Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Wielkie Oczy w latach 2018 – 2019

Urząd Gminy Wielkie Oczy ogłasza przetarg

  • Adres: 37627 Wielkie Oczy, ul. Leśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 310 126 , fax. 166 310 126
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wielkie Oczy
    ul. Leśna 2
    37627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie
    tel. 166 310 126, fax. 166 310 126
    REGON: 54812300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Wielkie Oczy w latach 2018 – 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport, zagospodarowanie, odzysk lub unieszkodliwienie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na których powstają odpady, położonych na terenie Gminy Wielkie Oczy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodny z przepisami: 1. Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1289), 2. Ustawy s dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz 1987 z późn. zm.), 3. Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 r., poz. 1688) 4. Uchwałą Nr XXXI/551/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 05 stycznia 2017 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022, 5. Uchwałą Nr XXXI/552/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 05 stycznia 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022, 6. Uchwałą Rady Gminy Wielkie Oczy nr XXX/42/2013 z dnia 29 października 2013 r. w sprawie zmian w Uchwale Nr XXII/61/2012 Rady Gminy Wielkie Oczy z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, 7. Uchwałą Rady Gminy Wielkie Oczy nr XXI/53/2012 z dnia 4 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielkie Oczy, 8. Uchwałą Rady Gminy Wielkie Oczy nr XXIV/24/2017 z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielkie Oczy, 9. Uchwałą Rady Gminy Wielkie Oczy nr XXII/61/2012 z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 10. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 11. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r., poz. 934) 12. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167), 13. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676). Zakres prac obejmuje: Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, oraz z nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady w tym: 1. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych. 2. Odbieranie odpadów segregowanych w tym odpadów ulegających biodegradacji. 3. Odbieranie przedmiotów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 4. Dostarczanie do gospodarstw domowych worków do selektywnej zbiórki odpadów: - koloru niebieskiego z napisem „papier, tektura”, - koloru żółtego z napisem „metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe”, - koloru zielonego z napisem „szkło, opakowania szklane”, - koloru brązowego z napisem ”BIO – odpady biodegradowalne”. 5. Odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych, takich jak: rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluoroscencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory. 6. Odbieranie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki z punktów aptecznych. Odbiór odpadów z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy Na terenie gminy Wielkie Oczy obowiązywać będzie system mieszany (pojemnikowy i workowy) zbiórki zmieszanych odpadów komunalnych oraz system workowy na odpady segregowane. Odpady komunalne segregowane i niesegregowane powinny być zbierane w systemie indywidualnym „u źródła" w pojemnikach lub workach foliowych do tego celu przeznaczonych o odpowiedniej wytrzymałości zapewniającej bezpieczny z punktu widzenia technicznego i sanitarnego transport. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność – 110 l - 120 l, - grubość - co najmniej 60 mikronów, - nadruk opis identyfikujący rodzaj odpadów. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady lub do miejsc ich gromadzenia i zebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach lub workach. Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od mieszkańców gminy prowadzony będzie według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu i uzgodnionego z Zamawiającym. Powyższy harmonogram Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania Umowy. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, w sposób nie zakłócający spoczynku nocnego, pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych (niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod odpadu 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach metalowych lub PCV o poj. 110 - 120 l, bądź też w workach foliowych w kolorze czarnym. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 7,30 – 1500 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów na terenie gminy Wielkie Oczy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych: 1. w zabudowie jednorodzinnej - 1 raz na miesiąc, 2. w zabudowie wielorodzinnej - 1 raz na miesiąc Odbieranie odpadów segregowanych w tym odpadów ulegających biodegradacji a) Selektywnie zbierane odpady komunalne, kody odpadu 15 01 01, 15 01 02, 15 01 05, 20 01 01, 20 01 39, 20 01 02 i 20 01 40, 15 01 03, 20 01 08, 20 01 38, 20 02 01 Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie gminy Wielkie Oczy będzie się odbywa w systemie workowym. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady jako zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną, zeznanie świadka i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. Wprowadza się następujące rodzaje worków: - koloru niebieskiego z napisem „papier”, - koloru żółtego z napisem „metale i tworzywa sztuczne”, - koloru zielonego z napisem „szkło”, - koloru brązowego z napisem ”BIO”. Komplet worków dla każdego właściciela nieruchomości, do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zbieranych. Wykonawca wyposaży właścicieli nieruchomości, od których odebrano ww. odpady, w worki, w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane. Cena worków wliczona w cenę oferty. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie – co dwa miesiące. Odbieranie przedmiotów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opony, odpadów budowlanych i rozbiórkowych. a) Odpady wielkogabarytowe i zużyte opony (kod 20 03 07, 16 01 03) i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36), Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych i zużyte opony, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 2 razy w roku – w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. b) Odpady budowlane, rozbiórkowe Gospodarka odpadami budowlanymi odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. Natomiast drobne odpady budowlane odbierane będą 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluoroscencyjne, oleje tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory. Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze i akumulatory itd. odbywać się będzie bezpośrednio z pod posesji właściciela nieruchomości, zorganizowanie odbiory baterii zgromadzonych w pojemnikach rozlokowanych w sklepach, urzędach i placówkach oświatowych. Częstotliwość odbioru niebezpiecznych odpadów komunalnych – 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Odpady niebezpieczne typu leki, kody 20 01 31, 20 01 32 Przeterminowane lub zużyte leki będą odbierane z punktów sprzedaży leków. Wykonawca zorganizuje na terenie punktu aptecznego zlokalizowanego w miejscowości Wielkie Oczy odbieranie tego typu odpadów. W czasie realizacji umowy Wykonawca zapewni odpowiednią ilość wkładów kartonowo – foliowych wymienianych każdorazowo przy odbiorze ww. odpadów. Częstotliwość odbioru odpadów typu przeterminowane i zbędne leki – jeden raz na kwartał. Zagospodarowanie odpadów Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do instalacji wynikających z Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, z uwzględnieniem instalacji w Regionie Wschodnim, 2. Przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2016 r. poz.1987 z poźn. zm.), 3. Prowadzenia kart ewidencji przekazanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przedkładania ich Zamawiającemu, 4. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 2167) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło, 5. W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca obowiązany jest do maksymalnego ułatwienia mieszkańcom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła, metali powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych min. poprzez odbieranie w/w odpadów zebranych w sposób selektywny „u źródła”. 6. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to ewentualnego przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalnoprawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 7. Monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielach nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych; w przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane odpady komunalne; Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca do poinformowania Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości w tym miesiącu; do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację umożliwiającą identyfikację nieruchomości zawierającą zdjęcia fotograficzne niesegregowanych odpadów z datą ich wykonania oraz informacją zawierającą adresy nieruchomości, na której śmieci nie były segregowane. 8. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po okresie, którego dotyczy, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1289) oraz wykonywanie innych obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami. Dane pomocne przy sporządzaniu oferty przetargowej: a) Powierzchnia gminy wynosi (146 km2). b) Liczba osób zamieszkałych na terenie gminy Wielkie Oczy wynosi ok. 3983 osoby. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia liczba ta może ulec zmianie zmniejszeniu lub zwiększeniu. c) Gmina liczy 10 sołectw: Wielkie Oczy, Łukawiec, Bihale, Majdan Lipowiecki, Kobylnica Wołowska, Kobylnica Ruska, Potok Jaworowski, Skolin, Żmijowiska, Wólka Żmijowska. d) Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów: a) wielkość odpadów komunalnych zmieszanych określa się wg odpadów zebranych w 2016 r. - odpady komunalne niesegregowane ok 310 Mg b) wielkość odpadów segregowanych określa się wg odpadów zebranych w 2016 r. - szkło ok 33 Mg - plastik ok. 11 Mg - makulatura ok. 11,5 Mg - wielkogabarytowe ok. 19 Mg - metal ok. 5,00 Mg Podana ilość odbioru odpadów stanowi wielkość orientacyjną, ilości te zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Zakłada się, że ilość odbieranych odpadów będzie wzrastać. Z tytułu zwiększenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy sporządzają kosztorys ofertowy metodą uproszczoną w oparciu o własną kalkulację. Jednakże bez względu na sposób obliczenia ceny i ewentualne błędy w kosztorysie ofertowym Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie określone w formularzu ofertowym. Niezgodność kwoty kosztorysu z kwotą z formularza oferty nie będzie stanowić o niezgodności treści oferty z SIWZ (nie skutkuje odrzuceniem oferty). 2. Zadanie zostanie sfinansowane z środków własnych gminy Wielkie Oczy. 3. Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 4. Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) w umowie z Wykonawcą będzie cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w oparciu o kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie zaleceń określonych w niniejszej specyfikacji. 5. Rozliczanie przedmiotu umowy następować będzie jednomiesięcznymi fakturami, wystawianymi przez Wykonawcę na koniec miesiąca obrachunkowego, w wysokości proporcjonalnej do kwoty wynagrodzenia za cały okres obowiązywania umowy, określonej w pkt 1 niniejszego paragrafu, pomniejszonej o ewentualne potrącenia wynikające z kar umownych. 6. Należności wynikające z wystawionych prawidłowo faktur będą płatne przelewem w terminie 14 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 8. Ryczałtowe wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 1 obejmuje całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, z tytułu wykonania przedmiotu Umowy. 9. Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu jest wynagrodzeniem niezmiennym przez cały okres wykonywania Umowy. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonujących odbiór odpadów komunalnych od mieszkańców, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga zatrudnienia min. 2 osób. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a pzp: Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, zawierające wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z przyporządkowaniem czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia, wykonawca poinformuje o tym fakcie zamawiającego w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany, przekazując w tym terminie aktualne oświadczenie. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający dokonuje kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia oświadczenia, o którym mowa wyżej, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 200 zł za każdy dzień opóźnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawierają: 1) wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) informacje zawarte w pozostałych załącznikach do SIWZ, 3) dokumenty dostępne na stronie internetowej Urzędu Gminy Wielkie Oczy, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wielkie Oczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze. zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie 21 9101 1013 2005 5100 2293 0013 z tytułem przelewu wskazującym na wadium w przedmiotowym zamówieniu, np. zapis: „wadium w przetargu na odbiór i zagospodarowanie odpadów”. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę. 7. Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, b) aktualna decyzja właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami – zbieranie i transport,– zgodnie z art. 3 ust.1 pkt 2 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm) c) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Wielkie Oczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, zawierające wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z przyporządkowaniem czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach