Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Lądek

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2763512 , fax. 63 2763512
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26 26
    62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2763512, fax. 63 2763512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Lądek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Lądek, polegających na odbiorze odpadów komunalnych segregowanych (selektywnie zbierane) i niesegregowanych (zmieszane) z terenu nieruchomości zamieszkałych, oraz zagospodarowanie odebranych odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach oraz postanowieniami regulaminu. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania w dniu odbioru (tj. bezpośrednio) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i odpadów ulegających biodegradacji (w tym odpadów zielonych), popiołu i żużlu z palenisk domowych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Pozostałe odebrane odpady Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, w myśl przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach. Określenie dokładnej ilości odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie gminy Lądek na nieruchomościach zamieszkałych jest niemożliwe. Jako szacunkowe dane (dla pełnego okresu realizacji umowy - 18 miesięcy) należy przyjąć ilości odpadów komunalnych, określone na podstawie sprawozdań za okres od 1 stycznia 2015 r. do 31grudnia 2015 r. przy uwzględnieniu okresu realizacji umowy. Dane te mają charakter poglądowy. Odpady komunalne zmieszane: 438,15 Mg ;(kod odpadu 20 03 01) Odpady segregowane: a) papier i tektura:1,05 Mg (kod odpadu 20 01 01 ) b) opakowania z papieru i tektury: 2,55 Mg; (kod odpadu 15 01 01) c) szkło: 10,8Mg; (kod odpadu 20 01 02 ) d) opakowania ze szkła: 54,9Mg; (kod odpadu 15 01 07) e) tworzywa sztuczne: 34,8Mg; ( kod odpadu 20 01 39 ) f) opakowania z tworzyw sztucznych: 4,2 Mg; (kod odpadu 15 01 02) g) odpady ulegające biodegradacji: 6,45 Mg; ( kod odpadu 20 02 01) h) odpady wielkogabarytowe: 2,4 Mg; ( kod odpadu 20 03 07) i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł przelewem na rachunek Urzędu Gminy lub w innych formach tj: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach