdy dla każdego cyklu załadunek - wyładunek odpadów obsługiwały wyłącznie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 5.5 Wykonawca zapewnia utrzymanie czystości i porządku w miejscach odbioru odpadów poprzez niedopuszczenie w trakcie realizacji usługi do zanieczyszczenia nieruchomości ,chodnika lub jezdni oraz niezwłoczne usuwanie zanieczyszczeń powstających w wyniku usuwania odpadów. 5.6 Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości następuje w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 21.00. 5.7 Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć je jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni (art. 9f ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości. 5.8 Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120l i 240 l oraz w workach z folii o pojemności 120 l przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. 5.9 Wykonawca jest zobowiązany również do odbioru i wywozu tzw. dostawek tj. odpadów składowanych w workach, pojemnikach, kartonach itp. 5.10 Odbiór i transport odpadów zmieszanych i zebranych selektywnie nie może odbywać się jednocześnie na jeden środek transportowy. Obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów ze zmieszanymi odpadami i mieszania poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 5.11 Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kart ewidencji odpadów, raportów miesięcznych wagowych oraz kart przekazania odpadów potwierdzonych przez prowadzącego regionalną instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych, instalację odzysku, recyklingu i unieszkodliwiania odpadów. 6. Realizacja przedmiotu umowy w zakresie transportu odpadów. 6.1 Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013 r. poz.122) między innymi posiadać: a) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych b) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych c) co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej d) pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne, w tym na drogi gminne nieutwardzone o szerokości 3 m. 6.2 Pojazdy Wykonawcy powinny być: a) trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, b) wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników 6.3 Wykonawca zobowiązuje się, aby wykorzystywane pojazdy były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 6.4 Wykonawca wszystkie wykorzystywane pojazdy wyposaży w: a)w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów ; b) czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiające weryfikację tych danych. 7. Harmonogram odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 7.1 Zamawiający w dacie zawarcia niniejszej umowy przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową. 7.2 Wykonawca jest zobowiązany sporządzić i przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram odbiorów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Puchaczów w terminie do 15 grudnia 2014 r. na 2015 r. i w terminie do dnia 15 grudnia 2015 r. na rok 2016. 7.3 Każdorazowa zmiana harmonogramu wywozu odpadów wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego. 7.4 Zaktualizowany harmonogram sporządza Wykonawca i przekazuje Zamawiającemu do umieszczenia na stronie internetowej www.puchaczow.lubelskie.pl oraz w formie kolorowych wydruków przekaże właścicielom nieruchomości w terminie nie przekraczającym 5 dni po akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego. 8. Realizacja przedmiotu umowy w zakresie elektronicznego ewidencjonowania realizacji usługi odbioru odpadów. 8.1 System monitoringu bazujący na GPS. 1) Wykonawca wyposaży wszystkie pojazdy w elektroniczny system monitoringu bazujący na GPS rejestrujący przebieg tras - punkty nie rzadziej niż co 100 m i 30 sekund, 2) dane rejestrowane przez dodatkowe urządzenia rejestrujące opisane w poniższych punktach muszą być w pełni zintegrowane z systemem monitoringu GPS, 3) przesył danych z urządzeń dodatkowych musi być jednoczesny z danymi z systemu monitoringu GPS. Wszystkie zarejestrowane zdarzenia ( załadunek, wyładunek, identyfikacja, ważenie, rejestracja i inne) muszą być rozszerzone o dokładna datę i czas zgodny z uniwersalnym czasem koordynowanym UTC(PL) oraz współrzędne geograficzne zdarzeń wyznaczone na podstawie systemu GPS. 8.2 Czujnik załadowania - wyładowania odpadów. 1) Wykonawca wyposaży wszystkie śmieciarki w czujniki: a. czujnik pozwalający określić lokalizacje pojazdu podczas uruchamiania zasypu, b. czujnik pozwalający określić lokalizacje pojazdu podczas otwierania odwłoka w czasie opróżniania zabudowy śmieciarki z odpadów. 8.3 Wymagania dotyczące transmisji danych: 1) Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełną informację pozwalająca na pobieranie danych przez oprogramowanie będące w dyspozycji Zamawiającego z usługi internetowej udostępnianej przez Wykonawcę. W szczególności wszelkie parametry połączenia. O ewentualnej zmianie parametrów połączenia Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem, 2) Dane o zarejestrowanych zdarzeniach powinny być dostępne do pobrania przez oprogramowanie Zamawiającego nie później niż po 5 minutach od zarejestrowania zdarzenia, 3) Wszelkie dane muszą być dostępne do pobrania przez oprogramowanie Zamawiającego przez co najmniej 30 dni od momentu zarejestrowania, 4) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu Zamawiającego do danych GPS, który jest spowodowany przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, jak np. awaria urządzeń Zamawiającego, brak dostępu serwera Zamawiającego do sieci Internet, 5) Odpowiedzialność za wybór usługodawcy GPS oraz prawidłowe funkcjonowanie systemu GPS ponosi Wykonawca. Awaria u usługodawcy GPS będzie traktowana jako zawiniona przez Wykonawcę 8.4 Wykonawca obowiązany jest utrzymywać w pełnej sprawności urządzenia rejestrujące prace pojazdów tj. systemy GPS tak, aby wykonanie każdej usługi odbioru odpadów z nieruchomości zostało przez nie zarejestrowane. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych. 9.1 Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego osiągnięcia poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła na poziomie określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. Z2012 r., poz.645) 9.2 Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego osiągnięcia poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych na poziomie określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. Z 2012 r., poz.645) 9.3 Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego osiągnięcia poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania na poziomie określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 18 czerwca 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów ( Dz.U. Z 2012 r., poz. 676) 10. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. 10.1 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej odrębnie ilości odebranych od właścicieli nieruchomości i odrębnie ilości zagospodarowanych odpadów komunalnych. 10.2 Dokumentację, o której mowa w pkt. 10.1 Wykonawca prowadzi z wykorzystaniem dokumentów ewidencji odpadów, o których mowa w ustawie o odpadach (karty ewidencji odpadów oraz karty przekazania odpadów). 10.3 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Bank Spółdzielczy w Łęcznej nr konta 80869300060000017220060015 w tytule przelewu podając nazwę zamówienia - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Za termin wniesienia wadium uważa się datę uznania rachunku zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22 sekretariat pokój nr 6 przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1.gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2.okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1.poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 6.2.poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach