Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych w gospodarstwach domowych z terenu gminy Gorzków

Gmina Gorzków ogłasza przetarg

  • Adres: 22-315 Gorzków-Osada, Główna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846838156 , fax. 846838111
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
    Główna 9
    22-315 Gorzków-Osada, woj. lubelskie
    tel. 846838156, fax. 846838111
    REGON: 950371695
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych w gospodarstwach domowych z terenu gminy Gorzków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli gospodarstw domowych zamieszkałych z terenu gminy Gorzków, gromadzonych w sposób selektywny (selektywne gromadzenie odpadów zdeklarowało 98 % mieszkańców) jak i nieselektywny (zdeklarowało 2 % mieszkańców); odbiór odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Gorzkowie-Osadzie ( dalej PSZOK); odbiór przeterminowanych lekarstw z wyznaczonego z punktu aptecznego w Gorzkowie-Osadzie. Na terenie gminy Gorzków zlokalizowanych jest około 1080 gospodarstw domowych w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej oraz 1 budynek wielolokalowy. Powierzchnia gminy wynosi 96 km 2, znajduje się na jej terenie 23 miejscowości, gdzie zamieszkuje 2841 osób (na podstawie złożonych deklaracji śmieciowych). Szacunkową liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne określa załącznik nr 8 do SIWZ. Lokalizacja miejscowości i dróg gminy Gorzków jest przedstawiona na mapie, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Odpady będą odbierane z posesji wzdłuż trasy przejazdu. Wykonawca musi uwzględniać wszystkie zamieszkałe nieruchomości. Szacowana trasa odbioru odpadów to ok. 145 km. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest odbierać z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych w gminie Gorzków i PSZOK następujące rodzaje i szacunkowe ilości odpadów komunalnych: 1) Zmieszane odpady komunalne tj. pozostałe po segregacji odpadów oraz gromadzone nieselektywnie (szacunkowa ilość – 310 Mg), 2)Odpady biodegradowalne – (szacunkowa ilość 30 Mg), 2) Odpady zebrane selektywnie (szacunkowa ilość – 166Mg) z podziałem na trzy frakcje: a) papier i tekturę, (ok. 1 Mg), b)tworzywa sztuczne, (ok. 68 Mg) c) szkło i opakowania szklane. ( 97 Mg). Pozostałe odpady komunalne, tzn. niemieszczące się w typowych workach i pojemnikach do zbierania odpadów oraz odpady niebezpieczne (tj., chemikalia, oleje, smary meble, i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony) gromadzone w PSZOK w Gorzkowie-Osadzie (szacunkowa ilość 30 Mg). Przeterminowane leki gromadzone we wskazanym przez Zamawiającego punkcie aptecznym w Gorzkowie-Osadzie, w pojemniku o pojemności ok. 50 litrów, przeznaczonym do zbiórki przeterminowanych leków. Zebrane leki Wykonawca odbiera z punktu aptecznego z częstotliwością zapobiegającą przepełnieniu pojemników na zgłoszenie Zamawiającego min.1 raz na kwartał. Odpady komunalne należy kwalifikować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1923). UWAGA! Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów powstających w gospodarstwach domowych w zakresie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego tzw. elektrośmieci. Usługa tego rodzaju będzie realizowana na podstawie odrębnej umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności: 1)załadunku pojemników i worków do pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów, 2)kierowania pojazdami służącymi do wykonania zamówienia. Uprawnienia Zamawiającego do dokonywania kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz sankcji za ich niespełnienie są określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub składania oferty wspólnej, Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem). 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach