Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2023

GMINA DZIKOWIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 36-122 Dzikowiec, ul. Dworska 62
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 744 21 09 , fax. 17 22 74 508
  • Data zamieszczenia: 2022-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DZIKOWIEC
    ul. Dworska 62
    36-122 Dzikowiec, woj. podkarpackie
    tel. 17 744 21 09, fax. 17 22 74 508
    REGON: 690581695
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadzikowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2023. 2) Wynagrodzenie przyszłego Wykonawcy jest wynagrodzeniem w wysokości równej iloczynowi ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych bez względu na ich rodzaj i zaoferowanej ceny jednostkowej za 1 Mg odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych plus należny podatek VAT.3) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:A. Ogólna charakterystyka Gminy Dzikowiec w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów.Liczba mieszkańców zamieszkałych na terenie Gminy Dzikowiec wynosi:ok. 4081 osób (w związku z migracją ludności liczba ta może ulec zmianie)1) Na terenie Gminy Dzikowiec znajduje się około 1360 nieruchomości .2) Obszar Gminy wynosi 12 158 ha, w skład Gminy Dzikowiec wchodzi 8 miejscowości: Dzikowiec, Nowy Dzikowiec, Lipnica, Kopcie, Wilcza Wola, Mechowiec, Osia Góra, Płazówka.4) Zamawiający – Gmina Dzikowiec wyposażyła nieruchomości zamieszkałe w pojemniki 120 L na odpady niesegregowane (zmieszane).W ramach niniejszego zamówienia w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Dzikowiec (tabela poniżej przedstawia szacunkową ilość odpadów):Lp. KOD I RODZAJ ODPADU (Mg) 1. Niesegregowanych odpady komunalne 20 03 01 Mg 477,002. Opakowania z papieru i tektury (kod 15 01 01, 20 01 01) Mg 11,103. Opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02), opakowania z metali, metale(kod 15 01 04, 20 01 40), opakowania wielomateriałowe (15 01 05) Mg 150,314. Opakowania ze szkła (kod 15 01 07,20 01 02) Mg 113,895. Odpady ulegające biodegradacji (odpadów zielonych kod 20 02 01, 20 01 08). 2,006. Odpady wielkogabarytowe (kod 200307). Mg 75,787. Zużyte opony 160103 Mg 46,388. Odpady budowlane i rozbiórkowe (kod 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 06 04, 17 09 04). Mg 13,819. Odpady komunalne – zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kod odpadu 20 01 36, 20 01 35, 20 01 23, 20 01 21 Mg 4,3110. Odpady komunalne – zużyte baterie i akumulatory, kod odpadu 20 01 33,20 01 34 Mg 0,0511. Odpady komunalne – opakowania po chemikaliach kod odpadu 20 01 27*,20 01 13, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 19*, 15 01 10*) Mg 0,0512. Odpady komunalne – przeterminowane leki oraz chemikalia kod odpadu 20 01 32 Mg 0,0513. Odpady komunalne – odpady tekstyliów i odzieży kod odpadu 20 01 10, 20 01 11 Mg 2,0014. Odpady komunalne – żużel, popiół kod odpadu 20 01 99 Mg 1,000Łączna szacunkowa ilość odpadów 897,73UWAGA! Dane powyższe nie stanowią żadnej wartości granicznej, po odebraniu której Wykonawca może zaprzestać odbioru odpadów.B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych wystawionych i przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym:• zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów• papieru i tektury,• szkła,• tworzyw sztucznych, metali, odpadów wielomateriałowych,• odpadów ulegających biodegradacji. 2) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia nieruchomości z których odbierane są odpady komunalne:• w kolorowe worki o pojemności 80-120 l w ilości po 4 szt. z każdego rodzaju do gromadzenia odpadów w sposób selektywny z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków przeznaczonych na gromadzenie odpadów selektywnych lub zgodnie z rzeczywistymi potrzebami mieszkańców:a) ZIELONY oznaczony napisem „Szkło” z przeznaczeniem na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (szkło bezbarwne i kolorowe); b) NIEBIESKI oznaczony napisem „Papier” z przeznaczeniem na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury; c) ŻÓŁTY oznaczony napisem „Metal i tworzywa sztuczne” z przeznaczeniem na odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe; d) BRĄZOWY oznaczony napisem „Bio” z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone;3) Wykonawca udostępnia worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będą przekazywane mieszkańcom gminy przy każdym odbiorze w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane. Worki winny być oznaczone odpowiednią informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy i Zamawiającego.4) Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 20 grudnia 2022 r. do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w worki oraz wyposażenia Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) położonego w miejscowości : Wilcza Wola, 36-121 Wilcza Wola nr 39b na działce nr ewid. 1546/1 w ilości 2 szt. w kontenery tj. KP-10 – 1 szt. , KP-7- 1 szt. Nowy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec ul. Komunalna 4 na działce nr ewid. 232/2, 233/2 w kontenery w ilości 2 szt. tj. KP-10 – 1 szt. , KP-7- 1 szt.Obsługę i funkcjonowanie PSZOK zapewnia Zamawiający.C. Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych i selektywnychWykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenu gminy Dzikowiec z nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością:1) z obszarów zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej nie rzadziej niż:a) zmieszane odpady komunalne – jeden raz w miesiącu (styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień)zmieszane odpady komunalne – dwa razy w miesiącu ( czerwiec, lipiec ,sierpień)b) zebrane selektywnie szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, opakowania z papieru i tektury - jeden raz w miesiącu , c) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, w tym odpadów zielonych: należy poddawać kompostowaniu na terenie nieruchomości w przydomowych kompostownikach (nie może to powodować uciążliwości dla użytkowników nieruchomości sąsiednich), w przypadku braku możliwości kompostowania należy je gromadzić w workach i wystawiać przed posesje w wyznaczonym terminie określonym w harmonogramie nie rzadziej niż raz na kwartał lub dostarczyć samodzielnie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych na terenie gminy;d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – dwa razy w roku bezpośrednio spod posesji,e) odpady wielkogabarytowe, meble - dwa razy w roku bezpośrednio spod posesji, f) zużyte opony - dwa razy w roku bezpośrednio spod posesji .2) Wykonawca jest zobowiązany odebrać od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, każdą ilość niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych odpadów komunalnych wystawionych przed posesję . 3) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości do dnia 20 grudnia 2022 r. 4) Wykonawca będzie zobowiązany również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami Komunalnymi.5) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem i zatwierdzonym przez Zamawiającego.6) Wykonawca jest obowiązany do realizacji "reklamacji" (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w czasie nie dłuższym niż 24 godz. od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. 7) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadamikomunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.8) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów zebranych z PSZOK w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia odpadów do odbioru (zgłoszenie będzie wysyłane e-mailem).Odbiór Odpadów z PSZOK będzie następował w godzinach otwarcia. 9) Jeśli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do odkupienia pojemników na swój koszt.10) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.11) W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne.12) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.13) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi.14) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze własnej lub punkcie w miejscu odbioru odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Dzikowiec w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzikowiec, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2022 poz. 1297 ze zm.),b) wpis do rejestru BDO dokonywany na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Rejestr BDO)c) posiada umowę z RIPOK na przyjęcie zmieszanych odpadów komunalnych,d) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych niniejszym zezwoleniem, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.)3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na odbieraniu zmieszanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w ilości nie mniejszej niż 350 Mg,b) dysponuje : co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości o utrudnionym dojeździe, co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej.W/w pojazdy muszą być: pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, wszystkie pojazdy do odbioru i transportu odpadów muszą spełnić co najmniej normy emisji spalin EURO 5 wg Europejskiego standardu emisji spalin, wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywaniei odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów.c) dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego bazą magazynowo –transportową: usytuowaną w gminie Dzikowiec lub w odległości nie większej niż̇ 60 km od granicy tej gminy, usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny, wyposażonaw miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń́ do gruntu, wyposażoną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, na terenie, której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań́w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r.poz. 122).W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń według zasady: spełnia - nie spełnia.2. Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenieo przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczeni do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi - Załącznik nr 4 do SWZ.3. W trybie podstawowym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.4. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego.5. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziałuw postępowaniu albo ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp, składa każdyz wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacjach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.8. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniuo zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, chyba że zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych.9. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowaniao udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.10. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.11. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.12. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.13. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnieniaw wyznaczonym terminie, chyba że:1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub2) Zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.14. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, o którym mowaw art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień ich złożenia.15. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub podmiotowych środków dowodowych nie może służyć potwierdzeniu spełniania kryteriów selekcji.16. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach