Gmina Łabowa ogłasza przetarg
- Adres: 33336 Łabowa, Łabowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 184 711 284 , fax. 184 711 266
- Data zamieszczenia: 2018-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabowa
Łabowa 38
33336 Łabowa, woj. małopolskie
tel. 184 711 284, fax. 184 711 266
REGON: 54560400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz wywóz nieczystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : 1) odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu gminy Łabowa ( z 13 sołectw ) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz z domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji i przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), zapisami uchwały sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXXIV/509/17 z dnia 27 marca 2017 r. - Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz postanowieniami uchwały Nr XLIV/280/2017 Rady Gminy Łabowa z dnia 30 listopada 2017 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Łabowa; 2) wywozie osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z oczyszczalni ścieków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 1) w przypadku składania oferty w ramach części 1 zamówienia – 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych ) 2) w przypadku składania oferty w ramach części 2 zamówienia – 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych ) 3) w przypadku składania oferty w ramach części 3 zamówienia- 500 zł (słownie: pięćset złotych) w terminie do dnia 17 października 2018r. do godz.10:oo tj. przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2018.110 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu 87881100060032031001010201 z adnotacją – „Odbiór odpadów część ………” Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku Zamawiającego w termie przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu ( dokument w oryginale ) Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: Część 1 zamówienia i Część 2 zamówienia - aktualny wpis do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) Marszałka Województwa Małopolskiego, o którym mowa w art.233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), - aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Łabowa w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Łabowa dokonanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz.U.2018,poz.1454). Część 3 zamówienia: -aktualny wpis do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) Marszałka Województwa Małopolskiego, o którym mowa w art.233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji finansowej innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załącznik nr 1 do specyfikacji – formularz 4. 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego . 3. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Letnie i zimowe oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta i Gminy Olkusz od 1 kwietnia 2024 r. do 31 maja 2024 r.
Dodano: 2024-04-08 - Utrzymanie czystości w rejonach udostępnionych dla ruchu turystycznego w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - wyłonienie Wykonawcy usług utrzymania terenu w rejonie ulic M.Kopernika, Śniadeckich i Grzegórzeckiej, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa
Dodano: 2023-12-13 - Usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odbierania i przekazywania do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania selektywnie zebranych odp..
Dodano: 2023-12-01 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia sukcesywnych usług utrzymania czystości na terenach lasów komunalnych Miasta Krakowa w roku 2023, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
Dodano: 2023-01-12 - Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków z terenu Gminy Łącko w 2023 r.
Dodano: 2022-12-06 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia sukcesywnych usług utrzymania czystości na terenach lasów komunalnych Miasta Krakowa w roku 2023, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
Dodano: 2022-11-14 - Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2022 – 2023
Dodano: 2022-11-04 - „ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY DĄBROWA TARNOWSKA W 2021 ROKU”
Dodano: 2021-03-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Krynica-Zdrój – system gminny
Dodano: 2021-02-27