Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Lądek

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62406 Lądek, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26
    62406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Lądek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne w granicach administracyjnych gminy Lądek, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2018 r., poz. 1454) zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lądek, a także innymi przepisami prawa stanowionego i miejscowego oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania w dniu odbioru (tj. bezpośrednio) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i odpadów ulegających biodegradacji (w tym odpadów zielonych), Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Pozostałe odebrane odpady Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, w myśl przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach. 2. Określenie dokładnej ilości odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie gminy Lądek na nieruchomościach zamieszkałych jest niemożliwe. Jako szacunkowe dane (dla pełnego okresu realizacji umowy – 8 miesięcy) należy przyjąć relatywnie do ilości miesięcy, ilości odpadów komunalnych, określone na podstawie sprawozdań za okres od 1 stycznia 2017 r. do 31grudnia 2017 r. przy uwzględnieniu okresu realizacji umowy. Dane te mają charakter poglądowy. Kod i rodzaj odebranych odpadów komunalnych Ilość odpadów wytworzonych 20 03 01- Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 567,04 20 03 99- Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (popiół) 469,28 20 01 39- Tworzywa sztuczne 23,44 15 01 02- Opakowania z tworzyw sztucznych 23,22 20 01 02- Szkło 1,56 15 01 07- Opakowania ze szkła 63,51 20 01 01- Papier i tektura 0 15 01 01- Opakowania z papieru i tektury 1,96 20 02 01- Odpady ulegające biodegradacji 22,76 20 01 31*- Leki cytotoksyczne i sytostatyczne 0,01 20 03 07- Odpady wielkogabarytowe 21,14 16 01 03- Zużyte opony 11,96 20 01 35*- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 10,82 Wykonawca w celu uzyskania poglądowej ilości w okresie trwania umowy tj. 8 miesięcy, zobowiązany jest do wyliczenia średniej miesięcznej z wyżej wskazanych ilości obejmujących okres 12 miesięcy. 3. Przed podpisaniem Umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Lądek. 4. Informacja na temat podwykonawstwa. • Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. • Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) Następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) pracownicy fizyczni – bezpośrednie wykonywanie robót związanych z realizacją zamówienia, za wyjątkiem tych osób, które nie będą wykonywały czynności w sposób, o którym mowa art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia bądź w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. W terminie 10 dni od podpisania umowy a także w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielana zamówienia na podstawie zapisów art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a) wykaże, iż posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i następne ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; b) wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie w zakresie transportu i zagospodarowania odpadów objętych przedmiotem zamówienia. c) wykaże, iż posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach prowadzonego przez Marszałka Województwa lub prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia rejestru przez Marszałka Województwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach