Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Osiek Jasielski w 2019 r.

Gmina Osiek Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-223 Osiek Jasielski, Osiek Jasielski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 420 005 , fax. (013) 442 00 05
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Jasielski
    Osiek Jasielski 112
    38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie
    tel. 134 420 005, fax. (013) 442 00 05
    REGON: 370440360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Osiek Jasielski w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór wszystkich odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Osiek Jasielski i zagospodarowanie odebranych odpadów, tj. odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o którym mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 t.j.). Odebrane odpady muszą być zagospodarowane na uprawnionej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Zagospodarowanie odpadów, tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 t.j., ze zm.), ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 t.j.) oraz planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego (WPGO). Na terenie gminy Osiek Jasielski gminnym systemem gospodarki odpadami komunalnymi zostały objęte nieruchomości zamieszkałe. Szacunkowa ilość odpadów objętych usługą odbioru i zagospodarowania w roku 2019 wynosi: - zmieszane odpady komunalne: około 420Mg odpadów, - odpady zielone (ulegające biodegradacji): w latach poprzednich z terenu Gminy Osiek Jasielski nie przekazano do odbioru odpadów zielonych, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby wykonawca zrealizuje usługę odbioru i zagospodarowania również tych odpadów. - odpady segregowane: około 160 Mg, - odpady wielkogabarytowe: około 67 Mg, - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne: około 1 Mg, - odpady rozbiórkowe: około 2 Mg, - zużyte opony: około 13 Mg. -popiół: około 1Mg Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek spełni wykonawca, który posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Osiek Jasielski, zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 t.j.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane wraz z ofertą: - zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy) - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo dla tej osoby, określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania - oświadczenie o zastrzeżeniu informacji (Załącznik nr 9 do SIWZ – jeżeli dotyczy). W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach